majka8 08.01.2015 07:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2015 Witajcie, jestem zielona jeśli chodzi o sprawy remontowe, więc chciałabym poradzić się bardziej doświadczonych osób czy mój pomysł jest możliwy do zrealizowania. Wymyśliłam sobie, że w salonie zrobię 10cm wnękę jak na zdjęciu poniżej.http://images70.fotosik.pl/498/071ecf6c23855f4bgen.jpgŚciana, na której miałaby powstać wnęka oddziela jedną klatkę schodową od drugiej i jest zrobiona z pustaków.http://images66.fotosik.pl/503/2f29e21e66d23787gen.png Czy istnieje możliwość, aby wykuć w takiej ścianie wnękę o głębokości 5cm (a drugie 5cm uzyskać nadbudowując resztę ściany kartongipsem?Czy jednak jest to zbyt inwazyjne przedsięwzięcie i jedyną mozliwością jest nadbudowanie ściany 10cm kartongipsem i w nim wycięcie wnęki? Z góry dzięki za radę! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
anniia 08.01.2015 07:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2015 A ściana na pewno jest nośna? Wygląda to jak blok w konstrukcji żelbetowej....Jeśli to blok i jest to ściana nośna to na pewno potrzebujesz zezwoleń i przeliczeń czy nie osłabisz konstrukcji. Druga kwestia to fakt, że jeśli jest to blok to robiąc ściankę cieńszą, a ogradza klatkę schodową zastanów się czy na klatce nie będzie słychać wszystkiego co mówisz w salonie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania