plusfoto 14.01.2015 14:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2015 Tłumaczyłem o tym wielokrotnie redakcji jak to działa ale oni dalej z uporem maniaka powoływali się na ten dokument. Szkoda tylko, że po pierwszym nadużyciu "dokumentu" nie sprawdzili jak to działa. Świadczy to o bardzo niskiej inteligencji autora postu (redakcji). Wydawało mi się, że jeżeli ma się jakieś wątpliwości to należy je rozwiać, niestety nawet wpisanie zapytania do googla przerosło redakcję. To nie ma nic wspólnego z tym co piszesz a jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kasę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Czarny_Krzysztof 22.01.2015 00:26 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2015 Ciężko to skomentować. Czy danfoss byłby uprzejmy potwierdzić lub zaprzeczyć? Bo wygląda to coraz bardziej ciekawie. Ja osobiście nie liczyłby na uprzejmość. Fakt jest namacalny ponieważ posiadam kopię tej faktury i ten jakże interesujący Klienta Końcowego firmy Danfoss zapis (* fragment skanu) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sSiwy12 22.01.2015 09:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2015 Tak się zastanawiam – o co Ty grasz?- o zwrot starej i uzywanej PCi, bez gwarancji producenta?- a może o dokończenie prac przez wspaniałego wykonawcę? Zostaw człowieku wykonawcy tą PCi i niech się z nią buja – wszak (jak twierdzi) to jego kasa. Uznaj jego roszczenie co do faktu zabezpieczenia niezapłaconych należności.Rozlicz się z nim, uwzględniając koszt zabranej PCi. Jak z rozliczeń wyjdzie, że jest winny Ci kasę, załóż mu sprawę w sądzie, jak nie będzie chciał dokonać (ewentualnego) zwrotu kasy.Poszukaj nowego wykonawcy, który dokończy to dzieło.Wystąp do producenta o dostarczenie nowej PCi, w koszcie tamtej promocji – jak znam życie (i na podstawie mojej korespondencji z producentem), firma zaakceptuje taki scenariusz.No ale jak chcesz coś udowodnić i wprowadzić się do chałupy za xxxx lat – postępuj tak jak do tej pory. Ps. Wcześniej nie mogłem pisać, bo zostałem zbananowany (i to 2 razy w tym samym okresie banicji) za ………….. (przez litośc dla wiadomo kogo, nie przytoczę). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
JTKirk 22.01.2015 10:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2015 Ps. Wcześniej nie mogłem pisać, bo zostałem zbananowany (i to 2 razy w tym samym okresie banicji) za ………….. (przez litośc dla wiadomo kogo, nie przytoczę). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sSiwy12 22.01.2015 10:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2015 2. Gwarancja na urządzenia Warto wiedzieć => Ubolewam, że jako Klient Końcowy firmy Danfoss nie zostałem poinformowany, że brak protokołu rozruchu pompy ciepła w ciągu 6 miesięcy od chwili dostawy powoduje utratę gwarancji na ów urządzenie. Taka informacja pojawiła się na fakturze wystawionej przez Danfoss, którą otrzymał ich Partner. Dla mnie jako Klienta Końcowego firmy Danfoss jest to podstawa do reklamacji ponieważ w wyniku zaboru pompy ciepła przez ich certyfikowanego instalatora, a jedocześnie partnera straciłem nie tylko urządzenie ale i gwarancję na kupiony u nich produkt rzecz jasna wszystko odbyło się przy wykorzystaniu moich środków finansowych o czym strony próbują chyba zapomnieć. c. d. n. Takie sprostowanie. Ten zapis bije w instalatora (sprzedawcę), a nie odbiorcę końcowego, bo to on w regresie, obarcza "odpowiedzialnością" producenta, za niezgodność towaru z umową. Instalator (sprzedawca, wykonawca) sam sobie strzelił samobója - zwłaszcza mając na uwadze, nowe uwarunkowania prawne w tym zakresie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Danfoss Poland 10.02.2015 14:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Lutego 2015 Szanowni Państwo, biorąc pod uwagę zaistniałe okoliczności, kwestia gwarancji na pompę ciepła dla Pana Krzysztofa będzie rozpatrywana indywidualnie. Będziemy chcieli zastosować rozwiązanie jak najbardziej korzystne dla klienta. Z poważaniem, zespół Systemy Grzewcze Danfoss Poland Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wihajster 10.02.2015 20:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Lutego 2015 Szanowni Państwo, biorąc pod uwagę zaistniałe okoliczności, kwestia gwarancji na pompę ciepła dla Pana Krzysztofa będzie rozpatrywana indywidualnie. Będziemy chcieli zastosować rozwiązanie jak najbardziej korzystne dla klienta. Z poważaniem, zespół Systemy Grzewcze Danfoss Poland Inwestor pewnie się ucieszy że tak SZYBKO I SPRAWNIE DZIAŁACIE!!! BRAWO. Może przed upływem 12 miesięcy "niemania" pompy sprawa się pomyślnie rozwiąże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 10.02.2015 20:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Lutego 2015 ...albo ucichnie:bash: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sSiwy12 11.02.2015 11:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Lutego 2015 Tiiaaa.Inwestor dostanie starego rzęcha na nowych zasadach gwarancyjnych.Piknie, ale dla instalatora.Inwestor straci najważniejsze uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową.Chyba, że wskoczy w nowe uwarunkowania prawne dot. wady towaru (obowiązują od 25.12.2014r.) ale nie sądzę aby instalator, był na tyle głupim, aby zmienić datę dostawy towaru (tej PCi) i "wskoczyć" w nową ustawę konsumencką bo jest dla niego mniej korzystna (duuuuuuużo mniej). I jeszcze raz - producent, formalnie nie jest stroną w tym sporze. Ale moralnie - i owszem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
fachman19 07.03.2015 08:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Marca 2015 Szanowni Państwo, biorąc pod uwagę zaistniałe okoliczności, kwestia gwarancji na pompę ciepła dla Pana Krzysztofa będzie rozpatrywana indywidualnie. Będziemy chcieli zastosować rozwiązanie jak najbardziej korzystne dla klienta. Z poważaniem, zespół Systemy Grzewcze Danfoss Poland A inni klienci też indywidualnie.??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 07.03.2015 16:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Marca 2015 Miejmy tylko nadzieje, że wątek przetrwa.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
JTKirk 15.04.2015 18:26 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2015 jakieś nowe informacje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 15.04.2015 19:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2015 (edytowane) Miejmy nadzieje, ze Czarny_ Krzysztof odezwie się ponownie i rzuci nowe światło na sprawę. Edytowane 16 Kwietnia 2015 przez Tomaszs131 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
coulignon 16.04.2015 07:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2015 Droga Redakcjo,proszę o usuniecie awatara oraz wykropkowanie nazwy użytkownika danfoss . Przy braku płatnego profilu jest to naruszenie regulaminu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 16.04.2015 07:26 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2015 No ładne klocki... Post klaudiusza zniknął, dlaczego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
okobar 16.04.2015 08:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2015 No ładne klocki... Post klaudiusza zniknął, dlaczego? bo pisał o banie od FM wiesz jak to jest, w domu powieszonego nie mówi się o sznurku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kendra 16.04.2015 08:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2015 o właśnie - gdzie płatny profil ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
yaiba83 16.04.2015 09:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2015 Właśnie zainwestowali w profil płatny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Redakcja 16.04.2015 10:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2015 Klaudiusz sam usunął swój post. Nie ma zgody na takie negatywne cechowanie kogokolwiek na forum. Każda firma, szczególnie Ekspert Forum ma prawo pomagać Forumowiczom, edukować, doradzać itd. Prosimy o skorzystanie z tej możliwości. Doceniamy obecność firmy Danfoss Poland. Bierze udział w tej dyskusji, chce być obecna na forum. To dowód odpowiedzialności. Prosimy doceńcie to również. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
CzarnyIwan 16.04.2015 10:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2015 Wątek mimo że to już drugi wciąż działa, jest obserwowany i budzi emocje, a wcześniejsze próby zamiecenia go pod dywan przez redakcję usuwając główny wątek spowodowały utratę zaufania do redakcji i stąd reakcje podobne do tych Klaudiusza.... i reakcja innych na usunięcie jego wpisów.... taka moja obserwacja.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.