Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Zerwanie rolety, przymrozek, gearancja


Recommended Posts

witam,

 

mam rolety zewnętrzne. Ostatnio jedna z nich uległa rozerwaniu podczas otwierania (silniki elektryczne).

Nie miałem instrukcji obsługi, umowy, itd. Dostałem tylko fakturę z montażem.

Dostawca odrzucił reklamację, powiedział, że jak roleta przymarznie i się później rozerwie to nie jego wina.

Powinienem uważać przy otwieraniu.

 

Czy ma rację ? Wcześniej nic nie mówił o ograniczeniach w użytkowaniu podczas deszczu i mrozu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A na stronie producenta nie masz jakiś instrukcji obsługi lub kart gwarancyjnych in-blanco (choć takich w 99,9% przypadków niema) aby zapoznać się z ich treścią? Moim zdaniem jeśli producent nie uwzględnił tego w np. instrukcji obsługi to teraz powinien naprawić usterkę. W samochodzie przymarznie Ci szyba to silnik się nie spali, bo masz bezpiecznik i silnik przy dużym przeciążeniu jest odłączany - czytaj jest stosowne zabezpieczenie. Jeśli takowego by nie było, to producenci samochodów daliby stosowną informację abym nie otwierać zamarzniętych okien.

 

Moim zdaniem temat do wykłócenia się z producentem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

theme - przestań klientom robić wodę z mózgu

Pomijam fakt logicznego myślenia ale w przypadku zerwania rolety (NIGDY nie następuje sama z siebie) nie jest to objęte gwarancją

Analogia tak tu popularna do samochodu - jak masz dzwon z włąsnej winy to sprzedawca ma ci blacharkę zrobić za friko ?

 

Ostatnio zauważyłem pewną prawidłowość. I to dziwne, że od ludzi z branży

Brak odważnych by napisali wprost tylko przypodobają się klientom nakręcając ich zupełnie niepotrzebnie.

 

Autorze wątku - nie pozostaje Ci nic innego jak wybulić kasę na wymianę uszkodzonych elementów pancerza i za robociznę - przykre ale prawdziwe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KAŻDY SZANUJĄCY SIĘ PRODUCENT MA TO W instrukcji

a każdy sprzedawca dodaje do faktury instrukcję

jak znam życie -klient chciał tanio -to ma teraz krań. mechaniczne pewnie na sterowaniu centralnym

w ten sposób wychodzą oszczędności przy zakupie

 

dziś mi właśnie przymarzły drzwi -raczej nie składałbym reklamacji gdybym urwał klamkę i uszczelkę

żyjemy w takich czasach że do gorącej herbaty jest niezbędna informacja dla klienta o tym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...jak znam życie -klient chciał tanio -to ma teraz krań. mechaniczne pewnie na sterowaniu centralnym

w ten sposób wychodzą oszczędności przy zakupie...

Dlatego teraz, w każdym zapytaniu o rolety sterowane silnikiem wyceniam z elektronicznymi krańcówkami - jak dla klienta za drogo - brutalnie powiem - niech spada tam gdzie taniej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

A na stronie producenta nie masz jakiś instrukcji obsługi lub kart gwarancyjnych in-blanco (choć takich w 99,9% przypadków niema) aby zapoznać się z ich treścią? Moim zdaniem jeśli producent nie uwzględnił tego w np. instrukcji obsługi to teraz powinien naprawić usterkę. W samochodzie przymarznie Ci szyba to silnik się nie spali, bo masz bezpiecznik i silnik przy dużym przeciążeniu jest odłączany - czytaj jest stosowne zabezpieczenie. Jeśli takowego by nie było, to producenci samochodów daliby stosowną informację abym nie otwierać zamarzniętych okien.

 

Moim zdaniem temat do wykłócenia się z producentem.

 

theme - przestań klientom robić wodę z mózgu

Pomijam fakt logicznego myślenia ale w przypadku zerwania rolety (NIGDY nie następuje sama z siebie) nie jest to objęte gwarancją

Analogia tak tu popularna do samochodu - jak masz dzwon z włąsnej winy to sprzedawca ma ci blacharkę zrobić za friko ?

 

Ostatnio zauważyłem pewną prawidłowość. I to dziwne, że od ludzi z branży

Brak odważnych by napisali wprost tylko przypodobają się klientom nakręcając ich zupełnie niepotrzebnie.

 

Autorze wątku - nie pozostaje Ci nic innego jak wybulić kasę na wymianę uszkodzonych elementów pancerza i za robociznę - przykre ale prawdziwe

 

Panowie to ja Was pogodzę ;)

 

theme masz doświadczenie i wiesz, że takie przypadki to należy oglądać bardzo dokładnie najlepiej wysłuchując obie strony, a co jeżeli klient jednak dostał instrukcję ? albo otrzymał informację, że przy tego rodzaju silnikach należy SZCZEGÓLNIE uważać na przymarzanie ?

 

nikt ważny ja nie widzę tutaj robienia wody z mózgu, a to co napisałem wyżej tyczy się również Kolegi.

 

Panowie nie znacie sprawy ale wydajecie wyroki.

 

Góral74 nie zostaje Panu nic innego jak rozmowa z wykonawcą i próba polubownego załatwienia tematu, to Pan i TYLKO Pan wie na co się umawiał.

 

A co do samego zjawiska - to występowało, występuje i występować będzie, szczególnie jak mamy opady deszczu po których nagle mocno spada temperatura - zamarza WSZYSTKO :) - do dzisiaj walczę z drzwiami w aucie :)

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, od lat śmieję się i płaczę zarazem jak widzę napis: "uwaga, kawa i herbata podawane w kubku są gorące". I za każdym razem czuję się ostatni głupi któremu o tym trzeba mówić.

Sorry za off top, ale musiałem coś napisać by z automatu wskoczyła mi substrykcja tego wątku - teraz już wiem o tej zalecie elektronicznych krańcówek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na usprawiedliwienie dodam, że na ilość Klientów nie narzekam i przypodobać się nikomu nie muszę. Czy to ja otrzymałem dokumenty reklamacyjne lub widziałem usterkę - NIE, zatem wyrok to nie jest lecz sugestia aby trochę zawalczyć o swoje, bo skoro wszyscy "branżowi" to chyba nie raz i nie dwa spotkaliście się z odrzucaniem reklamacji ot tak przez producentów.

 

Dla przykładu drzwi DRE miały wadliwą serię zawiasów. Masa reklamacji nieuwzględniona na samym początku. Jak zjawisko nasiliło się to w kuluarach dało się słyszeć, że przyznają się do winy i takowe reklamacje będą uwzględniać i wymieniać zawiasy (głównie końcówka akcji "masowych" zgłoszeń reklamacyjnych). Pytam zatem czy ktoś wrócił pamięcią do wcześniejszych Klientów i raczył ich obdzwonić i powiedzieć, że można teraz taką samą reklamację "przepchnąć"? Czy producent X zwrócił za paliwo i czas poświęcony na wymianę lub chociaż powiedział "przepraszam panowie"?

 

Stąd moja sugestia aby czasem nie dać się spuścić na drzewo przy pierwszej próbie kontaktu ze sprzedawcą lub z samym producentem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy w takim przypadku musi być silnik z przeciążeniem, aby nie rozerwać pancerza/ spalić silnika czy jeszcze jakieś krańcówki??? Pytam bo właśnie po Nowym Roku składam zamówienie, a o żadnych krańcówkach nic nie wiem - silnik będzie somfy ilmo. Edytowane przez Hanss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Czy w takim przypadku musi być silnik z przeciążeniem, aby nie rozerwać pancerza/ spalić silnika czy jeszcze jakieś krańcówki??? Pytam bo właśnie po Nowym Roku składam zamówienie, a o żadnych krańcówkach nic nie wiem - silnik będzie somfy ilmo.

 

Nie martw się jesteś w dobrych rękach, jak popytasz o silniki i ich opcje to otrzymasz odpowiednie informacje :D

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy w takim przypadku musi być silnik z przeciążeniem, aby nie rozerwać pancerza/ spalić silnika czy jeszcze jakieś krańcówki??? Pytam bo właśnie po Nowym Roku składam zamówienie, a o żadnych krańcówkach nic nie wiem - silnik będzie somfy ilmo.

witam musisz mieć krańcówki elektroniczne w tedy jest silnik przeciążeniowy i zapobiegnie takim sytuacją

z tego co luknołem do wujka googla te silniki (w twojej ofercie)są w to wyposażone, także spać możesz spokojnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzedawco - nie bój się wyższej ceny, proponując takie silniki masz później z głowy wszelkie ewentualne problemy nie lezące po Twojej stronie tylko będącej efektem nieuwagi Inwestora

A niestety, w takiej sytuacji każdy Inwestor stara się przerzucić odpowiedzialność na Ciebie - różnymi sposobami - zapisami w gwarancji, brakiem pamięci (mimo że wiele razy mówiłeś), że to ptaszki popsuły bo uwiły sobie gniazdko (serio - z autopsji) czy tym podobne zabiegi ale On zawsze jest niewinny tylko Ty, Ty, bo . . . .bo mu sprzedałeś ;)

CCC jest dobre . . . no własnie, wcale nie jest dobre, nawet przy łapaniu pcheł

Najlepszego Wszystkim w Nowym Roku

Edytowane przez nikt ważny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...