mirekaudi 11.02.2018 18:49 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Lutego 2018 Jeździsz autem z filtrem dpf? Jeśli tak to po co o to pytasz, powinieneś wiedzieć o co chodzi. Więcej nie zamierzam z Tobą dyskutować, nie zamierzam uczestniczyć w Twoim teatrzyku. nigdy nie miałem problemu z dpf i żaden ze znajomych którzy kupili nowe auta takowego nie mieli, niewłaściwa eksploatacja generuje takie kłopoty, ale mam nadzieje, że nie bierzesz tego po uwage. Widzisz, ja 20 lat mam związek z motoryzacją i dyskutując ze mną możesz się wiele nauczyć, ale skoro nie zamierzasz, to już Twoja sprawa. Skoro przedstawione argumenty przeze mnie, uznajesz jako teatrzyk, to podpowiem Ci rozwiązanie-do ignorowanych go, i po sprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mirekaudi 11.02.2018 18:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Lutego 2018 Mój gazolot robi setkę w 4,9 s. I co, koparka opadła? o ku...a, opadła, szacun:bash: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
agb 11.02.2018 19:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Lutego 2018 Z racji "ekologii" (CO2) jeździmy dieslami. Do pracy jeździmy po 2km. W mieście 15km to już dłuższa trasa. Jeden samochów po 7 latach ma 90k tylko najechane. Żadnych problemów z DPF. Czytam o nich ciągle, ale nie znam osobiście nikogo kto by je miał. W sumie znam jeden, ale 90% tras tego samochodu to było 700m do przedszkola/sklepu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
coulignon 11.02.2018 19:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Lutego 2018 Mój gazolot robi setkę w 4,9 s. I co, koparka opadła? Zaiste i Twój penis też na pewno największy w okolicy. Jezu jak ja Cię podziwiam. Zazdroszczę. Uwielbiam wprost. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wg39070 11.02.2018 19:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Lutego 2018 Zaiste i Twój penis też na pewno największy w okolicy. Jezu jak ja Cię podziwiam. Zazdroszczę. Uwielbiam wprost. To spuer ale między wierszami to już czytać nie potrafisz. Nie zauważyłeś o co mi chodziło? Dziwne, Ty omnibus i taka wtopa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
coulignon 11.02.2018 19:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Lutego 2018 Po prostu olśniła mnie twoja osobowość. Z tego olśnienia nie czytam między wierszami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 11.02.2018 19:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Lutego 2018 (edytowane) Z racji "ekologii" (CO2) jeździmy dieslami. Do pracy jeździmy po 2km. W mieście 15km to już dłuższa trasa. Jeden samochów po 7 latach ma 90k tylko najechane. Żadnych problemów z DPF. Czytam o nich ciągle, ale nie znam osobiście nikogo kto by je miał. W sumie znam jeden, ale 90% tras tego samochodu to było 700m do przedszkola/sklepu. W moim przypadku BMW przejechane 137 k km padły mi termostaty i filtr się zapchał. Konieczne było wypalanie mechaniczne. Teraz za pomocą interfejsu kontroluję jego stan. Wypalam go samodzielnie poprzez odpowiedni program. Odbywa się to co 200 - 300 km, wtedy ilość sadzy osiąga 35-40 gramów. Popiołu w nim dosyć szybko przybywa, niestety wypalić go nie można. Przy 100 gramach może zaistnieć konieczność czyszczenia chemicznego lub jego wymiana. Obecnie od dwóch lat (wcześniej z racji innego miejsca zamieszkania sporo jeździłem w trasę) codziennie dowożę dzieci do szkoły- dystans jakieś dwa, trzy km. Sadza w filtrze dosyć szybko się nagromadzą a to z powodu braku automatycznego wypalania. Wypalania, które uruchamia się w określonych warunkach- przy temperaturze silnika powyżej 75oC. I braku jakichkolwiek błędów w komputerze pokładowym. Zimą taka temperatura, przy takim kilometrażu jest nie do osiągnięcia. Zwiększa to ilość nagromadzenia się sadzy i popiołu filtrze. Bez interfejsu, kontroli stanu filtra można go dosyć szybko wykończyć. Edytowane 11 Lutego 2018 przez Tomaszs131 Uzupełnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mirekaudi 11.02.2018 20:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Lutego 2018 W moim przypadku BMW przejechane 137 k km padły mi termostaty i filtr się zapchał. Konieczne było wypalanie mechaniczne. Teraz za pomocą interfejsu kontroluję jego stan. Wypalam go samodzielnie poprzez odpowiedni program. Odbywa się to co 200 - 300 km, wtedy ilość sadzy osiąga 35-40 gramów. Popiołu w nim dosyć szybko przybywa, niestety wypalić go nie można. Przy 100 gramach może zaistnieć konieczność czyszczenia chemicznego lub jego wymiana. Obecnie od dwóch lat (wcześniej z racji innego miejsca zamieszkania sporo jeździłem w trasę) codziennie dowożę dzieci do szkoły- dystans jakieś dwa, trzy km. Sadza w filtrze dosyć szybko się nagromadzą a to z powodu braku automatycznego wypalania. Wypalania, które uruchamia się w określonych warunkach- przy temperaturze silnika powyżej 75oC. I braku jakichkolwiek błędów w komputerze pokładowym. Zimą taka temperatura, przy takim kilometrażu jest nie do osiągnięcia. Zwiększa to ilość nagromadzenia się sadzy i popiołu filtrze. Bez interfejsu, kontroli stanu filtra można go dosyć szybko wykończyć. podaj rocznik, czy masz go od nowości i jaki silnik jest w tym BMW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
agb 12.02.2018 09:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Lutego 2018 W moim przypadku BMW przejechane 137 k km padły mi termostaty i filtr się zapchał. Konieczne było wypalanie mechaniczne. Teraz za pomocą interfejsu kontroluję jego stan. Wypalam go samodzielnie poprzez odpowiedni program. Odbywa się to co 200 - 300 km, wtedy ilość sadzy osiąga 35-40 gramów. Popiołu w nim dosyć szybko przybywa, niestety wypalić go nie można. Przy 100 gramach może zaistnieć konieczność czyszczenia chemicznego lub jego wymiana. Obecnie od dwóch lat (wcześniej z racji innego miejsca zamieszkania sporo jeździłem w trasę) codziennie dowożę dzieci do szkoły- dystans jakieś dwa, trzy km. Sadza w filtrze dosyć szybko się nagromadzą a to z powodu braku automatycznego wypalania. Wypalania, które uruchamia się w określonych warunkach- przy temperaturze silnika powyżej 75oC. I braku jakichkolwiek błędów w komputerze pokładowym. Zimą taka temperatura, przy takim kilometrażu jest nie do osiągnięcia. Zwiększa to ilość nagromadzenia się sadzy i popiołu filtrze. Bez interfejsu, kontroli stanu filtra można go dosyć szybko wykończyć. Ok, ale w dalszym ciągu uważam, że problem DPF jest wyolbrzymiony. Z prywatnego doświadczenia, bo mechanikiem nie jestem, uważam, że zanim zaczną się problemy z DPF istnieje duża szansa, że pojawią się z zawieszeniem, automatem, czy karoserią. I zamiast czekać na DPF będę chciał się takiego samochodu pozbyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mirekaudi 12.02.2018 11:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Lutego 2018 W moim przypadku BMW przejechane 137 k km padły mi termostaty i filtr się zapchał. Konieczne było wypalanie mechaniczne. Teraz za pomocą interfejsu kontroluję jego stan. Wypalam go samodzielnie poprzez odpowiedni program. Odbywa się to co 200 - 300 km, wtedy ilość sadzy osiąga 35-40 gramów. Popiołu w nim dosyć szybko przybywa, niestety wypalić go nie można. Przy 100 gramach może zaistnieć konieczność czyszczenia chemicznego lub jego wymiana. Obecnie od dwóch lat (wcześniej z racji innego miejsca zamieszkania sporo jeździłem w trasę) codziennie dowożę dzieci do szkoły- dystans jakieś dwa, trzy km. Sadza w filtrze dosyć szybko się nagromadzą a to z powodu braku automatycznego wypalania. Wypalania, które uruchamia się w określonych warunkach- przy temperaturze silnika powyżej 75oC. I braku jakichkolwiek błędów w komputerze pokładowym. Zimą taka temperatura, przy takim kilometrażu jest nie do osiągnięcia. Zwiększa to ilość nagromadzenia się sadzy i popiołu filtrze. Bez interfejsu, kontroli stanu filtra można go dosyć szybko wykończyć. ponieważ nie chcesz podać parametrów swojego auta, postawie Ci diagnoze na podstawie najczęstszych błędów jakie popełnia użytkownik auta z dpf. padły mi termostaty -jak długo trzeba jeździć z padniętymi termostatami by filtr się zapchał, odpowiem długo, jest mnóstwo czasu by zauważyć, że auto się nie dogrzewa, czyli błąd użytkownika. Wypalania, które uruchamia się w określonych warunkach- przy temperaturze silnika powyżej 75oC. I braku jakichkolwiek błędów w komputerze pokładowym. Zimą taka temperatura, przy takim kilometrażu jest nie do osiągnięcia. Zwiększa to ilość nagromadzenia się sadzy i popiołu filtrze. Bez interfejsu, kontroli stanu filtra można go dosyć szybko wykończyć. -prawidłowo działający układ chłodzenia pozwala na osiągnięcie temperatury 75 st. po przejechaniu ok 10 km przy niskich temperaturach. -jazda ze świecącymi kontrolkami (błędy w komputerze) przecież to użytkownik podejmuje decyzje i lepiej zapobiegać niż potem latać z interfejsem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 12.02.2018 12:09 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Lutego 2018 (edytowane) Widzę, że bardzo chcesz dopiec swoimi nie do końca przemyślanymi wnioskami. Może na Audi się znasz ale o bawarkach nie do końca. Gdyby było inaczej to wiedziałbyś, że komputer w E60 nie wywala błedu padniętych termostatów. W przeciwnym razie moja reakcja byłaby natychmiastowa. Kolejną sprawą jest brak wskaźnika temp. Oczywiście można ją odczytać ale w ukrytym menu. Dogrzebywanie się tego menu jest dosyć uciążliwe. Obecnie z interfejsem i apce na komórce kontrola chociażby temp. jest o wiele prostsza.Nie każdy o tym wie. Może się to przyda innym użytkownikom BMW. Edytowane 12 Lutego 2018 przez Tomaszs131 Uzupełnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mirekaudi 12.02.2018 13:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Lutego 2018 Widzę, że bardzo chcesz dopiec swoimi nie do końca przemyślanymi wnioskami. Może na Audi się znasz ale o bawarkach nie do końca. Gdyby było inaczej to wiedziałbyś, że komputer w E60 nie wywala błedu padniętych termostatów. W przeciwnym razie moja reakcja byłaby natychmiastowa. Kolejną sprawą jest brak wskaźnika temp. Oczywiście można ją odczytać ale w ukrytym menu. Dogrzebywanie się tego menu jest dosyć uciążliwe. Obecnie z interfejsem i apce na komórce kontrola chociażby temp. jest o wiele prostsza.Nie każdy o tym wie. Może się to przyda innym użytkownikom BMW. dlatego zapytałem o dane auta, których mi nie podałeś, więc odniosłem się ogólnie. Nic nie chce dopiec, wręcz przeciwnie, chce pomóc. W sieci krążą informacje o dpf, jaki to on jest be. Jeśli się auto użytkuje prawidłowo to niema problemu. Myślałem, że zrozumiesz, to prosty przekaz i nie doszukuj się podstępu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
agb 12.02.2018 13:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Lutego 2018 A czym jest owe prawidłowe użytkowanie auta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mirekaudi 12.02.2018 13:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Lutego 2018 A czym jest owe prawidłowe użytkowanie auta? jest takie coś jak instrukcja obsługi, Panie i wio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mirekaudi 12.02.2018 14:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Lutego 2018 Wooooow.... a ile 100-0 ? Ile 80-120? A max... max ile pojada? No... i ile spalaja? cm tez podajcie... aby mozna zwyciezce oglosic cm też i litry, mile, wiadra, butle, beczki.......wchodzisz do gry? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
perm 12.02.2018 15:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Lutego 2018 (edytowane) Wooooow.... a ile 100-0 ? Ile 80-120? A max... max ile pojada? No... i ile spalaja? cm tez podajcie... aby mozna zwyciezce oglosic Źle zapytałeś. Trzeba pytać kogo wyprzedził na światłach a kogo na autostradzie. Można też zapytać o ilość magnetyzerów przyczepionych do silnika jak i chip tuning w postaci diody wsadzonej w pudełeczko. I tak najważniejsze jest, że te auta to "nówka prawie nie śmigana". To alternatywna rzeczywistość właścicieli aut, których jedyną (najczęściej) zaletą jest niska cena. Edytowane 12 Lutego 2018 przez perm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
perm 12.02.2018 15:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Lutego 2018 Dwulitrowa, wolnossąca benzyna.Po BMW będziesz miał głupie uczucie, że auto się nie odpycha. Nie jest to prawdą oczywiście ale musisz taki silnik zdrowo podkręcić, by chciał jechać. Trzeba przywyknąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 12.02.2018 15:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Lutego 2018 (edytowane) Zgadza się, bemka to klasa premium. Hanią jeździłem i faktyczne wrażenie z jazdy nie za ciekawe porównując do mojego auta. No ale to auto dla żony, wysokie, napęd na cztery koła- bezpieczne. Hania ma 155 KM i 192 Nm a bawarką 3.0d, 235 KM i 500 Nm. Odejście jest bez porównania, nie ma co równierz porównywać kulturę pracy automatu. Do swojej bawarki się tak przywiązałem (mam ją od nowości), że pewnie zajadę ją na śmierć Edytowane 12 Lutego 2018 przez Tomaszs131 Uzupełnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
agb 12.02.2018 16:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Lutego 2018 Po BMW będziesz miał głupie uczucie, że auto się nie odpycha. Nie jest to prawdą oczywiście ale musisz taki silnik zdrowo podkręcić, by chciał jechać. Trzeba przywyknąć. Takie samo wrażenie miałem jeżdząc F34 320i. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wg39070 12.02.2018 17:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Lutego 2018 Łatwo nakręcić ludzi na FM. A teraz poważnie, jeżdżę obecnie leciwym i wiernym Fiatem, następny samochód w kolejce to Hyundai I40 z silnikiem benzynowym, 2 litry I 165 KM. Koreaniec daje w średniej opcji bardzo bogate wyposażenie. Skrzynia będzie automatyczna. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.