fighter1983 04.12.2014 22:37 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2014 Witaj, fighter! Widzę, że rozwijasz działalność Jako klientka zadowolona ze współpracy, dorzucę kilka groszy. Na tak: - protokół SSL - payU - estetyczne zdjęcia hurtowni ze stanem magazynowym - dane teleadresowe firmy, telefon, mail - fv pro forma, wymagająca wpłaty zaliczki, np. 40% Niekoniecznie: - rzetelna firma - forma czatu Pozdrawiam i życzę samych sukcesów Hej, dzieki. Rozwijam i zmieniam profil, wlasnie robie nowy sklep online, poprzedni byl... niewypalem. wybralem zle narzedzia chyba, ktorych nie bylem w stanie skonfigurowac pod profil materialow budowlanych. Zobaczymy co tym razem wyjdzie, na razie testy i integracje. Btw - jestem od niedawna tez wykonawca i robimy taka elewacje jak Twoja w sensie tez taka nowoczesna bryla i kolorystyka - bialy bazowy w NQG zdj na FB - link w stopce. ale chyba znasz forumowiczke. Wzajemnie - wszystkiego dobrego, mam nadzieje ze elewacja wyglada rownie pieknie i imponujaco jak tuz po zakonczeniu prac. W TOP3 estetyki dla mnie jest ta Wasza elewacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
beatagl 06.12.2014 12:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2014 (edytowane) Dziekuje. w moim przypadku: +1 dla PayU, SSL - bez znaczenia, Rzetelna firma - bez znaczenia Ale pytanie: zawieralas kiedys transakcje w kwocie 7-20tys zl tylko przez internet? Jezeli tak - nie balas sie wyslac powiedzmy 13k pln firmie/osobie ktorej nie widzialas na oczy? Tak i to wielokrotnie , zawsze jest ryzyko ale np. płytki gresowe kupiłam za 85zł/m2 a te same u mnie w mieście 140zł więc przy 100m2 to była ogromna różnica, warta ryzyka Edytowane 6 Grudnia 2014 przez beatagl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
_unnamed 06.12.2014 19:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2014 _unnamed szybki kontakt: czy mail i odbierany telefon wystarcza? a moze warto myslec o tzw "live chat" gdzie mozna komunikatorem sie porozumiec? Czytalem ostatnie analizy rynku e-commarce i okazuje sie, ze taki czat na stronie pojawil sie kilka lat temu, ale bardzo niewielki procent klientow korzysta z tej funkcji. Jeszcze raz dzieki, sporo do myslenia mi dajecie To o czym napisaliscie - juz stosuje, musze pomyslec tylko jeszcze nad porownywarkami i serwisami opinii. Dla mnie ważna jest szybka odpowiedź na maila - po pierwsze oznacza to, że firma "żyje". Po drugie - nie lubię telefonów: ze sklepami budowlanymi zawsze mam tak, że jak dzwonię, to mój rozmówca nie jest w stanie mi odpowiedzieć, bo: jedzie autem / jest na placu / musi sprawdzić w magazynie / ma innego klienta. Dodatkowo na korzyść maila przemawia fakt, że odpowiedź od razu się "archiwizuje" - nie muszę nic notować, mogę sięgnąć do maila w każdej chwili. Live chat - jestem przekonany, że ma to sens jedynie w przypadku sklepów tak gigantycznych jak np. Amazon. Mniejsze sklepy nie będą w stanie obsadzić tylu konsultantów aby być w stanie odpowiedzieć na czata w czasie, jaki dla czata jest przyjęty. Jeszcze co do certyfikatu SSL - z punktu widzenia klienta certyfikat ten zapewnia bezpieczeństwo tylko tym informacjom, które podaję na formularzu sklepu. W najgorszym razie będzie to moje imię i nazwisko, telefon, mail, adres dostawy i adres do faktury (dla opcji nie zakładania konta). Nie są to bardzo wrażliwe dane... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
fighter1983 06.12.2014 23:33 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2014 (edytowane) _unnamed : dziekuje. Osobiscie tez wole maila w komunikacji, no chyba ze dotyczy to stricte doradztwa technicznego, gdzie ilosc informacji jest olbrzymia. Tez wole maila - z tych samych powodow co Ty: ustalam jakas cene, np taniej o 1zl/kg i jezeli takie ustalenie zrobie w mailu - moge do tego wrocic po 3-4 miesiacach od ustalen do finalizacji. Dlatego tak bardzo nie lubie skrzynki na muratorze (wlasnie mi podsunales pomysl, zeby w uwagach o forum - zalozyc propozycje o wprowadzeniu takiej funkcji jak skrzynka mailowa). Co do live chat-a - ilosc operatorow powinna byc wprost proporcjonalna do ilosci klientow i obrotow. to chyba sie da ogarnac SSL - masz racje szyfruje dane w sklepie dokladnie te ktore podajesz w formularzu zamowienia i dostawy - te dane sa objete szyfrowaniem. Po przejsciu do platnosci - tam juz zewnetrzna firma odpowiada za bezpieczenstwo platnosci (payU, przelewy24,ecard etc..) Natomiast dla ludzi, ktorzy zapytania pisza w ten sposob: "dzien dobry znalazlem produkt x i potrzebuje tego 20m3" a takich zapytan jest najwiecej, bez tak podstawowej informacji jak chociazby dokad i na kiedy to trzeba dostarczyc, bez nr telefonu, bez imienia i nazwiska. Zazwyczaj a takie zapytania nie odpowiadam z zalozenia, chyba ze sie nudze. Wnioskuje z tego - ze ochrona danych osobowych jest bardzo istotna. A SSL w tym przypadku to zapewnia. Edytowane 6 Grudnia 2014 przez fighter1983 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
krzysiukirl 07.12.2014 14:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2014 Witam.SSL - zwracam uwage tylko podczas podawania danychPayU - nigdy nie korzystalem ale podejrzewam ze jest to to samo ca PAYPAL, - bardzo wygodna forma platnosci, Jesli jest jakis problem z dostawa (nieterminowa), jakoscia zamowionej rzeczy lub niezgodna z opisem- gwarantowany zwrot pieniedzy (sprawdzone) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
niktspecjalny 08.12.2014 08:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 Jeśli autor pozwoli.Przyznam się ,że zakupów dokonujemy w rodzinie bardzo dużo w sieci ale w sklepach sprawdzonych z np. dłuższym stażem czyli bezpiecznych.Wiem ,że jak przepłacam to mam zagwarantowane bezpieczeństwo ponieważ w tym sklepie otrzymałem to czego oczekiwałem.Zakupy o wyższym stopniu kasy czyli np.powtarzam np. przelew na 15000-30000 zł. jest trochę dla mnie absurdalne.Szyfrowania itp.itd też mi są dalekie jakie posiada właściciel strony. Cieszyć może walka jaką podejmujesz wyciągając rękę w stronę klienta by zakupy u ciebie były dla niego tylko przyjemnością.Mail jak najbardziej jako potwierdzenie ,że rozmawiamy o tym samym produkcie wykluczając ewentualne pomyłki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tombuild 08.12.2014 22:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2014 Robię bardzo często zakupy przez internet, większość sprzętów do domu kupiliśmy online, to duża wygoda. Ostatnio nawet po spożywkę nie chce nam się jeździć tylko wszystko zamawiamy we frisco , chyba przedświąteczne zakupy też tak zrobimy, tylko jakąś drobnicę załatwi się w osiedlowym sklepiku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
eranet 14.12.2014 10:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2014 Sprzedaję w sieci 3 lata, więc od strony praktycznej: SSL tak, zewnętrzne systemy płatności typu payu,dotpay, transferuj i inne tak, polecam paypal - na rowni z transferuj u mnie, płatność przy odbiorze - jest bardzo popularna, nawet po kilkanaście tysięcy pln, choć to jednak zawsze ryzyko dla sprzedawcy, bo zdarzyło się, że ktoś nie odebrał, ale to sporadycznie i mało wartościowe transakcje (zaliczka to dobry pomysł), w certyfikaty nie wierzę, dają komu chcą...Allegro tak, dla opinii i uwiarygodnienia, G+, FB, porównywarki pewnie tez warto, ale nie korzystam, postawiłem na zakupy google i pozycjonowanieOpinie zaczałem zbierać dopiero teraz i robię to w G+Najważniejszy jest jednak dobry kontakt, szybka odpowiedź na email, odebrany telefon, odpisuję na email do 24-ej, moze mało profesjonalne, ale bardzo praktyczne, duzo osob siada wieczorami, więc nie musza czekać do rana na odp. jeśli jestem w stanie odpowiedzieć od razu. Polecam dobrze widoczne nr telefonów i adresy emailKtos już pisał o opcji zakupow bez logowania, 80-90% tak kupujeW razie pytań pisz, cos jeszcze pewnie przyjdzie do głowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
fighter1983 14.12.2014 12:19 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2014 Sprzedaję w sieci 3 lata, więc od strony praktycznej: SSL tak, zewnętrzne systemy płatności typu payu,dotpay, transferuj i inne tak, polecam paypal - na rowni z transferuj u mnie, płatność przy odbiorze - jest bardzo popularna, nawet po kilkanaście tysięcy pln, choć to jednak zawsze ryzyko dla sprzedawcy, bo zdarzyło się, że ktoś nie odebrał, ale to sporadycznie i mało wartościowe transakcje (zaliczka to dobry pomysł), w certyfikaty nie wierzę, dają komu chcą... Allegro tak, dla opinii i uwiarygodnienia, G+, FB, porównywarki pewnie tez warto, ale nie korzystam, postawiłem na zakupy google i pozycjonowanie Opinie zaczałem zbierać dopiero teraz i robię to w G+ Najważniejszy jest jednak dobry kontakt, szybka odpowiedź na email, odebrany telefon, odpisuję na email do 24-ej, moze mało profesjonalne, ale bardzo praktyczne, duzo osob siada wieczorami, więc nie musza czekać do rana na odp. jeśli jestem w stanie odpowiedzieć od razu. Polecam dobrze widoczne nr telefonów i adresy email Ktos już pisał o opcji zakupow bez logowania, 80-90% tak kupuje W razie pytań pisz, cos jeszcze pewnie przyjdzie do głowy dosc podobna droge przyjalem do Twojej. AdWords w zakupach googla? Zakupy google sie zintegrowaly ze sklepem, ale konto zawieszone, cos jest nie tak.. walcze z tym. WYslalem Ci zaproszenie do znajomych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.