Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Dajmy szansę firmie Danfoss


dargoth

Recommended Posts

Pewnie mój post zostanie usunięty, więc sobie zrobię zrzut ekranu na pamiątkę.

 

Uważam, że forum, my, userzy, ludzie się tu udzielający (w taki, czy inny sposób) i tworzący ten wątek pomogli rozwiązać konflikt. Trudno dociec w jakim stopniu.

Ale siła tego forum jest duża, wyszukiwarki z łatwością wynajdują ten topic. Każdy kto będzie szukał opinii o firmie Danfoss te wpisy znajdzie.

 

REDAKCJO WSTYDŹ SIĘ ZA WYCINANIE POSTÓW.

 

 

W przeciwieństwie do przedmówcy nie oceniam aż tak źle Danfossa. Zabrakło im odwagi?, wyobraźni? empatii? - bo chyba nie pieniędzy....ażeby już dawno załatwić sprawę, napiętnować wykonawcę i pokazać się w sieci z ludzkiej i profesjonalnej strony.

 

Dobrze, że teraz pomogli, tak trzymać, a nowej Pani Dyrektor życzymy wnikliwego zapoznania się z tym wątkiem. Bo to specyficzne vox populi budujących.

 

I jeszcze raz Redakcjo: Shame on You....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 266
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

W przeciwieństwie do przedmówcy nie oceniam aż tak źle Danfossa. Zabrakło im odwagi?, wyobraźni? empatii? - bo chyba nie pieniędzy....ażeby już dawno załatwić sprawę, napiętnować wykonawcę i pokazać się w sieci z ludzkiej i profesjonalnej strony.

 

a wg mnie właśnie jakość i poziom firmy możemy poznać właśnie w takich problematycznych sytuacjach. jak nie ma problemów, to wszystko pięknie. co innego, gdyby to nie był tzw. autoryzowany instalator. po w ogóle jest takie coś? chyba tylko po to, żeby były problemy z gwarancją jak komuś pompę zainstaluje tańszy (a często lepszy) instalator. takie odnoszę wrażenie. a że liczy się dla użytkownika także cena to firma zawsze może mieć wytłumaczenie, jeśli PC padnie - wina instalatora. a na przykładzie z tego wątku widać, że wybór autoryzowanego instalatora też niczego nie gwarantuje. cała filozofia Danfossa to zgarnąć kasę i zapomnieć. jak użytkownik na własny koszt (i czas) coś wywalczył, to teraz pokażą jacy to są dobrzy. ja już mam zdanie na ich temat wyrobione, myślę, że wielu czytających również. nie polecam produktów firmy Danfoss ani usług ich instalatorów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autoryzowany ? A co to znaczy AUTORYZOWANY ? . Jaki jest zakres autoryzacji ?

Z godnie z prawem za wszystko co dzieje się na budowie odpowiada inwestor .

Inwestor powinien sprawdzić kwalifikacje wykonawcy .

Za błędy na budowie odpowiada projektant i osoba z uprawnieniami budowlanymi zatrudniona przez inwestora.

Producent zakłada ,że budowa realizowana jest z polskim prawem , czyli fachowy nadzór będzie zapewniony.

 

Jeżeli weźmiemy pod uwagę to ,że tak naprawdę 99% budów prywatnych realizowanych jest bez prawidłowego nadzoru . To skala błędów popełnianych przez budowlańców w Polsce jest znikoma .

Zdarza się ,że skal błędu popełnione prze instalatora przerasta jego możliwości . Powinien być ubezpieczony .

Ale kto za to chce zapłacić .?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks później...

Szanowni Państwo,

 

dziękujemy za zaangażowanie. Cieszymy się z pozytywnego zakończenia sprawy. Mamy nadzieję, że wsparcie okazane Panu Krzysztofowi zrekompensuje mu wszelkie niedogodności spowodowane współpracą z firmą Optimumtech. Jednocześnie informujemy, że firma ta została usunięta z listy autoryzowanych partnerów Danfoss.

 

Z poważaniem,

zespół Danfoss Poland

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowni Państwo,

 

dziękujemy za zaangażowanie. Cieszymy się z pozytywnego zakończenia sprawy. Mamy nadzieję, że wsparcie okazane Panu Krzysztofowi zrekompensuje mu wszelkie niedogodności spowodowane współpracą z firmą Optimumtech. Jednocześnie informujemy, że firma ta została usunięta z listy autoryzowanych partnerów Danfoss.

 

Z poważaniem,

zespół Danfoss Poland

 

Lepiej byś się człowieku nie odzywał wcale. Nie jest Ci wstyd że załatwienie sprawy TAKIEGO kalibru trwało kilka lat? Pozazdrościć dobrego samopoczucia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najświeższy status sprawy wygląda następująco: Ze względu na wyrok sądowy potwierdzający winę instalatora, firma Danfoss przedstawiła mi rozwiązanie w pełni satysfakcjonujące. Sprawą zajęła się nowo powołana Dyrektor ds. Obsługi Klienta. Uważam sprawę za zakończoną. Dziękuję za wsparcie i śledzenie wątku. Pozdrawiam.

Szanowni Państwo,

 

dziękujemy za zaangażowanie. Cieszymy się z pozytywnego zakończenia sprawy. Mamy nadzieję, że wsparcie okazane Panu Krzysztofowi zrekompensuje mu wszelkie niedogodności spowodowane współpracą z firmą Optimumtech. Jednocześnie informujemy, że firma ta została usunięta z listy autoryzowanych partnerów Danfoss.

 

Z poważaniem,

zespół Danfoss Poland

 

 

OD REDAKCJI:

Czas zakończyć tę sprawę. Śledziliśmy ją z obu stron. Wypowiedź Czarnego Krzysztofa, wpis firmy Danfoss zamyka sprawę. Od początku była próba rozwiązania konfliktu - to wielki plus dla firmy Danfoss. To podtrzymanie wiarygodności poważnej firmy.

 

Mamy na forum praktykę, że żaden "wyrok" nie jest dożywotni, dlatego z czasem usuniemy ten temat, który od tej chwili staje się już tylko archiwum pewnej bardzo trudnej sprawy. Pozdrawiamy

Edytowane przez Redakcja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...