flav45 22.11.2014 12:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Listopada 2014 (edytowane) Witam i proszę o pomoc. Na wstępie zaznaczę, że jestem laikiem i dlatego byłabym bardzo wdzięczna gdyby ktoś pomocny wytłumaczył mi "jak krowie na rowie" co konkretnie robić. Okna były wymieniane 3 miesiące temu. Przez miesiąc wszystko było ok, dopóki nie zaczął pękać tynk. Priorytetem przy wymianie okien była izolacja hałasu, gdyż mieszkanie jest na parterze, w dość hałaśliwej dzielnicy (tramwaje, autobusy itp.). Teraz jest po prostu tragedia (jakby tych okien w ogóle nie było), nie wspominając już, że wieje. Od razu zaznaczam, że muszę sobie poradzić z problemem sama, z pomocą chłopaka. To osobna historia - ale ekipy, która robiła montaż nie mogę brać pod uwagę. Tak to wygląda, czasem z okien dobiegają dziwne "trzaski":http://i58.tinypic.com/zme690.jpghttp://i60.tinypic.com/2v8ha15.jpghttp://i62.tinypic.com/2djxj4m.jpghttp://i58.tinypic.com/1z2oif7.jpg Co konkretnie mogę zrobić, żeby uszczelnić okna? Co muszę kupić? Jak zabezpieczyć okna/tynk przed drganiami spowodowanymi przejeżdżającymi tramwajami? Będę bardzo, bardzo wdzięczna za jakiekolwiek wskazówki. Pozdrawiam Edytowane 22 Listopada 2014 przez flav45 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bwojtek 22.11.2014 12:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Listopada 2014 Od razu zaznaczam, że muszę sobie poradzić z problemem sama, z pomocą chłopaka. To osobna historia - ale ekipy, która robiła montaż nie mogę brać pod uwagę. A co? Było najtaniej i do tego bez umowy i faktury? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
flav45 22.11.2014 13:07 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Listopada 2014 Nie wiem, nie jestem w posiadaniu żadnych dokumentów. Nie wiem nic. Mieszkam tu od niedawna, okna wymieniał ś.p. już dziadek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania