wojmar 29.12.2014 21:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2014 (edytowane) Witam, jak w temacie chciał bym się dowiedzieć czy membrana dachowa jest tym samym co folia paroprzepuszczalna ?Niestety jestem totalnym laikiem w temacie izolacji, dostałem od rodziny budynek gospodarczy do przebudowy na mieszkalny, i właśnie chcemy zabrać się za izolację mieszkalnego poddasza wełna mineralną, jednak nie wiem czy membrana która jest ułożona na deskowaniu , pokrytym papą, a na to blacho dachówka założona , to to samo co folią paroprzepuszcalna, czy osobno muszę kłaść od spodu kontrłaty i folię paroprzepuszczalną. dodam że między papą na deskowaniu a membraną jest już przerwa ok 1-2 cm, i dopiero na tej membranie blacho dachówka Edytowane 30 Grudnia 2014 przez wojmar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mxxxx 30.12.2014 05:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2014 od spodu nie musisz, ale za to wypadało by po upchnięciu wełny dać folię paroszczelną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wojmar 30.12.2014 05:12 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2014 taki mam zamiar po włożeniu supermaty isovera i założeniu stelaża od spodu całość zakleić folią paroizolacyjną stopair isover, i na to dopiero płyta gk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mxxxx 30.12.2014 05:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2014 stopair jest przeciętny Grubość: 0,2 mm, ja bym ci radził użyć czegoś tańszego i za razem grubszego Grubość: 0,3 -0,4 mm czyli bardziej szczelnego, albo od razu dać drogą wysoko-paroszczelną folię metalizowaną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania