Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Dajmy szansę firmie Danfoss


dargoth

Recommended Posts

  • Odpowiedzi 266
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Powtórzę jeszcze raz

-jeżeli sprawa jest tak jednoznaczna to instalator miałby już prokuratora za kradzież,

-nigdzie zainteresowany nie napisał że zapłacił choć za bezsporną część umowy,

-zastanawiam się jak kilku innych kolegów jak instalator był zdesperowany że posunął się do takiego czynu, ale jednocześnie nie ma za to prokuratora więc nie jest to czarno-białe,

-redakcja pisze że sprawa nie jest jednoznaczna to samo producent a każda ze stron ma swoje argumenty więc jeszcze raz dla mnie to nie jest czarno-białe

-wydostanie się z wraku powiadasz dla mnie to wydostawanie się po trupach - bo tylko argumenty jednej strony się liczą (dla Ciebie) - co ma do tego producent (oczerniany) umowa była pomiędzy stronami a producentowi już na plus powinno być to że się zaangażował w mediacje,

-poza tym są sądy, rzecznicy praw konsumenta, a nie kapturowe na forum

 

Jaja sobie robisz, czy rzeczywiście nie rozumiesz o czym piszę? Stawiasz mi poważne wyzwanie, jak jeszcze bardziej uprościć przekaz. Może powinienem ci to jakoś rozrysować? A może to i tak nic nie da, bo jesteś superbohaterem - człowiek ściana, czy jakoś tak? W takim wypadku co bym nie wymyślił będzie to jak groch, a to przecież małe organiczne ziarenko nie żaden kryptonit i przeciw superbohaterowi z taką mocą nic nie zdziałam.

Co do sądów, rzeczników i forum, to zrób sobie tabelkę i wypisz wady i zalety każdego. Popatrz na swoją pracę, pomyśl i broń boże się nie śpiesz. Zadaj sobie pytanie dlaczego człowiek powinien ograniczać się tylko do dwóch pierwszych, ale tu też bez pośpiechu. Pozwól by odpowiedź w tobie dojrzała. Jak nic nie wymyślisz, to daj znać. Postaram się pomóc, choć jak jesteś superbohaterem, to moje wysiłki mogą spełznąć na niczym.

Edytowane przez dargoth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaja sobie robisz, czy rzeczywiście nie rozumiesz o czym piszę? Stawiasz mi poważne wyzwanie, jak jeszcze bardziej uprościć przekaz. Może powinienem ci to jakoś rozrysować? A może to i tak nic nie da, bo jesteś superbohaterem - człowiek ściana, czy jakoś tak? W takim wypadku co bym nie wymyślił będzie to jak groch, a to przecież małe organiczne ziarenko nie żaden kryptonit i przeciw superbohaterowi z taką mocą nic nie zdziałam.

Co do sądów, rzeczników i forum, to zrób sobie tabelkę i wypisz wady i zalety każdego. Popatrz na swoją pracę, pomyśl i broń boże się nie śpiesz. Zadaj sobie pytanie dlaczego człowiek powinien ograniczać się tylko do dwóch pierwszych, ale tu też bez pośpiechu. Pozwól by odpowiedź w tobie dojrzała. Jak nic nie wymyślisz, to daj znać. Postaram się pomóc, choć jak jesteś superbohaterem, to moje wysiłki mogą spełznąć na niczym.

 

a ty co sobie robisz stawiając się w roli prokuratora sędziego i obrońcy ale tylko jednej strony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mylisz mnie z kimś innym.

Ja tylko zadaję pytania, wyciągam wnioski z udzielonych odpowiedzi lub ich braku i daję dobre rady. Jestem altruistą ;).

 

widocznie ja jestem innym typem altruisty bo dla mnie to nie jest czarno białe jak już wiele razy pisałem

zarówno zgadzam się z Ssiwym jak i z podpowiedzią kol. Coulignon jeżeli inwestor jest pewny swoich racji

zarówno jednemu jak i drugiemu możemy podpowiadać rozwiązania a nie wystawiać świadectwo na podstawie jednego sporu a już najbardziej krzywdzące jest to dla firmy D to tak jakby obwiniać A za mikiego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem ci, że wszystko wskazuje na to, że tym razem masz rację. Gdzieś w połowie rozmowy też doszedłem do wniosku, że jesteś zupełnie innym typem altruisty.

 

no i ok napiszę ci tylko że gdybym ja był tym inwestorem i byłbym pewny swych racji to już maiłbym pompę choćby na jakiś komercyjny kredyt za który i tak po sprawie w sądzie zapłaciłby nieuczciwy instalator i po drugie nie odpuściłbym kradzieży i nie ma co się tłumaczyć że policja nie chciała maja obowiązek przyjąć zawiadomienie i koniec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i ok napiszę ci tylko że gdybym ja był tym inwestorem i byłbym pewny swych racji to już maiłbym pompę choćby na jakiś komercyjny kredyt za który i tak po sprawie w sądzie zapłaciłby nieuczciwy instalator i po drugie nie odpuściłbym kradzieży i nie ma co się tłumaczyć że policja nie chciała maja obowiązek przyjąć zawiadomienie i koniec

 

No tak, ale zauważ, że nie każdy jest takim typem altruisty i ludzie mniej altruistyczni mogli by sobie nie poradzić równie dobrze jak ty w tak trudnej sytuacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zatrudnijcie mediatora - będzie najszybciej i najtaniej !!

 

Oberwało się firmie Danfoss, która kompletnie nie jest stroną w zatargu.

Firma ta dostarczyła towar zgody z umową, więc nie wiem po co w to angażować producenta ! (nazwa tematu: Dajmy szansę firmie Danfoss)

 

 

Nie rozumiem także stwierdzenia:

A przykład z pompą obrazuje w jak krótkim czasie za moje środki nabywana jest pompa. OPTIMUMTECH pośredniczy i od razu zarabia (płacę mu wyższą kwotę niż on płaci Danfossowi – co widać na fakturze),

Logiczne przecież jest, że instalator ma swoje wypracowane rabaty, więc na nich zarabia. Chyba, że oczekujesz czegoś za darmo !

 

Czy idąc do sklepu kupując w sklepie płacisz bez "prowizji" dla sprzedającego?

 

To oraz wiele innych stwierdzeń napisanych przez "poszkodowanego" jak dla mnie działa bezpośrednio na jego niekorzyść.

Edytowane przez kerado28
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co wy chłopaki? Na jakieś ekstra rabaty pracujecie?

Ty nie widzisz powodu do angażowania w sprawę producenta, a ja widzę. Oczywiście gdyby instalacji nie wykonywał autoryzowany przedstawiciel w dodatku polecony klientowi przez producenta to myślał bym tak jak ty, no ale wykonywał.

Gdyby firma Danfoss przez wiele miesięcy nie mówiła klientowi - nie jestśmy stroną, radź sobie sam, to nie poszedł by w świat przekaz, że decydując się na tę właśnie firmę, w razie jakichś kłopotów inwestort nie ma co liczyć na pomoc i zostaje w czrnej d...e.

Tytuł wątku jest adekwatny, bo zakładam, że firma Danfoss nie chce, żeby taka opinia się utrwaliła. Ten temat może pomóc producentowi wykazać się i udowodnić, że dbają o swoich klientów i warto im w przyszłości zaufać. W ludziach jest dużo dobrej woli i rozumieją, że producent nie zawinił w tej sytuacji, potrzebują jedynie pewności, że inwestycja z firmą Danfoss będzie inwestycją bezpieczną. Teraz rolą firmy jest im tę pewność dać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szkoda powstała w momencie usunięcia pierwszego tematu. Wtedy (przynajmniej u mnie) powstało przekonanie że coś jednak jest na rzeczy i firma Danfoss oraz firma Instalotora Co Domy Rozciąga próbuje sie bronić w ten mało wyszukany sposób. Gdyby temat nie został usuniety to prawdopodobnie od tygodnia leżałby w czeluściach forum, z lekka zapomniany przez wszystkich. Trzeba przewidywać konsekwencję swoich działań. Tu daru przewidywania Szanownej Redakcji zabrakło.

Jeśli Szanowana Redakcja właśnie przeczytała moją wypowiedź i nie dowierza to w ramach eksperymentu proponuje skasować ten temat (który dogorywa sam) i zobaczyć jak się wszyscy ożywią. Kto wie, może zbanowany dwa razy sSiwy (wiedzieliscie że mozna dostać bana w trakcie bycia zbanowanym?) powstanie z martwych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co wy chłopaki? Na jakieś ekstra rabaty pracujecie?

 

Czego nie rozumiesz?

Jeśli sprzedajesz 1 sztukę PC rocznie, to musisz mieć inną cenę jak ten, który sprzedaje 15 sztuk PC rocznie.

 

Dlaczego jeździsz po zakupy do dużych marketów, dyskontów? właśnie po to, że dyskont kupując bardzo dużo produktów może od producenta wynegocjować dużo lepsze rabaty. (czytaj: duży może więcej).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szkoda powstała w momencie usunięcia pierwszego tematu. Wtedy (przynajmniej u mnie) powstało przekonanie że coś jednak jest na rzeczy i firma Danfoss oraz firma Instalotora Co Domy Rozciąga próbuje sie bronić w ten mało wyszukany sposób. Gdyby temat nie został usuniety to prawdopodobnie od tygodnia leżałby w czeluściach forum, z lekka zapomniany przez wszystkich. Trzeba przewidywać konsekwencję swoich działań. Tu daru przewidywania Szanownej Redakcji zabrakło.

Jeśli Szanowana Redakcja właśnie przeczytała moją wypowiedź i nie dowierza to w ramach eksperymentu proponuje skasować ten temat (który dogorywa sam) i zobaczyć jak się wszyscy ożywią. Kto wie, może zbanowany dwa razy sSiwy (wiedzieliscie że mozna dostać bana w trakcie bycia zbanowanym?) powstanie z martwych?

 

święte słowa :yes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks później...
żarty się ciebie Piotrek trzymają :p

 

jakieś nowe wiadomości w tytułowej sprawie??

 

Z wiadomości...

Mimo, że zostałem w nieuczciwy sposób potraktowany pozostała mi droga formalna w myśl i wg zasad obowiązującego prawa.

Tak wiec póki co wciąż borykam się z tym problem o którym pisałem prawie 5 miesięcy temu, a z którym zmagam się prawie 8 miesięcy.

Oczywiście nie stoję w miejscu ale odnoszę wrażenie, że wszelkie działania będące po stronie organów i instytucji rozciągają się nazbyt w czasie.

To działa na moją niekorzyść ponieważ każdego dnia z tego tytułu ponoszę znaczące koszty.

 

1. Dokument urzędowy

Warto wiedzieć => Nieprawomocny nakaz zapłaty nie stanowi ani tytułu egzekucyjnego ani nie może być podstawą zabezpieczenia (tym bardziej samowolny demontaż pompy dokonany bez wiedzy i zgody właściciela). Dlatego też ubolewam, że posłużono się "Nakazem zapłaty w postępowaniu upominawczym" w celu zablokowania mojego wątku na forum. Tym bardziej, że wniesienie sprzeciwu (a taka sytuacja miała miejsce) prowadzi do automatycznego upadku nakazu zapłaty oraz wyznaczenia rozprawy, która odbywa się na zasadach ogólnych.

 

2. Gwarancja na urządzenia

Warto wiedzieć => Ubolewam, że jako Klient Końcowy firmy Danfoss nie zostałem poinformowany, że brak protokołu rozruchu pompy ciepła w ciągu 6 miesięcy od chwili dostawy powoduje utratę gwarancji na ów urządzenie. Taka informacja pojawiła się na fakturze wystawionej przez Danfoss, którą otrzymał ich Partner. Dla mnie jako Klienta Końcowego firmy Danfoss jest to podstawa do reklamacji ponieważ w wyniku zaboru pompy ciepła przez ich certyfikowanego instalatora, a jedocześnie partnera straciłem nie tylko urządzenie ale i gwarancję na kupiony u nich produkt rzecz jasna wszystko odbyło się przy wykorzystaniu moich środków finansowych o czym strony próbują chyba zapomnieć.

 

c. d. n.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ubolewam, że jako Klient Końcowy firmy Danfoss nie zostałem poinformowany, że brak protokołu rozruchu pompy ciepła w ciągu 6 miesięcy od chwili dostawy powoduje utratę gwarancji na ów urządzenie. Taka informacja pojawiła się na fakturze wystawionej przez Danfoss, którą otrzymał ich Partner. Dla mnie jako Klienta Końcowego firmy Danfoss jest to podstawa do reklamacji ponieważ w wyniku zaboru pompy ciepła przez ich certyfikowanego instalatora, a jedocześnie partnera straciłem nie tylko urządzenie ale i gwarancję na kupiony u nich produkt

 

:bash:

 

Ciężko to skomentować. Czy danfoss byłby uprzejmy potwierdzić lub zaprzeczyć? Bo wygląda to coraz bardziej ciekawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z wiadomości...

1. Dokument urzędowy

Warto wiedzieć => Nieprawomocny nakaz zapłaty nie stanowi ani tytułu egzekucyjnego ani nie może być podstawą zabezpieczenia (tym bardziej samowolny demontaż pompy dokonany bez wiedzy i zgody właściciela). Dlatego też ubolewam, że posłużono się "Nakazem zapłaty w postępowaniu upominawczym" w celu zablokowania mojego wątku na forum. Tym bardziej, że wniesienie sprzeciwu (a taka sytuacja miała miejsce) prowadzi do automatycznego upadku nakazu zapłaty oraz wyznaczenia rozprawy, która odbywa się na zasadach ogólnych.

c. d. n.

 

Tłumaczyłem o tym wielokrotnie redakcji jak to działa ale oni dalej z uporem maniaka powoływali się na ten dokument. Szkoda tylko, że po pierwszym nadużyciu "dokumentu" nie sprawdzili jak to działa. Świadczy to o bardzo niskiej inteligencji autora postu (redakcji). Wydawało mi się, że jeżeli ma się jakieś wątpliwości to należy je rozwiać, niestety nawet wpisanie zapytania do googla przerosło redakcję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...