Mufka 13.11.2014 13:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Listopada 2014 Hej Wieki temu pisałam na forum. Całe szczęście, że mi konta jeszcze nie usunęli . Czy może ktoś pisał kiedyś skargę do IKEA? Bo mam taki problem. Po ponad półrocznym czekaniu dorwałam w sklepie swój upatrzony zlew domsjo. Wielki 80 cm, który wymaga odpowiednie szafki (z której zakupem też był ogromny problem przez niekompetencje pracowników, ale to chyba temat na drugi wątek...). Mieszkam daleko od sklepu więc zamówiłam transport do domu z IKEA. Oczywiście jak to się bardzo często zdarza zlew przyjechał do mnie potłuczony . A w sklepie radośnie mi oznajmili, że doślą mi nowy najszybciej w styczniu!! Albo mogę domagać się zwrotu pieniędzy (bardzo ciekawe, bo mam szafkę z ogromną dziurą na ten zlew...). Ktoś z was miał do czynienia z IKEA od tej strony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Yaa 13.11.2014 13:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Listopada 2014 ja ci proponuje napisac mailabylam zaskoczona (super pozytywnie) zalatwieniem mojej sprawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
rentowna 18.11.2014 11:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Listopada 2014 Ja też myślę, że warto skontaktować się jeszcze raz ze sklepem i dokładnie wyjaśnić sprawę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Mufka 23.11.2014 09:28 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 (edytowane) Dzwoniłam do IKEA Gdańsk, Pani uprzejmie mnie poinformowała, że nie ma zlewów i prawdopodobnie oddadzą mi pieniądze. Na pytanie czy oddadzą mi za całą kuchnie i transport, odpowiedziała, że nie. Zlew i szafka pod zlew jest w komplecie, szafka bez tego zlewu jest bezużyteczna... Na ten argument pani radośnie mnie poinformowała, że mi szafkę wymienią zapewne. Na pytanie czemu nie mogą mi przysłać zlewu z Wrocławia, bo tam aktualnie na stronie jest podane, że mają te zlewy, pani mi powiedziała, że one pewnie są już zarezerwowane zapewne dla kogoś innego. Tyle, że kiedy zgłaszałam uszkodzenie zlewu podczas transportu obsługa IKEA mnie poinformowała, że już zarezerwowali dla mnie zlew.. Jaki koszmar! Ogólnie jestem spławiana.Podsumowując:-uszkodzili mi zlew w czasie transportu-mimo zapewnień nie zrobili rezerwacji (skoro nie mogą mi dać zlewów, które wskazują na stanie, że są)- nie kontaktują się ze mną i nic nie oferują, sama muszę sprawdzać dostępność i dzwonić z pytaniem co z tą reklamacjąRozumiem że mają mnie w poważaniu, bo za zlew 3 tygodnie temu zapłaciłam i to już mój problem, że firma się nie wywiązała z umowy. Edytowane 23 Listopada 2014 przez Mufka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wiesiek6308 23.11.2014 13:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Listopada 2014 Pismo do UOKiK plus jego kopia do IKEA. To zadziała błyskawicznie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
beaata29 25.11.2014 21:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Listopada 2014 nie, nie pisałam nigdy skargi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
joliska 26.11.2014 06:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Listopada 2014 nie, nie pisałam nigdy skargi Mufka i beaata29 - czy jesteś jednym użytkownikiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Mufka 26.11.2014 15:02 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Listopada 2014 Mufka to mufka, nie mam dwóch użytkowników. To chyba się właśnie skończy w UOKiku, bo ciągle mnie zwodzą, mimo, że w Polsce są te zlewy, ciągle odmawiają mi jego dostawy... Mówią, że zadzwonią później z informacją , potem nie dzwonią a kiedy ja zadzwonię mówią, że sprawa nie jest jasna i zadzwonią i tak w kółko... Za zlew zapłaciłam 8 listopada a na infolini IKEA strasza, że mi oddadzą kasę (tyle, że poco mi szafka kuchenna na zlew domsjo bez tego zlewu???) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Mufka 26.11.2014 17:39 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Listopada 2014 Rozmawiałam z panią manager z IKEA, konkluzja rozmowy była taka, że najlepiej jakbym pojechała sobie po ten zlew do innego miasta, bo oni nie sprowadzają z jednego sklepu do drugiego. Czyli nawet jeśli w Polsce są te zlewy ale w innym sklepie niż ten w którym kupiłam, to nie sprowadzą mi go i mam czekać... Jak to pani powiedziała, jeśli przyjedzie z Krakowa to będą to 2 punkty przewozowe i ten zlew i tak dotrze do pani potłuczony... Ręce opadają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ludwik_13 28.12.2014 18:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Grudnia 2014 Jeśli jest w Tobie wola walki, to walcz. Mojej córce udało się wygrać z innym molochem - jedną z sieciówek budowlanych. Zamawiała kafle (sporo m2) i przywieźli jej płytki z kilku różnych partii, różniące się odcieniem. Ewidentnie czyścili magazyn z końcówek. Okazało się, że w markecie , w którym kupowała nie ma ilości jakiej potrzebuje i firma jakoś załatwiła, że:- odebrali od niej z domu "mieszane " płytki- przywieźli z innego marketu nowe w odpowiedniej ilości/Bez żadnych dopłat. Ale ona była zdesperowana i naprawdę ostro walczyła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Mufka 11.01.2015 21:40 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2015 Ludwik Wywalczyłam zlew jeszcze przed świętami, ale to była naprawdę udręka. Nigdy więcej zakupów w tym sklepie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kingofspin 12.03.2015 07:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Marca 2015 Zapomnij o reklamacjach w ikei Kupiłem meble z montażem z Ikei i to był wieeelki błąd. Montaż koszmarnie drogi, ale myślałem że będzie to lepiej zrobione i zachowam wszystkie gwarancje na sprzęt. Nic bardziej mylnego. Ekipa uszkodziła mi zmywarkę i poryła płytę indukcyjną. Moje straty 3700 zł. Ikea nie chce wypłacić odszkodowania ani nawet zwrócić pieniędzy za montaż. Dział reklamacji zbywa tylko kolejne maile. Pozostaje tylko sąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mazurka 12.03.2015 16:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Marca 2015 No niestety, to jest masówka, nie ma co liczyć na indywidualne podejście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.