mileski 16.12.2014 10:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2014 Przymierzam się do samodzielnego montażu instalacji wentylacji i w zasadzie jedyne co mnie powstrzymuje to obawa o utratę gwarancji na rekuperator. Z informacji które znalazłem na forum, wynika że zdarzają się odrzucenia roszczeń gwarancyjnych ze strony dystrybutorów/producentów urządzeń ze względu na brak protokołu z uruchomienia i regulacji systemu przez firmę instalującą. Macie jakieś swoje doświadczenia w tym zakresie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomasz Brzęczkowski 16.12.2014 10:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2014 Przymierzam się do samodzielnego montażu instalacji wentylacji i w zasadzie jedyne co mnie powstrzymuje to obawa o utratę gwarancji na rekuperator. Z informacji które znalazłem na forum, wynika że zdarzają się odrzucenia roszczeń gwarancyjnych ze strony dystrybutorów/producentów urządzeń ze względu na brak protokołu z uruchomienia i regulacji systemu przez firmę instalującą. Macie jakieś swoje doświadczenia w tym zakresie? Nie słyszałem o czymś takim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mileski 16.12.2014 13:55 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2014 Pierwszy z brzegu przykład - cytat z DTRki Onyxa:"Ważność gwarancji jest uzależniona od technicznie poprawnego uruchomienia centrali (zgodnie z DTR) -poprzez firmę posiadająca stosowne uprawnienia. Wymagana jest tzw. KARTA ODBIORU URZADZENIA - załączona w DTR. Kartę te należy przesłać mailem w terminie do 30 dni od daty uruchomienia na adres [email protected] lub poczta na adres firmy z dopiskiem "serwis".Nie przeslanie karty odbioru urządzenia skutkuje utratą gwarancji.Do roszczeń gwarancyjnych uprawnia poprawnie wypełniona karta gwarancyjna wraz z wypełnioną Kartą Odbioru Urządzenia, przekazana wraz z dowodem zakupu (paragon, faktura)" Nie pamiętam, w którym to było temacie, ale tu na forum ktoś z użytkowników Brinka pisał, że ASK odmówił naprawy gwarancyjnej właśnie ze względu na brak podobnej procedury, jak opisana powyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
misiupl 16.12.2014 15:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2014 czyli kupując online trzeba starać się o właściwe wpisy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomasz Brzęczkowski 16.12.2014 16:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2014 Pierwszy z brzegu przykład - cytat z DTRki Onyxa: "Ważność gwarancji jest uzależniona od technicznie poprawnego uruchomienia centrali (zgodnie z DTR) -poprzez firmę posiadająca stosowne uprawnienia. Wymagana jest tzw. KARTA ODBIORU URZADZENIA - załączona w DTR. Kartę te należy przesłać mailem w terminie do 30 dni od daty uruchomienia na adres [email protected] lub poczta na adres firmy z dopiskiem "serwis". Nie przeslanie karty odbioru urządzenia skutkuje utratą gwarancji. Do roszczeń gwarancyjnych uprawnia poprawnie wypełniona karta gwarancyjna wraz z wypełnioną Kartą Odbioru Urządzenia, przekazana wraz z dowodem zakupu (paragon, faktura)" Nie pamiętam, w którym to było temacie, ale tu na forum ktoś z użytkowników Brinka pisał, że ASK odmówił naprawy gwarancyjnej właśnie ze względu na brak podobnej procedury, jak opisana powyżej. Nikomu nie odmówili naprawy. Co innego jak jest źle zamontowana, ale to dotyczy tak samo wykonawcy z certyfikatem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.