Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Nieszczęsne parapety - prośba o pomoc


basia_22

Recommended Posts

Witam,

 

Zakupiłam mieszkanko po generalnym remoncie. Na ścianach są już położone gładzie, okna plastikowe, mieszkanko gotowe do wprowadzenia się. Jednak mam problem z parapetami w całym mieszkaniu. Są zbyt wąskie (max 7-10 cm), natomiast ja jestem wielbicielką kwiatów i nie mam gdzie ich stawiać. Dlatego zastanawiam się w jaki sposób można by było je poszerzyć - tak aby zakrywały kaloryfery. Wymiana, tj. wyszarpywanie ich spod okien i instalacja nowych nie wchodzi w grę:-( Szukam więc jakiejś alternatywy, jednak brakuje mi pomysłów na poszerzenie parapetu - nie mam doświadczenia z takimi sprawami.

Dlatego zwracam się do was - doświadczonych Forumowiczów z gorącą prośbą o zaproponowanie jakiegoś sensownego rozwiązania.. Z góry dziękuję za pomoc! :)

 

Poniżej zdjęcia tego oto cuda.

Duży pokój:

 

[ATTACH=CONFIG]296240[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]296242[/ATTACH]

 

i kuchnia:

[ATTACH=CONFIG]296243[/ATTACH]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Basia_22 - myślę, że dobry stolarz zaproponuje dobrą zabudowę - może być cała z drewna, łącznie z pionową zakrywającą grzejniki. Można też połączyć szkło - jakiś lacobel w kolorze z drewnianym pionem. Wyguglaj sobie "zabudowa parapetów" - jest sporo inspiracji. Powodzenia!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Basia_22 - myślę, że dobry stolarz zaproponuje dobrą zabudowę - może być cała z drewna, łącznie z pionową zakrywającą grzejniki. Można też połączyć szkło - jakiś lacobel w kolorze z drewnianym pionem. Wyguglaj sobie "zabudowa parapetów" - jest sporo inspiracji. Powodzenia!

 

Nie chciałabym zabudowywać kaloryferów - zależy mi jedynie na wydłużeniu parapetów. I zastanawiam się w jaki sposób możnaby tego dokonać.. Googlowałam i ciężko o jakieś rozsądne pomysły :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach