Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Posadzka z miksokreta - koperta

nowy122

Recommended Posts

Witam, jako że nie znam się na temacie a stoję na etapie wyboru wykonawcy posadzki z miksokreta mam pytanko:

1. Jak prawidłowo powinna być wykonana posadzka w kopertę w garażu ? Czy mają być widoczne ewidentnie 4 płaszczyzny czy ma to być zatarte tak na okrągło ?

2. Czy do wykonania posadzki np w salonie są potrzebne jakieś specjalne niwelatory czy wystarczy zwykły laser i usypanie kilku kupek na jednym poziomie? Zastanawiam się jak na tak dłużej powierzchni nie zgubią poziomu. Podobno nie robi się tego na rurkach - tak mówią wykonawcy.

Z góry dzięki za informację.

Witam, jako że nie znam się na temacie a stoję na etapie wyboru wykonawcy posadzki z miksokreta mam pytanko:

1. Jak prawidłowo powinna być wykonana posadzka w kopertę w garażu ? Czy mają być widoczne ewidentnie 4 płaszczyzny czy ma to być zatarte tak na okrągło ?

2. Czy do wykonania posadzki np w salonie są potrzebne jakieś specjalne niwelatory czy wystarczy zwykły laser i usypanie kilku kupek na jednym poziomie? Zastanawiam się jak na tak dłużej powierzchni nie zgubią poziomu. Podobno nie robi się tego na rurkach - tak mówią wykonawcy.

Z góry dzięki za informację.

Będą nanosić Ci poziomy na ściany,ze ścian poziom jest nanoszony na pasy pod ścianami i po pasach ściagana posadzka mniej więcej jak na moim filmie https://www.youtube.com/watch?v=jNBPt1TWrLs.Jednak tutaj ważne jest co będziesz kładł na wykończenie,bo jeśli będziesz kleił drewno lub układał żywice z piaskiem i cementem powinni mieszać Ci w maszynie żwir(kruszywo) 2mm-8mm,żeby podkład betonowy miał odpowiednią wytrzymałość pod pracę drewna.@ worki cementu na maszynę no chyba,że w środku jest "zarośnięta"(czyli nie odkuta bo łapy wytarły się i nie zbierają reszty betonu) to troche mniej.Na 50kg cementu okolo 15-17litrów wody nie więcej-ma być lekko wilgotny ,plus plastyfikator

• 3 weeks później...