Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

remont domku ROD

mustang4

Recommended Posts

Witam. Chciał bym się Państwa poradzić w sprawie remontu domku na ogródkach działkowych ROD. W zeszłym roku kupiłem zaniedbaną działkę z jak mi się wczesniej wydawało ładnym domkiem:P udało mi się doprowadzić do ładu grunt więc nadszedł czas na remont tego domku. Problem polega na tym, ze po pierwsze brakuje mi pomysłu jak go zrobić a po drugie nie mam doświadczenia w remontach i przebudowach.

w załącznikach wstawiam zdjęcia z dziś w jakim stanie jest domek i jak mniej wiecej wygląda bryła. 20150126748.jpg20150126749.jpg20150126754.jpg20150126755.jpg20150126756.jpg

Był bym bardzo wdzięczny za jakikolwiek projekt podobnego domku działkowego. moze by mi się coś spodobało.

I jeżeli ktoś miał by doświadczenie w remoncie podobnych domków to prosił bym o przybliżony kosztorys. Mam jak na razie 20tys zł na ten remont i obawiam się czy mi to wystarczy.

Wymiary domku to około 5mx6m i wysokość około 5,5 metra

Sorry ja zapytam tylko czy w domku masz drewniany czy betonowy strop? Na zdjęciu nr 3 patrząc na słupki podtrzymujące płytę tarasową mam wrażenie , że c oś się już zaczyna dziać niedobrego. Poszukaj jakiegoś przynajmniej murarza w okolicy niech to obejrzy albo zasięgnij porady u jakiegoś dobrego fachowca niech określi czy budyneczek nie stwarzać bedzie zagrożenia dla ludzi. To najpierw. Jeśli można to proszę o kilka fotek wnętrza z uwględnieniem pęknięć na ścianach. Edytowane przez wiesiek6308