equimax 19.02.2015 07:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Lutego 2015 Witam Wszystkich, Proszę o radę co zrobić w takiej sytuacji.Pękło mi szyba w oknie, duża w drzwiach przesuwnych na taras. Złożyłem reklamację, przyjechał człowiek od producenta i stwierdził, że tego nie obejmuje gwarancja. Okno było dość mocno nagrzane (słońce) i przy uchyleniu okna przyległego, pod wpływem niższej temperatury od środka, pękło przy mnie.Czy producent ma rację, że takie uszkodzenie nie podlega gwarancji?Powiem tylko, że u sąsiada który ma okna tego samego producenta i które były montowane w podobnym czasie, sytuacja podobna, tylko że w mniejszym oknie.Dzięki za pomoc POzdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
question 19.02.2015 08:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Lutego 2015 Możesz napisać jaki producent okna, profil, wielkość? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
milo222 19.02.2015 08:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Lutego 2015 Witam Wszystkich, Proszę o radę co zrobić w takiej sytuacji. Pękło mi szyba w oknie, duża w drzwiach przesuwnych na taras. Złożyłem reklamację, przyjechał człowiek od producenta i stwierdził, że tego nie obejmuje gwarancja. Okno było dość mocno nagrzane (słońce) i przy uchyleniu okna przyległego, pod wpływem niższej temperatury od środka, pękło przy mnie. Czy producent ma rację, że takie uszkodzenie nie podlega gwarancji? Powiem tylko, że u sąsiada który ma okna tego samego producenta i które były montowane w podobnym czasie, sytuacja podobna, tylko że w mniejszym oknie. Dzięki za pomoc POzdrawiam Jeżeli nie minęło 2 lata od zakupu okien pisze pisemne zawiadomienie do sprzedawcy ( NIE producenta) o niezgodności towaru z umową. Napisz w piśmie że szyba pękła mimo że nie powinna i wnosisz o jej natychmiastową wymianę. Wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 19.02.2015 09:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Lutego 2015 (edytowane) Czy producent ma rację, że takie uszkodzenie nie podlega gwarancji? Zapewne przy zakupie okna dostałeś kartę gwarancyjną lub chociaż rozmawialiście o gwarancji.. było coś na temat jej zakres i warunki? Mnie zwykle klienci pytają o jej długość, ale zwykle też od razu mówię - że najczęściej zależnie od firmy) pęknięcia szyb nie podlegają gwarancji Producenta) Edytowane 19 Lutego 2015 przez finlandia błąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
T12345T 19.02.2015 17:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Lutego 2015 Pękło mi szyba w oknie, duża w drzwiach przesuwnych na taras. Złożyłem reklamację, przyjechał człowiek od producenta i stwierdził, że tego nie obejmuje gwarancja. Okno było dość mocno nagrzane (słońce) i przy uchyleniu okna przyległego, pod wpływem niższej temperatury od środka, pękło przy mnie. Zjawisko dość powszechne. Przyczyną pęknięcia jest powstanie różnicy temperatur na powierzchni szkła przekraczające +/- 40°C, którą to różnicę przyjmuje się za istotną dla powstawania krytycznych naprężeń szkła float powodujących zjawisko nazywane "spontanicznym pękaniem szkła". Kwestią otwartą pozostaje zbadanie jakości szyby zespolonej w strefie brzegowej. Ewentualne uszkodzenia mogły być swoistym "katalizatorem" przyspieszającym powstanie opisanej usterki szyby zespolonej.. Czy producent ma rację, że takie uszkodzenie nie podlega gwarancji Gwarancja jest świadczeniem dobrowolnym i w zakresie tego co jest, a co nie jest nią objęte gwarant ma zawsze rację. Proszę o radę co zrobić w takiej sytuacji. Wymienić na własny koszt szybę float na szybę hartowaną, aby zapobiec w przyszłości podobnym zdarzeniom. A dla wszystkich kupujących z tego nauka taka, żeby nie pytać o bzdury, nie żądać ofert w kilku wariantach profili i oszkleń jeśli nie informuje się sprzedawcy o tym gdzie w budynku dana konstrukcja ma być zastosowana, bo jak widać to ma większe znaczenie niż walka o rabaty i 0,1 wartości Uw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nikt ważny 19.02.2015 18:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Lutego 2015 ......A dla wszystkich kupujących z tego nauka taka, żeby nie pytać o bzdury, nie żądać ofert w kilku wariantach profili i oszkleń jeśli nie informuje się sprzedawcy o tym gdzie w budynku dana konstrukcja ma być zastosowana, bo jak widać to ma większe znaczenie niż walka o rabaty i 0,1 wartości Uw.Marzyciel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
lfdd 20.02.2015 11:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Lutego 2015 Niestety ma rację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nikt ważny 20.02.2015 11:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Lutego 2015 I on ma racje i jak i każdy ale klienta ma swoje racje jakże często odmienne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
JarekKos 20.02.2015 12:26 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Lutego 2015 I on ma racje i jak i każdy ale klienta ma swoje racje jakże często odmienne A powiem ci, że od 3 miesiecy stosujemy trochę inną formę - bardzo rozszerzoną - wycen do klientów, i odzew jest bardzo ciekawy. Jest z tym tylko jeden problem. Schodzi o wiele dłużej. Ale efekt uboczny jest taki, że jak się klientowi o tych rzeczach tylko przy rozmowie mówiło, to przeważnie był mało zainteresowany. A teraz jak te informacje dostaje na piśmie to zaczyna sam dopytywać - a po co, a dlaczego itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.