okobar 17.09.2015 10:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Września 2015 my tu nie dyskutujemy o jakości pomp Danfossa, lecz o jego podejściu do klienta jak dla mnie nie ważne czy produkty Danfossa są dobre czy nie, dzięki forum wiem że nigdy nic nie kupię świadomie ich produkcji. Na rynku jest tak duża konkurencja ze jest w czym wybierać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
JacekBB 17.09.2015 10:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Września 2015 my tu nie dyskutujemy o jakości pomp Danfossa, lecz o jego podejściu do klienta jak dla mnie nie ważne czy produkty Danfossa są dobre czy nie, dzięki forum wiem że nigdy nic nie kupię świadomie ich produkcji. Na rynku jest tak duża konkurencja ze jest w czym wybierać... Ale o jakim podejściu do klienta mówimy? Za serwis odpowiada instalator nie Danfoss. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tomekwa 17.09.2015 10:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Września 2015 Poczytaj sobie cały wątek (najlepiej z wyciętymi fragmentami- był kiedyś dostępny w sieci) i wtedy zabieraj głos w dyskusji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
JacekBB 17.09.2015 10:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Września 2015 Temat znam. Napisałem tylko od siebie, że montujemy Danfossa i nasi klienci są zadowoleni z ich pomp a ja z obsługi tej firmy. Najlepiej by sprawę wyjaśnił tu ktoś z Danfossa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
JTKirk 17.09.2015 11:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Września 2015 Najlepiej by sprawę wyjaśnił tu ktoś z Danfossa. kpisz czy o drogę pytasz? w którymś wątku pisał oficjalny przedstawiciel firmy, firma ponoć zaangażowała się w rozwiązanie konfliktu - efekty widać (xx miesięcy sprawa się toczy), a ty piszesz coś takiego?!? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
JacekBB 17.09.2015 12:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Września 2015 Widać mają słaby PR A szkoda... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
maciejzi 17.09.2015 19:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Września 2015 (edytowane) Widać mają słaby PR A szkoda... Polak ma taką naturę, że oczekuje super serwisu, zwłaszcza jak kupi drogie w jego mniemaniu urządzenie. Gdy tym czasem pompa ciepła to masowy, tani produkt, dzięki subsydiom dostępny dla Duńczyka (Danfoss pochodzi z Danii) za przeciętne miesięczne wynagrodzenie. Dlatego mimo że Dania ma 6 razy mniej mieszkańców niż Polska, jest tam 15 razy więcej pomp ciepła niż w naszym kraju. I dlatego zapewne firma Danfoss nie zamierza drzeć szat o jednego klienta w Polsce, gdy może w tym czasie sprzedać po kilkanaście pomp ciepła w każdym z krajów, gdzie produkty te są przystępne cenowo. Jeszcze kilka takich postów i pewnie w ogóle zrezygnują z naszego kraju, gdzie sprzedają rocznie łącznie tyle, co w niewielkim sklepiku na przedmieściach jakiejś europejskiej metropolii ----------- Na rozchmurzenie: Zderzyły się dwa samochody niemiecki mercedes i polska syrenka. Nikomu nic się nie stało. Po chwili Niemiec wychodzi z samochodu patrzy na zniszczenia i mówi - Miesiąc pracy i kupię sobie nowy A Polak siedzi i przeraźliwie płacze. Niemiec pyta - Czemu płaczesz? Polak - Całe życie pracowałem na nią Niemiec - To po co kupowałeś takie drogie auto. Edytowane 17 Września 2015 przez maciejzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 17.09.2015 20:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Września 2015 (edytowane) Powiadomienia o postach Czrnego krzysztofa do mnie przechodzą. Co ztego gdy odwiedzając wątek nie ma po nich śladu.... Edytowane 28 Września 2015 przez Tomaszs131 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
CzarnyIwan 21.09.2015 15:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Września 2015 Odkąd zakończyłem budowę rzadziej się tu pojawiam... Nie wiem skąd problem Tomasza. Widocznie jakis bląd na forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Czarny_Krzysztof 28.09.2015 01:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Września 2015 Polecam materiał, także Redakcji pt. "Polak źle obsłużony. Jak wygląda u nas obsługa klienta?" Fragment cyt. "Drogi Tomaszu. Dziękujemy bardzo za kontakt. Jest nam naprawdę przykro, że jedna z części promu się zepsuła. Rozumiemy, że bez niej Karol nie może się w pełni bawić swoim zestawem. Ale nie martw się. Część już jest w drodze do ciebie z naszego magazynu w Danii. Powinna dojechać w ciągu od 7 do 10 dni roboczych. Na wszelki wypadek wysyłamy dwa takie same klocki. To po to, aby mieć pewność, że Karol na pewno dostanie to, na czym mu zależy. Dodatkowo oddzielną paczką wysyłamy katalog Lego. Obie są oczywiście zaadresowane na Karola". - źródło: Gazeta Wyborcza - można? - A można rzetelnie i fachowo obsłużyć Klienta Końcowego, z myślą o potencjalnych... Są firmy, którym jak widać zależy m. in. na współczynniku NPS, a problemy Klientów Końcowych leży na sercu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Czarny_Krzysztof 28.09.2015 09:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Września 2015 o zniknęło się paru wpisom dla czytających - dalej bez zmian, sprawa wciąż trwa Znikają nadal... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Redakcja 28.09.2015 10:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Września 2015 Prosimy nie wykorzystywać forum instrumentalnie. Forum jest miejscem wymiany doświadczeń, a nie wywierania presji, wymierzania kary, itd. Pozdrawiamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
karolek75 28.09.2015 11:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Września 2015 Prosimy nie wykorzystywać forum instrumentalnie. Forum jest miejscem wymiany doświadczeń, a nie wywierania presji, wymierzania kary, itd. Pozdrawiamy Toz Czarny_Krzysztof wymienil sie doswiadczeniami nt. obslugi klienta w firmie Danfoss i sposobem funkcjonowania jednego z jej dealerow !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Redakcja 28.09.2015 11:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Września 2015 Toz Czarny_Krzysztof wymienil sie doswiadczeniami nt. obslugi klienta w firmie Danfoss i sposobem funkcjonowania jednego z jej dealerow !!! I nikt tych postów nie usuwa. Oskarżenia bez orzekania winy - tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 28.09.2015 11:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Września 2015 Mój i post Czarnego_Krzysztofa jednak został usunięty.Jeśli nie zrobiła to redakcja to kto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
karolek75 28.09.2015 19:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Września 2015 I nikt tych postów nie usuwa. Oskarżenia bez orzekania winy - tak. Hmm, podal nr urzadzenia ktore mial ...i nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Danfoss Poland 29.09.2015 15:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Września 2015 Szanowni Forumowicze, ubolewamy, iż relacja prawna powstała pomiędzy Panem Krzysztofem a instalatorem nie przebiega do końca pozytywnie. Wielokrotnie podejmowaliśmy działania mające na celu doprowadzenie do zawarcia ugody pomiędzy obiema stronami. Ponieważ sytuacja, w której znalazł się Pan Krzysztof nie jest nam obojętna zaprosiliśmy go, wspólnie z pełnomocnikiem na spotkanie w siedzibie naszej firmy w celu wypracowania polubownego rozwiązania sytuacji. Spotkanie odbyło się 9 września. Po wysłuchaniu argumentów Pana Krzysztofa oraz mając na uwadze trwający proces sądowy i nadchodzący okres grzewczy, zaproponowaliśmy nieodpłatnie użyczenie pompy ciepła. W tej chwili finalizujemy kwestie związane z warunkami montażu nowego urządzenia, o czym Pan Krzysztof jest na bieżąco informowany. Propozycja taka pojawiła się teraz, ponieważ otrzymaliśmy urządzenie, które możemy użyczyć i które jednocześnie pasuje do specyfikacji instalacji Pana Krzysztofa. Pompy ciepła są produkowanie w Szwecji i nie posiadamy w Polsce na stanie urządzeń z wystaw lub targów, które moglibyśmy przekazywać naszym klientom. Sytuacje takie jak ta zdarzają się niezwykle rzadko. Wierzyliśmy także na zawarcie ugody pomiędzy obiema stronami. Przykro nam, iż w wyniku sporu między Panem Krzysztofem a instalatorem, sprawa nadal czeka na rozstrzygnięcie w sądzie. Jest to pierwszy tego typu przypadek, z jakim się spotkaliśmy. Tak jak już informowaliśmy, jako producent nie możemy się angażować w proces realizowania umowy między klientem a firmą instalacyjną. Nie mamy do tego umocowania prawnego. Dlatego mamy głęboką nadzieję, iż nasza propozycja zostanie pozytywnie przyjęta przez Pana Krzysztofa. PS. Przykro nam, że jesteśmy oskarżani o usuwanie wątków. Jak Państwo wiecie, forum rządzi sią swoim regulaminem, a o publikowaniu wpisów decyduje moderator. Posiadanie profilu eksperckiego nie ma żadnego wpływu na pojawianie się wpisów. Szanujemy opinie Forumowiczów i tego samego oczekujemy od Państwa. Z poważaniem,zespół Systemy Grzewcze Danfoss Poland Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mkm silesia 30.09.2015 19:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Września 2015 no i proszę można zaszantażować na forum nawet firmę D instalatorowi nie zapłacić nawet za bezsporną część umowy i mieć pompę, a używać nawet tej spornej części instalacji po co czekać na wyrok sądu przecież ważniejsze co ludzie na forum powiedzą to tak aby nie ryczeć jak reszta stada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
plusfoto 01.10.2015 08:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Października 2015 Przypomnijcie mi jak to było od początku. Bo z tego co pamiętam to pompa była kupiona bezpośrednio przez inwestora w firmie Danfoss i tam inwestor wpłacił kasę. FV również była wystawiona na niego. Jeśli tak to dlaczego pompa wogóle trafiła na początku do instalatora? Czy może było inaczej, inwestor dogadał się z instalatorem za pompę zapłacił jemu o on zakupił ją w firmie Danfoss i FV jest wystawiona na instalatora. Przez te pousuwane posty nie można wrócić do początków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 01.10.2015 09:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Października 2015 Jeśli dobrze pamiętam Krzysztof kupił pompę u producenta i to w promocji. Dzięki firmowej stronie D natrafił na instalatora. Resztę już znasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.