kadi81 03.11.2014 12:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Listopada 2014 Witam, nie jestem bardzo aktywnym użytkownikiem forum , ale ostatnimi czasy śledzę je dosyć często, bo myślę o zakupie działki i budowie niedużego domu (na większy mnie nie stać poprostu). Ostatnio jednak jeżdżąc po okolicy, trafiłem na domy (dwa na jednej większej działce), do sprzedaży w SSO. Byliśmy je zobaczyć, dom ok, rozkład pomieszczeń nam pasuje, metraż też. Ale wiadomo jak to jest, jest ALE... Domy wybudowany ok.2007-2008 r. do takiego stanu jak obecnie. Jak mi powiedział sprzedający, wybudowane dla dzieci, ale poszły w świat, a domy na sprzedaż. Działka ok. 9ar (cena za ar w tym rejonie to od.7-8 tys./ar). Dom z maksa, kryty blachą, nie znam się na budowlance za bardzo, więc więcej szczegółów Wam nie podam. Przechodząc do meritum. Cena na wyjściu 230 tys. Pewnie by stanęło na 200. Warto się w ogóle zastanawiać nad czymś takim? Dom, tzn. budowa stoi lekko 6-7 lat. Kupując działkę 10 ar wyjdzie mi 70 tys.+media, to pewnie z 90 tys. Zrobiłem sobie orientacyjną wycenę materiałów takiego małego domu, wyszło ok. 75 tys. Do tego robocizna 35 tys. Summa summarum daje to podobną kwotę... Z tym, że kupując ten SSO jestem czasowo do przodu ze 2 lata (mam już dość wynajmu). Czy wg Was, bardziej doświadczonych w budowach, jest sens nad tym SSO się zastanawiać? Brać jakiegoś rzeczoznawcę? Czy dać sobie spokój i budować (przynajmniej wiem, z czego i jak wybuduję). Z góry serdecznie dziękuję za jakąś doradę, mądre słowo. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania