nowy122 22.02.2015 17:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Lutego 2015 Witam, jako że nie znam się na temacie a stoję na etapie wyboru wykonawcy posadzki z miksokreta mam pytanko: 1. Jak prawidłowo powinna być wykonana posadzka w kopertę w garażu ? Czy mają być widoczne ewidentnie 4 płaszczyzny czy ma to być zatarte tak na okrągło ? 2. Czy do wykonania posadzki np w salonie są potrzebne jakieś specjalne niwelatory czy wystarczy zwykły laser i usypanie kilku kupek na jednym poziomie? Zastanawiam się jak na tak dłużej powierzchni nie zgubią poziomu. Podobno nie robi się tego na rurkach - tak mówią wykonawcy. Z góry dzięki za informację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania