Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Dajmy szansę firmie Danfoss


dargoth

Recommended Posts

Temat wrócił jak bumerang. Śledziłem perfidnie skasowany wątek, jak sie można domyśleć po naciskach ze strony Danfoss. Po takim posunięciu nie pozostaje nam forumowiczom nic innego jak nagłaśniać sprawę dalej i mocniej.

 

Coś mi się wydaje że następnym nr miesięcznika na M. nie będzie reklamówek firmy D.....;)

 

Pana odpowiedź jest przykładem tego, jak łatwo forum staje się miejscem ferowania wyroków. Pan już wie, że winna jest tylko jedna strona.

 

Dla nas liczy się wola stron do załatwienia jakby nie było typowych, częstych różnych konfliktów konsumenckich. Jeśli trwa proces rozwiązywania konfliktu - w sądzie - forum nie może stać się narzędziem (argumentem) w sporze. Prosimy raz jeszcze o zrozumienie.

Edytowane przez Redakcja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 266
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Pana odpowiedź jest przykładem tego, jak łatwo forum staje się miejscem ferowania wyroków. Pan już wie, że winna jest tylko jedna strona.

 

Dla nas liczy się wola stron do załatwienia jakby nie było typowych, częstych różnych konfliktów konsumenckich. Jeśli trwa proces rozwiązywania konfliktu - w sądzie - forum nie może stać się narzędziem (argumentem) w sporze. Prosimy raz jeszcze o zrozumienie.

 

Kolega rwojtek świetnie opisał mój "wyrok". Do czasu skasowania przez was wątku pilnie go śledziłem nie wydając wyroków na żadną ze stron. Byłem bardzo ciekaw jej rozwiązania. Kasowanie wątku mimo niezaangażowania redakcji robi z was współwinnych i jasno sugeruje czytelnikom że stajecie po stronie firmy w kieszeni której siedzicie. Czy ktoś z forumowiczów ma inne zdanie, czy pochopnie wydałem "wyrok" na redakcję w sprawie kasowania niewygodnych dla szanownej redakcji wątków?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Forum nie jest sądem, nie może też być miejscem wywierania nacisków. Zostały przedstawione stanowiska, sprawa otarła się sąd i z prawdopodobnie tam będzie miała finał. Nie zgadzamy się, by ferowano wyroki na forum, a do tego już tutaj dochodzi. .

 

"Szanowna" redakcja jest mocno niedouczona sam nakaz zapłaty nie jest wyrokiem!! Z tego co pisze Krzysztof został zaskarżony!! Więc nakaz zapłaty nie jest uprawomocniony!!! więc to nie jest żaden dokument. Tak jak Krzysztof mówił na etapie składania w sądzie nie jest badana zasadność roszczenia.

 

Proponuje abyście zanim napiszecie głupoty zapytali się swojego prawnika co za dokumenty dostajecie a nie wprowadzali forumowiczów w błąd.

 

Może jeszcze konto Krzysztofowi zablokujecie jak tak dobrze wam idzie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pana odpowiedź jest przykładem tego, jak łatwo forum staje się miejscem ferowania wyroków. Pan już wie, że winna jest tylko jedna strona.

 

Ależ nie! Cięzko powiedzieć kto jest winny bo oczywiście inwestor może mieć cos za uszami. Choc nie sądzę bo Danfoss jak i instalator by to wywlekli.

 

Natomiast wiadomo ja zachowa się firma Danfoss w jakiejkolwiek sytuacji spornej . I to wiekszosci potencjalnych klientów odpowie na pytanie czy warto, czy nie warto kupować produkt Danfoss.

 

Dawno temu (chyba 2008 rok) był opisany przypadek na forum partacko zamontowanych okien firmy Jezierski. Nie pamiętam gdzie. Okna były kupione i montowane przez autoryzowanego wykonawcę. Podpowiem czego nie zrobiła firma Jezierski:

- nie wykłócała się z klientem że nie jest stroną w sprawie (choć faktycznie nie była)

- nie zwodziła klienta pół roku podejmując "mediacje"

- nie kazała kasować tematu na Forum Muratora.

 

Co zrobiła firma Jezierski? Ano wysłała swoją ekipę która naprawiła spaprany montaż. Klient dostał do podpisu protokół na którym były wymienione naprawy z adnotacją "kosztami obciążyć firmę montażową"

Wtedy podjąłem decyzję o zakupie okien tej firmy. Dlaczego? Bo dowiedziałem się że nawet jak ktos coś spapara po drodze to ja, jako klient nie zostanę na lodzie. Proste? Proste!

 

Ile wody w rzecze Mrowna upłynie zanim Danfoss zrozumie jakie działania przynoszą jej pożytek a jakie szkodę?

Edytowane przez coulignon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko my konsumenci mający największy wpływ na sprzedaż towarów i usług wielu dużych i znaczących firm w oparciu o zasadę "z polecenia" będziemy dalej kształtować ich trwanie na rynku...

W dobie internetu sponsorowana reklama w gazecie lub na branżowej stronie internetowej o wielkości A4 lub A3 nie załatwi wzrostu sprzedaży!!!

Marketing D i M musi wyjść z tego komercyjnego dołka, który będzie wywoływał dokładnie odwrotny efekt od tego zamierzonego...

Zapewne jak inni na forum będę czekał na finał tej sprawy, który już dawno przez tak znaczącego na rynku przedsiębiorce jak D winien zostać polubownie rozwiązany, a wtedy powstałby tylko podwojony efekt synergii z ogromnymi korzyściami dla firmy D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Forum nie jest sądem, nie może też być miejscem wywierania nacisków. Zostały przedstawione stanowiska, sprawa otarła się sąd i z prawdopodobnie tam będzie miała finał. Nie zgadzamy się, by ferowano wyroki na forum, a do tego już tutaj dochodzi.

 

.

 

Jak czytam takie coś to nóż sie w kieszeni otwiera!!! a redakcja to niby co zrobiła??? WYDAŁA WYROK ukrywając posty, i to wyrok na forum! który z założenia powinien wspomagac inwestorów (budujących, remontujących etc...) dla firmy zlecającej reklamy dla Muratora!! (ewidentny konflikt interesów) Zagraniczme firmy tarktują nas jak dojną krowę i obywateli 3 kategorii , firma jest korporacją nastawioną na zysk, a ten zysk ma być zawsze i wszedzie wiec co taki polaczek będzie głos podnosił?? pogrozimy palcem muratorowi i bedzie cicho... drogi inwestorze ! ja na Twoim miejscu opisałbym sprawę i wysłał bezpośrednio do centrali do Danii , moze komuś w pl pojechano by po premi albo ktoś by stracił stołek za brak rozwiazania..................chyba że??? taka jest polityka firmy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powtórzmy: W tej sprawie nikt nam nie kazał niczego usuwać. Zareagowaliśmy na sytuację wywierania nacisku w toczącym się sporze "klient - wykonawca" - poprzez założenie tematu na forum.

Stanowiska stron poznaliśmy, wola załatwienia sprawy po obu stronach jest. Czekamy zatem na wiadomość od pana Krzysztofa, że spór zakończył się i temat jest już nieaktualny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... Zareagowaliśmy na sytuację wywierania nacisku w toczącym się sporze "klient - wykonawca" .

 

A kto na kogo wywierał nacisk?

Spece od marketingu firmy D na redakcję M?

 

Ja już wiem, nikomu ze znajomych nie polecę pomp i instalatorów autoryzowanych firmy D.

Co innego elementy automatyki chłodniczej jak pisał Wihajster, sam kupię i zamontuje mi znajomy hydraulik lub ...np. Wihajster :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekamy zatem na wiadomość od pana Krzysztofa, że spór zakończył się i temat jest już nieaktualny.

 

Jak byście zamkneli wątek na prośbę pana Krzysztofa to nikt by nie miał pretensji do FM, a to co zrobiliście to jest WYROK i i czarny PR, jakoś użytkownicy forum mają inne zdanie niż redakcja !! Przypadek? a może użytkownicy mają jakieś zbioroe omamy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powtórzmy: W tej sprawie nikt nam nie kazał niczego usuwać. Zareagowaliśmy na sytuację wywierania nacisku w toczącym się sporze "klient - wykonawca" - poprzez założenie tematu na forum.

Stanowiska stron poznaliśmy, wola załatwienia sprawy po obu stronach jest. Czekamy zatem na wiadomość od pana Krzysztofa, że spór zakończył się i temat jest już nieaktualny.

 

w tej chwili temat chyba jednak jest aktualny. tak samo było z wątkiem o XPS firmy Seguro, pomimo, że znalazło się sporo osób poszkodowanych - skasowaliście. kiedyś to nie było forum sprzedawców, tylko budujących.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tej chwili temat chyba jednak jest aktualny. tak samo było z wątkiem o XPS firmy Seguro, pomimo, że znalazło się sporo osób poszkodowanych - skasowaliście. kiedyś to nie było forum sprzedawców, tylko budujących.

 

i takich spraw można by przytoczyć jeszcze kilka (np. niesławna sprawa z miki121)

niestety, od dłuższego czasu jest to forum sprzedawców :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

My znamy forum od drugiej strony. Wszystko jest w porządku z punktu widzenia forumowicza, jeśli wyraża opinię - pozytywną, krytyczną - ma prawo. Ale gdy jest Wykonawcą i zostanie poddany krytyce na forum - punkt widzenia się zmienia. - Jakim prawem ktoś feruje wyroki na forum?! - dostajemy takie pytania. - Jakim prawem ktoś niszczy moją reputację? Przecież te informacje, które zostały podane na forum, są całkowicie subiektywne! - To codzienna korespondencja, jaką otrzymujemy.

 

Jesteście na forum, na którym staramy się odpowiedzialnie dbać o równowagę sił i argumentów. Podejmujemy czasem niepopularne decyzje, jak usunięcie tematu, bo forum nie jest sądem i miejscem skazań; bo reagujemy, jeśli bez dania racji niszczy się czyjąś reputację. Każdy z Was, Szanownych Forumowiczów ma taką ochronę na tym forum i może z niej skorzystać.

 

W tej konkretnej sprawie argumentem był dialog między stronami. Trwała trudna próba załatwienia sprawy. Przeniesienie sprawy na forum i ferowanie wyroków, obarczanie winą producenta, kiedy spór dotyczy niezależnej firmy wykonawczej i jej klienta - to coś, na co nie można się zgodzić, zwłaszcza jeśli fakty, jak choćby nakaz sądowy wobec klienta, mówią o złożoności sprawy, argumentów stron, racji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uczmy się od mądrzejszych z innych krajów cywilizowanych!

 

Tam już dawno by zbojkotowano taką firmę i nie kupowano jej towaru, teraz i w przyszłości! A głupi Polaczek kupuje dalej, bo co mnie nie stać? Ja tam wolę swoją pompkę tańszą, prostszą i z małej firmy, której właściciel zawsze potrafi mi przez telefon wyjaśnić wszelkie moje wątpliwości.

 

Dlatego w innych krajach tak bardzo firmy dbają o klient/swój pozytywny wizerunek.

 

Nie mogę tego postu pozostawić bez komentarza. Panie Wojtku, Polacy to jeden z najinteligentniejszych i najbardziej przedsiębiorczych narodów świata, kochający do tego wolność, również wolność wyboru. Czasem wybory Polaków nie są mądre, ale nie wynika to z jakiejś narodowej głupoty, a najczęściej z braku informacji lub zmanipulowania. Proszę poszukać informacji czym kiedyś było imperium Lechickie, zanim kościół katolicki zaczął nam odbierać naszą historię i dumę narodową. Proszę poczytać o historii naszego narodu sprzed chrztu Polski. Jak Pan zrozumie jakie dziedzictwo posiadają Polacy, to usunie Pan ze swojego słownika słowo "Polaczek".

Dodam jeszcze, że jak żaden inny naród znamy pojęcie słowa honor. Mam nadzieję, że w tej sprawie honor weźmie górę nad dumą (inną cechą narodową Polaków, która czasem przemienia się w pychę i nie chce iść w parze z honorem).

Dlaczego założyłem ten wątek? Dlatego, że uznałem iż jest on bardzo potrzebny, a wykasowanie starego było spowodowane brakiem zrozumienia sytuacji.

Jest on potrzebny Panu Krzysztofowi, który jest w trudnej sytuacji, a zamiecenie sprawy pod dywan oddaliło by go od pozytywnego zakończenia.

Jest on potrzebny firmie Danfoss, która dzięki niemu będzie miała szansę na odbudowanie zaufania klientów. Jak pokazały wpisy, usunięcie wątku jedynie wzmogło frustrację forumowiczów i założę się, że jeszcze przez wiele lat każdy temat/pytanie dotyczące firmy Danfoss byłoby doskonałą okazją do przypominania tej niechlubnej historii. Jeszcze jest czas by to wszystko naprawić.

Wątek ten jest również potrzebny innym wykonawcom i producentom, którzy mogą się uczyć na błędach konkurencji i jeśli jest taka potrzeba poprawiać własne standardy.

I wreszcie wątek ten potrzebny jest obecnym i przyszłym klientom, bo nie powinniśmy nie doceniać jego wartości edukacyjnej i możliwego pozytywnego wpływu na jakość obsługi na całym rynku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trwała trudna próba załatwienia sprawy.

 

 

trwała, ale nie powiodła się, dlatego klient poczuł, że ostatnią deską ratunku jest upublicznienie sprawy. nawiązując do innego innego wątku wykasowanego przez redakcję - o swój XPS walczyłem długo, jak go w końcu otrzymałem, to zapomniałem o sprawie, bo w sumie skończyło się "dobrze" (towar dotarł), ale kosztowało mnie to sporo nerwów. nie chodziło o żadną ugodę - zapłaciłem sporo i pan sprzedawca najwyraźniej nie miał zamiaru dostarczyć materiału. gdybym to nagłośnił wcześniej tutaj, to nie byłoby kolejnych ludzi, którzy wpłacili pieniądze a towaru nie widzieli np. przez pół roku, zwodzeni codziennymi obietnicami i tłumaczeniami. a nagłośniłbym to dopiero wtedy jakby nic już nie podziałało (ostatnia deska ratunku).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowna redakcjo - melduję się - kolejny zniesmaczony Waszymi poczynaniami w temacie założonym przez osobę która czuje się oszukana przez autoryzowanego przedstawiciela Danfossa, oraz zniesmaczony zachowaniem zarówno instalatora jak i jego mocodawcy.

 

Forum jest miejscem wymiany opinii i doświadczeń i właśnie swoje doświadczenia z zakupem pompy Danfossa za pośrednictwem AP opisała osoba zakładająca wątek.

 

Niestety z przeczytanych postów wynika, że więcej do zarzucenia sobie mają zarówno przedstawiciel jak i dostawca - a skierowanie sprawy do sądu było typowym zabiegiem wyprzedzającym - bardzo często stosowanym.

 

Dlaczego w tym kraju boimy się nazywać się tych którzy kradną - złodziejami

Dlaczego właśnie za pośrednictwem forów i innych mediów społecznościowych nie możemy wyeliminować z przestrzeni gospodarczej nierzetelnych wykonawców, oszustów i wszystkich tych, z którymi nikt z nas nie chciałby mieć nic wspólnego.

 

Tak jak chwasty wyrywamy z naszych trawników tak i firmy które nie szanują swoich klientów powinniśmy usuwać z rynku. Niestety działania takie jak działanie redakcji jest cichym przyzwoleniem na nierzetelne traktowanie klientów przez nie do końca uczciwych wykonawców. Chyba redakcji pomyliło się kto jest jej klientem końcowym - pamiętajcie, że bez raklamodawców macie szanse - bez czytelników NIE

 

Czy Państwo w redakcji stając na miejscu Pana Krzysztofa, nie podjęliby wszystkich prawnie dozwolonych kroków, aby dochodzić swoich racji?

Czy wówczas przyjęlibyście bez protestu zakneblowanie wam ust?

Myślenie nie boli

 

A swoją drogą dziwię się trochę innym producentom pomp, których jest na forum mnóstwo - dlaczego nikt nie zaproponował Panu Krzysztofowi na czas zakończenia sporu z instalatorem i dostawcą urządzenia zastępczego. PR-owo byłoby to świetnie zagranie, a co ważniejsze relatywnie niewielkim kosztem można by pomóc drugiemu człowiekowi - zwłaszcza o tej porze roku. Przemyślcie TO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kol marmag utrafiłes w sedno !! bardzo ładnie to napisałeś !! Tłumaczenie redakcji jest żenujące!!!( tak to osobiście odbieram) jeżdzę troszkę po świecie.. w normalnym cywilizowanym kraju już dawno było by po temacie, wystarczy tel do firmy i tematu nie ma... firmy wychodzą z założenia ,,1-klient ma ZAWSZE rację ! 2 jeżeli nie ma racji patrz pkt 1 a polska to taki dziwny kolonialny kraj....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledze dargoth chciałbym podziękować za wstęp do lekcji historii, którą szczerze mówiąc znam słabo.

W moim poście chodziło mi tylko o Nasze podejście przy wydawaniu Naszych ciężko zarobionych pieniążków, które naprawdę zbyt łatwo i pochopnie wydajemy.

Jeśli chodzi o nieuczciwe firmy w Polsce, to u Nas funkcjonuje coś co ja nazywam "pochwałą nieuczciwości".

Jeśli ktoś tam na górze u władzy jest nieuczciwy i nie ma za to odpowiedzialności tzn., że tak jest dobrze i tak trzeba robić, aż ludziska się znieczulą i nie potrafią właśnie wyrwać takiego chwasta rosnącego na trawniku wśród innych uczciwych instalatorów, którzy obrywają rykoszetem po Swojej du...e.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...