Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Dajmy szansę firmie Danfoss


dargoth

Recommended Posts

  • 2 weeks później...
  • Odpowiedzi 266
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

i w temacie ciekawe czy się coś ruszyło?

Dociekanie sprawiedliwości wciąż trwa...

 

Reagując na bezprawne działanie nieuczciwego Oficjalnego Partnera firmy Danfoss (Optimumtech) wniosłem do Sądu pozew o przywrócenie mi posiadania utraconego urządzenia, a wcześniej zakupionego wg regulaminu promocji firmy Danfoss.

Sąd nie dał wiary zeznaniom certyfikowanego instalatora firmy Danfoss i w dniu 6 października 2015 r. wydał wyrok, w którym przywrócił mi utracone posiadanie modułu zewnętrznego i nakazał pozwanemu oddanie urządzenia w posiadanie. Oczekiwałem na uprawomocnienie się wyroku - tak też się stało na przełomie 2015/2016 r.

 

Tak jak wcześniej też pisałem na rozprawie, która odbyła się w dniu 10 lipca 2015 r. certyfikowany instalator firmy Danfoss wprost przyznał, że zdemontował i zabrał moduł zewnętrzny pompy ciepła należący do mnie. Jednocześnie zaznaczył, że podczas transportu przedmiotowego modułu z magazynu firmy do swojego domu, źle zabezpieczył urządzenie w wyniku czego spadło ono z naczepy auta i „rozbiło się w drobny mak”.

 

Podobnie jak Sąd tak i ja nie daję wiary jakoby tak duży moduł i jakże cenny "nagle" wypadł z auta i rozbił się w drobny mak. Nie mówiąc już o fakcie dlaczego przedsiębiorca nieswoje urządzenie transportuje do prywatnego domu.

 

Dlatego też ponawiam prośbę o weryfikację urządzeń DHP-AQ 9 firmy Danfoss i sprawdzenie m. in. numeru seryjnego: 26475911, kodu towaru: 84186100, kodu EAN: 5702428436069

Jeśli widział ktoś takowe urządzenie i powyższe numery to jest to niewątpliwie moduł zewnętrzny, który prawie 2 lata temu nabyłem i zamówiłem w firmie Danfoss za pośrednictwem ich Oficjalnego Partnera, a jednocześnie Certyfikowanego Instalatora. - Proszę wówczas o prv wiadomość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o propozycję użyczenia przez firmę Danfoss urządzenia DHP-AQ11 na 6 miesięcy to w ostateczności zmuszony byłem odmówić ponieważ:

 

Już na początku okazało się, że termin ustalony podczas spotkania będzie trudny do osiągnięcia bo jest problem ze znalezieniem podwykonawcy, który mógłby dokończyć instalację.

 

A gdy po dłuższym czasie udało się nagle... to...

Łączny koszt montażu urządzenia, a także demontażu po okresie 6 miesięcy i uruchomienie instalacji podłogowej i napełnienie jej glikolem kosztowałoby mnie 5700,00 zł netto plus opłacenie kosztów dojazdu tj. 1,25 PLN/km.

 

Firma Danfoss ze względu na wysoką łączną kwotę zaoferowała pokrycie 50% kosztów. - Choć po dziś dzień nie wiem dlaczego nikt z firmy Danfoss tzn. z serwismenów czy szkolących instalatorów jak instalować urządzenia i dokonywać ich rozruchu nie mógł zainstalować urządzenia i dokonać rozruchu u mnie?

Skoro to byłoby tylko na okres 6 miesięcy, a sięgając do archiwum Oficjalny Partner firmy Danfoss, który bezprawnie pozbawił mnie modułu zewnętrznego w piśmie kierowanym do mnie za usługę ponownego montażu żądał 500,00 zł i na wokandzie publicznej pisał, że wszystko było zrobione.

 

Dodatkowo w ramach wyliczeń algorytmu, którym posługuje się firma Danfoss koszt energii po montażu pompy ciepła oscylowałbym na poziomie 3319 zł / rok przy cenie 0,58 gr za kWh (rzecz jasna mówimy o pewnej prognozie symulacji)

 

Urządzenie, które zakupiłem w ramach promocji firmy Danfoss, a które bezprawnie zostało mi zabrane miało mi służyć na lata. Dlatego też nawet uwzględniając 50% z tej kwoty to 6 miesięcy "normalności" kosztowałaby mnie 2850 zł netto + koszty dojazdu ekipy + doszłyby opłaty za energię elektryczną w szczytowym momencie, największego zapotrzebowania (zimą) czyli plus / minus 2000 zł.

Montaż/demontaż przyjmując że będzie to 8% VAT, daje nam koszt 3078 + dojazd + 2000 zł. - Czy ktoś z Was skusiłby się na taką ofertę "6 miesięczną" mając jeszcze perspektywę walki dalszej w sądzie i nie wspominając już o kosztach jakie po dziś dzień musiałem ponieść z tytułu bezprawnego działania firmy Optimumtech będącej wciąż Autoryzowanym Partnerem firmy Danfoss ???

 

Dodatkowo moje dobre imię zostało naruszone, choćby przez przekaz nieprawdziwych informacji jak cyt. "Ukryliśmy temat, ponieważ otrzymaliśmy wiarygodne urzędowe potwierdzenie, że autoryzowany przedstawiciel i firma Danfoss podjęli wszystkie możliwe starania, by doprowadzić do rozwiązania konfliktu z klientem."

Efektem pisania takiej nieprawy jest obawa kontrahentów i dodawanie klauzul do oferty, że płatność za całość montażu PRZED wykonaniem usługi.

 

Gdzie nie było "wiarygodnego urzędowego potwierdzenia" i nie było konfliktu z Klientem, tylko Klient Końcowy firmy Danfoss został bezprawnie pozbawiony urządzenia (za które zapłacił z góry bo tak regulamin DANFOSSu nakazywał) i z miłą chęcią dostarczę redakcji tym razem faktyczny WIARYGODNY dokument urzędowy z prawomocnym wyrokiem.

A tak na marginesie - po dziś dzień - nie otrzymałem odpowiedzi od działu prawnego do którego ów redakcja mnie skierowała gdzie starałem się wytłumaczyć wiarygodnie na czym polega nakaz zapłaty upominawczy, który został w pełni zaskarżony i nie ma wyroku, sprawa w toku, która rozciąga się w czasie i to nie z mojego powodu. A posługiwanie się nakazem zaskarżonym całościowo i przekazywaniem opinii publicznej informacji jakoby był to "Wiarygodny dokument urzędowy" jest najdelikatniej mówiąc ...

 

Ale to tylko wierzchołek tego wszystkiego co moja rodzina i ja przechodzimy za sprawą "Prawdziwej Promocji: 4000 zł rabatu na dowolną pompę ciepła Danfoss!"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 months później...
"wihajster" dwa lata to jednak za mało ale jak kiedyś napisał "smart_guy1" cyt. "Czas dostawców i wykonawców nieszanujących Klienta, i firm których są przedstawicielami dobiega końca." - to widać choćby przez takie symptomy jak regulacje w zakresie OZE i certyfikacja instalatorów w Urzędzie Dozoru Technicznego czy też Europejski Znak Jakości dla Pomp Ciepła EHPA-Q czy też Cerified heat pump installer. Liczę, że rynek OZE sam zacznie też reagować na czarne owce, które psują renomę i nie będzie wówczas cichego przyzwolenia na bezprawie i brak szacunku wobec Klienta Końcowego.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 months później...

Dzięki, że pytasz. Wiem przynajmniej, że wątek żyje bo niewątpliwie kilka podmiotów liczyło, że sprawa przycichnie i zamiecie się temat pod dywan...

 

Nic, oprócz wysłuchiwania na kolejnych rozprawach kłamstw, jakie właściciel firmy Optimumtech "produkuje" dla kolejnych sędziów, np. wg zeznań powoda Sławomira J. w umowie była literówka dotycząca stawki za m2. , jak roboty nie skończył i z metrami problem to pokombinujmy ze stawką by zgadzało się w drugą stronę ;) bez aneksu bo po co...

 

Firma Optimutech posiada PRAWOMOCNY wyrok o naruszenie posiadania i wciąż współpracuje z Danfoss Poland. Jednoosobowa firma, a tak mocna, że czuje się ponad prawem i np. zmienia zeznania co do istnienia pompy i jej miejsca pobytu. Specjalnie wydłużając czas, aby jej nie zwrócić.

Nie otrzymałem odpowiedzi od Danfoss Poland czy moja pompa zgodnie z procedurą została zgłoszona do nich, że uległa zniszczeniu i została poddana recyklingowi.

Może "prochy" pompy zostały rozrzucone gdzieś i "umilają" życie przyrodzie?Jakbyście się gdzieś natknęli w trakcie spaceru, dajcie znać ;)

 

Za to otrzymałem od Danfoss Poland taką wiadomość: "W związku z tym, że jesteśmy producentem urządzeń, a nie firmą wykonawczą mogę zaproponować preferencyjną cenę na pompę ciepła, w przypadku gdy odzyska Pan zgodnie z prawomocnym wyrokiem pieniądze od p. Sławomira J."

Ciekawe, skąd wiedzą, że szykowany jest jakiś przelew dla mnie od ich Partnera? Bo ani ja, ani mecenasi, ani sędziowie w toczonych sprawach nic na ten temat nie słyszeli. Ale Danfoss widać wie lepiej i chciałoby, abym drugi raz kupił u nich pompę. Tak lubią swoich Klientów Końcowych ;) Pewnie przysłaliby swojego ulubieńca do montażu, który np. nie robi protokołu rozruchu, bo po co klientowi gwarancja, jak go nerw poniesie to sobie zabiera od klienta co chce i jak chce, a jak kwoty nie pasują to tylko literówka, bo Oficjalny Partner Danfoss Poland może widać wszystko ;)

 

Tak na koniec, z Poradnika Inwestora Danfoss:

1. "Ponieważ pompa ciepła będzie stanowiła główną część całego systemu grzewczego, należy wybrać autoryzowanego, kompetentnego instalatora, który przeprowadzi użytkownika przez cały proces, począwszy od wyboru dolnego źródła, aż do instalacji pompy ciepła i systemu dystrybucji ciepła. (...)

Pompy ciepła Danfoss dystrybuowane są za pośrednictwem sieci autoryzowanych instalatorów, którzy zostali przeszkoleni. Tylko instalatorzy posiadający certyfikat Danfoss zapewniają niezbędne gwarancje. Autoryzowani instalatorzy Danfoss to wybrane i wyspecjalizowane grono instalatorów mających praktyczne doświadczenia w instalacjach z pompami ciepła." :D

 

2. "Danfoss dba o Klienta, dlatego dostarczamy wszystkich niezbędnych informacji w dziedzinie pomp ciepła począwszy od wyboru produktu, przez wykonanie projektu, aż po uruchomienie." :D

Edytowane przez Czarny_Krzysztof
uzupełnienie...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks później...
Jak po tym wszystkim co przeszedłeś firma ma czelność wciskać Ci ich kolejny produkt? Nie do pomyślenia, co za "gość" wpadł na tak genialny pomysł? Współczuję.

 

Brak słów... A przecież swego czasu jak w załączniku w formie dowodu / deklaracji Danfoss...

"Po prawomocnym wyroku sądu, jeżeli zostaną wskazane błędy podczas realizacji instalacji przez naszego partnera, dołożymy wszelkich starań o zadośćuczynienie dla Pana Krzysztofa za poniesiona straty" - zastanawiam się ile jeszcze muszę dostarczyć prawomocnych wyroków, czy też urzędowych pism...

danfoss-zadoscuczynienie.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 months później...
  • 5 weeks później...
Jak się sprawy mają? Czy sprawa w ogóle ruszyła z miejsca?

 

Dzięki Wielkie, że Pamiętacie :)

 

Kolejna wygrana w sądzie :) i to całościowo na korzyść moją, w sprawie którą założył przeciwko mnie Oficjalny Partner Danfoss firma Optimumtech, dla przypomnienia chodziło o płatność za podłogówkę. :)!!

 

Z Danfoss trwają rozmowy... Na pewno podzielę się z Wami tym, jaki będzie ich finał...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks później...
  • 2 weeks później...
  • 2 months później...
Najświeższy status sprawy wygląda następująco: Ze względu na wyrok sądowy potwierdzający winę instalatora, firma Danfoss przedstawiła mi rozwiązanie w pełni satysfakcjonujące. Sprawą zajęła się nowo powołana Dyrektor ds. Obsługi Klienta. Uważam sprawę za zakończoną. Dziękuję za wsparcie i śledzenie wątku. Pozdrawiam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak , taka Polska rzeczywistość . Najpierw klient z reguły robi błąd w wyborze rozwiązania , sugeruje się dwoma rzeczami - ceną ( musi być wysoka , to wtedy na pewno będzie b. dobry produkt )- i musi mieć fajna nalepkę . A później zdziwienie , parę lat walki . To nie TY powinieneś walczyć z monterem , to raczej ta wielce markowa firma powinna od razu ,,rozpoznać" sprawę , załatwić z Tobą , a w swoim zakresie ,,rozliczyć " się z monterem ponoć autoryzowanym , a tak taki sobie marketingowy pasztet zrobiła .

Fajnie że w końcu jesteś satysfakcjonowany , powodzenia z nowym ogrzewaniem .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...