kalaf5 18.02.2015 22:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Lutego 2015 Nic nie uradzisz Sam.Sąd,tylko czy warto?Takie prawa mamy wszyscy, czyli RÓWNE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jarekkur 19.02.2015 17:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Lutego 2015 Wiecie co powiedzieli "specjaliści" z firmy na zgłoszona reklamację..ze to wina nierównych podłóg jest.. Masakra, nie mam pomysłu juz jak z nimi gadać. Po pierwsze ci facecie są zobowiązani do sprawdzenia równości podłoża. Jezeli ułożyli panele. to oznacza to nic innego jak to, że podłoże było równe!!!! Mieli obowiązek zgłosić inwestorowi, że podłoże jest nierówne i należy je doprowadzić do odpowiedniego stanu w taki lub inny sposób za taką lub inn ą cenę. Inwestor się zgadza lub nie. Jezeli ułożyli na nierówne podłoże, to kazać im rozebrać i zabrać panele p;ieniądze zwrócić. Pan zleci wyrównanie podłoża innej firmie. Tak mniej więcej powinna wygladac rozmowawa. To jest po prostu wymówka. Ewidentnie szkody powstały w trakcie montażu, byc może w transporcie, etc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Q_guar 27.02.2015 10:07 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Lutego 2015 Dzięki wszystkim za pomoc. Skończyło się tak jak jarekkur polecił. Panele rozebrała firma zabrała wszystko i zwróciła pieniądze. Trochę trzeba się było wykłócić ale się udało. Szkoda że nie zwracają za zszargane nerwy i stracony czas.Dzięki jeszcze raz za rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.