Góral74 30.12.2014 11:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2014 witam, mam rolety zewnętrzne. Ostatnio jedna z nich uległa rozerwaniu podczas otwierania (silniki elektryczne).Nie miałem instrukcji obsługi, umowy, itd. Dostałem tylko fakturę z montażem.Dostawca odrzucił reklamację, powiedział, że jak roleta przymarznie i się później rozerwie to nie jego wina.Powinienem uważać przy otwieraniu. Czy ma rację ? Wcześniej nic nie mówił o ograniczeniach w użytkowaniu podczas deszczu i mrozu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
theme 30.12.2014 11:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2014 A na stronie producenta nie masz jakiś instrukcji obsługi lub kart gwarancyjnych in-blanco (choć takich w 99,9% przypadków niema) aby zapoznać się z ich treścią? Moim zdaniem jeśli producent nie uwzględnił tego w np. instrukcji obsługi to teraz powinien naprawić usterkę. W samochodzie przymarznie Ci szyba to silnik się nie spali, bo masz bezpiecznik i silnik przy dużym przeciążeniu jest odłączany - czytaj jest stosowne zabezpieczenie. Jeśli takowego by nie było, to producenci samochodów daliby stosowną informację abym nie otwierać zamarzniętych okien. Moim zdaniem temat do wykłócenia się z producentem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nikt ważny 30.12.2014 12:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2014 theme - przestań klientom robić wodę z mózguPomijam fakt logicznego myślenia ale w przypadku zerwania rolety (NIGDY nie następuje sama z siebie) nie jest to objęte gwarancjąAnalogia tak tu popularna do samochodu - jak masz dzwon z włąsnej winy to sprzedawca ma ci blacharkę zrobić za friko ? Ostatnio zauważyłem pewną prawidłowość. I to dziwne, że od ludzi z branżyBrak odważnych by napisali wprost tylko przypodobają się klientom nakręcając ich zupełnie niepotrzebnie. Autorze wątku - nie pozostaje Ci nic innego jak wybulić kasę na wymianę uszkodzonych elementów pancerza i za robociznę - przykre ale prawdziwe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
malux20 30.12.2014 12:29 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2014 KAŻDY SZANUJĄCY SIĘ PRODUCENT MA TO W instrukcjia każdy sprzedawca dodaje do faktury instrukcjęjak znam życie -klient chciał tanio -to ma teraz krań. mechaniczne pewnie na sterowaniu centralnymw ten sposób wychodzą oszczędności przy zakupie dziś mi właśnie przymarzły drzwi -raczej nie składałbym reklamacji gdybym urwał klamkę i uszczelkężyjemy w takich czasach że do gorącej herbaty jest niezbędna informacja dla klienta o tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nikt ważny 30.12.2014 12:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2014 ...jak znam życie -klient chciał tanio -to ma teraz krań. mechaniczne pewnie na sterowaniu centralnym w ten sposób wychodzą oszczędności przy zakupie...Dlatego teraz, w każdym zapytaniu o rolety sterowane silnikiem wyceniam z elektronicznymi krańcówkami - jak dla klienta za drogo - brutalnie powiem - niech spada tam gdzie taniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MMichal 30.12.2014 13:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2014 Witam A na stronie producenta nie masz jakiś instrukcji obsługi lub kart gwarancyjnych in-blanco (choć takich w 99,9% przypadków niema) aby zapoznać się z ich treścią? Moim zdaniem jeśli producent nie uwzględnił tego w np. instrukcji obsługi to teraz powinien naprawić usterkę. W samochodzie przymarznie Ci szyba to silnik się nie spali, bo masz bezpiecznik i silnik przy dużym przeciążeniu jest odłączany - czytaj jest stosowne zabezpieczenie. Jeśli takowego by nie było, to producenci samochodów daliby stosowną informację abym nie otwierać zamarzniętych okien. Moim zdaniem temat do wykłócenia się z producentem. theme - przestań klientom robić wodę z mózgu Pomijam fakt logicznego myślenia ale w przypadku zerwania rolety (NIGDY nie następuje sama z siebie) nie jest to objęte gwarancją Analogia tak tu popularna do samochodu - jak masz dzwon z włąsnej winy to sprzedawca ma ci blacharkę zrobić za friko ? Ostatnio zauważyłem pewną prawidłowość. I to dziwne, że od ludzi z branży Brak odważnych by napisali wprost tylko przypodobają się klientom nakręcając ich zupełnie niepotrzebnie. Autorze wątku - nie pozostaje Ci nic innego jak wybulić kasę na wymianę uszkodzonych elementów pancerza i za robociznę - przykre ale prawdziwe Panowie to ja Was pogodzę theme masz doświadczenie i wiesz, że takie przypadki to należy oglądać bardzo dokładnie najlepiej wysłuchując obie strony, a co jeżeli klient jednak dostał instrukcję ? albo otrzymał informację, że przy tego rodzaju silnikach należy SZCZEGÓLNIE uważać na przymarzanie ? nikt ważny ja nie widzę tutaj robienia wody z mózgu, a to co napisałem wyżej tyczy się również Kolegi. Panowie nie znacie sprawy ale wydajecie wyroki. Góral74 nie zostaje Panu nic innego jak rozmowa z wykonawcą i próba polubownego załatwienia tematu, to Pan i TYLKO Pan wie na co się umawiał. A co do samego zjawiska - to występowało, występuje i występować będzie, szczególnie jak mamy opady deszczu po których nagle mocno spada temperatura - zamarza WSZYSTKO - do dzisiaj walczę z drzwiami w aucie Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 30.12.2014 17:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2014 Tak, od lat śmieję się i płaczę zarazem jak widzę napis: "uwaga, kawa i herbata podawane w kubku są gorące". I za każdym razem czuję się ostatni głupi któremu o tym trzeba mówić. Sorry za off top, ale musiałem coś napisać by z automatu wskoczyła mi substrykcja tego wątku - teraz już wiem o tej zalecie elektronicznych krańcówek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
theme 30.12.2014 18:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2014 Na usprawiedliwienie dodam, że na ilość Klientów nie narzekam i przypodobać się nikomu nie muszę. Czy to ja otrzymałem dokumenty reklamacyjne lub widziałem usterkę - NIE, zatem wyrok to nie jest lecz sugestia aby trochę zawalczyć o swoje, bo skoro wszyscy "branżowi" to chyba nie raz i nie dwa spotkaliście się z odrzucaniem reklamacji ot tak przez producentów. Dla przykładu drzwi DRE miały wadliwą serię zawiasów. Masa reklamacji nieuwzględniona na samym początku. Jak zjawisko nasiliło się to w kuluarach dało się słyszeć, że przyznają się do winy i takowe reklamacje będą uwzględniać i wymieniać zawiasy (głównie końcówka akcji "masowych" zgłoszeń reklamacyjnych). Pytam zatem czy ktoś wrócił pamięcią do wcześniejszych Klientów i raczył ich obdzwonić i powiedzieć, że można teraz taką samą reklamację "przepchnąć"? Czy producent X zwrócił za paliwo i czas poświęcony na wymianę lub chociaż powiedział "przepraszam panowie"? Stąd moja sugestia aby czasem nie dać się spuścić na drzewo przy pierwszej próbie kontaktu ze sprzedawcą lub z samym producentem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Hanss 30.12.2014 18:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2014 (edytowane) Czy w takim przypadku musi być silnik z przeciążeniem, aby nie rozerwać pancerza/ spalić silnika czy jeszcze jakieś krańcówki??? Pytam bo właśnie po Nowym Roku składam zamówienie, a o żadnych krańcówkach nic nie wiem - silnik będzie somfy ilmo. Edytowane 30 Grudnia 2014 przez Hanss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
theme 30.12.2014 18:29 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2014 Pytaj Kolegów od okien i rolet - nie moja branża więc tu Ci nie podpowiem nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MMichal 30.12.2014 18:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2014 Witam Czy w takim przypadku musi być silnik z przeciążeniem, aby nie rozerwać pancerza/ spalić silnika czy jeszcze jakieś krańcówki??? Pytam bo właśnie po Nowym Roku składam zamówienie, a o żadnych krańcówkach nic nie wiem - silnik będzie somfy ilmo. Nie martw się jesteś w dobrych rękach, jak popytasz o silniki i ich opcje to otrzymasz odpowiednie informacje Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pawel2905 30.12.2014 19:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2014 Czy w takim przypadku musi być silnik z przeciążeniem, aby nie rozerwać pancerza/ spalić silnika czy jeszcze jakieś krańcówki??? Pytam bo właśnie po Nowym Roku składam zamówienie, a o żadnych krańcówkach nic nie wiem - silnik będzie somfy ilmo. witam musisz mieć krańcówki elektroniczne w tedy jest silnik przeciążeniowy i zapobiegnie takim sytuacją z tego co luknołem do wujka googla te silniki (w twojej ofercie)są w to wyposażone, także spać możesz spokojnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nikt ważny 30.12.2014 19:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2014 przed zerwaniem rolety bądź jej rozwinięciem w skrzynce (prowadzącym często do dewastacji skrzynki i elewacji - jeśli jest zakryta) zabezpieczają silniki TYLKO z elektronicznymi krańcówkami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nikt ważny 30.12.2014 19:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2014 (edytowane) Sprzedawco - nie bój się wyższej ceny, proponując takie silniki masz później z głowy wszelkie ewentualne problemy nie lezące po Twojej stronie tylko będącej efektem nieuwagi Inwestora A niestety, w takiej sytuacji każdy Inwestor stara się przerzucić odpowiedzialność na Ciebie - różnymi sposobami - zapisami w gwarancji, brakiem pamięci (mimo że wiele razy mówiłeś), że to ptaszki popsuły bo uwiły sobie gniazdko (serio - z autopsji) czy tym podobne zabiegi ale On zawsze jest niewinny tylko Ty, Ty, bo . . . .bo mu sprzedałeś CCC jest dobre . . . no własnie, wcale nie jest dobre, nawet przy łapaniu pcheł Najlepszego Wszystkim w Nowym Roku Edytowane 30 Grudnia 2014 przez nikt ważny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.