mirekaudi 14.02.2018 06:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Lutego 2018 Nie ma mnie teraz w kraju. spoko, jak będziesz się nudził i sobie przypomnisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wg39070 14.02.2018 08:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Lutego 2018 Skrzynia dsg to dwusprzęgłowa automat. Nigdy nie miałem okazji jeździć autem z taką skrzynią ale słyszałem dużo dobrego na jej temat. Jeździłem Passatem z DSG, napiszę tak - BAJKA. W ogóle nie czuć zmiany biegów, zupełnie jak skrzynia bezstopniowa, cały czas do przodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
cuuube 14.02.2018 09:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Lutego 2018 Ktos mial stycznosc z uzytkowaniem bi fuel, benzyna / CNG? miałem z nimi styczność jak przyjeżdżały do Poznania na Św Michała na zabudowę CNG Golfy IV generacji głównie na rynek szwedzki Powstawał on w poznańskiej fabryce w latach 2002 - 2006. Łączna produkcja pojazdu wyniosła 2572 sztuk (2002 - 43, 2003 - 718, 2004 - 632, 2005 - 726, 2006 - 453). także nie był zbyt popularny . może nowsze modele są popularniejsze bo zapewne szukasz czegoś nowszego . na fakturze z fabryki były kwoty około 4 500 euro za takiego pod zabudowe . były mega dobrze wyposażone 4 grzane miejsca w welurach ale jakichś chyba innych niż zwykłe bo robiły wrażenie ciepłych od razu nawet dotykając gołą ręką w sporym mrozie , podgrzewana kierownica , nawi z obrotowym ekranem ,zmieniarka , szyberdach z zewnątrz wyglądały jak golasy jedyne co to każdy miał alusy i wspomniany szyber. w kwestii jazdy zbyt wiele nie napiszę bo poruszałem się nimi tylko po placu przeładunkowym , słyszałem ,że miały mały zasięg . Kilka razy widziałem sprintera w wersji CNG, z pod świateł nieźle się zbierał i 160 konną osobówką było co robić by jechać równo z nim . nie ma zbyt wielu stacji do tankowana , ja akurat mam takową 5km od domu , ale ruchu na niej nie widać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 14.02.2018 09:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Lutego 2018 Spróbuj na forum branżowym, może znajdziesz takie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 14.02.2018 14:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Lutego 2018 (edytowane) Tak tylko ”zucilem” pytanie. Oba auta to Euro IV CNG i Etanol to w PL raczej slaba alternatywa. Ja ostatnio korzystałem z tego forum: http://lpg-forum.pl Może warto zajrzeć i popytać. Zdaje sobie sprawę, że to nie jest tematyczne forum CNG. Może coś??? Edytowane 14 Lutego 2018 przez Tomaszs131 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
cuuube 14.02.2018 15:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Lutego 2018 (edytowane) Wujek google od razu po wpisaniu CNG forum wypluwa to co trzeba https://cng.auto.pl/forum/vw-touran-ecofuel-1-4-tsi-cng-t443.html na stronie głównej podział na marki i auta dostawcze Jest też dział że stacjami https://cng.auto.pl/forum/stacje-cng-w-polsce-f3.html Na tym forum piszą , że legalizacja butli jest co 3 lata , zwykle LPG co 10 . Piszą też żeby baaardzo uważać przy zakupie takiego auta... Edytowane 14 Lutego 2018 przez cuuube Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mirekaudi 20.02.2018 13:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Lutego 2018 Nie ma mnie teraz w kraju. Po za tym zdjęcie nic nie powiedzą, nie będą się niczym różniły. możesz zrobić te zdjęcia, ciekawość mnie zżera, czy BMW kiche odwaliło, czy użytkownicy nie kumają? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 20.02.2018 14:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Lutego 2018 BMK-a na razie poszła w odstawkę. Od kilku dni testuję Hanię. Zdjęcie wykonałem w garażu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mirekaudi 21.02.2018 06:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Lutego 2018 BMK-a na razie poszła w odstawkę. Od kilku dni testuję Hanię. Zdjęcie wykonałem w garażu. do wyjaśnienia sprawy potrzebuje jeszcze zdjęcie zegarów jak silnik jest zimny, jeśli to dla Ciebie nie będzie kłopot to włącz światła i dopiero cyknij foty. Jak spalanie benzyny przez Hanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 21.02.2018 11:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Lutego 2018 (edytowane) To właśnie wtedy silnik był zimny. Hania w cyklu mieszanym pali 9.7 l/100km. Przejechałem zaledwie 300 km. W trasie jeszcze nie jechałem. Wtedy spokojnie zejdzie poniżej 8 litrów.P.S.Światła dzienne(ori) były włączone. Edytowane 21 Lutego 2018 przez Tomaszs131 P.S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mirekaudi 22.02.2018 05:49 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Lutego 2018 To właśnie wtedy silnik był zimny. Hania w cyklu mieszanym pali 9.7 l/100km. Przejechałem zaledwie 300 km. W trasie jeszcze nie jechałem. Wtedy spokojnie zejdzie poniżej 8 litrów. P.S. Światła dzienne(ori) były włączone. Jak już nacieszysz się Hanką i będziesz jechał BMK-ą to poproszę o zdjęcie licznika zaraz po odpaleniu zimnego silnika i drugie zdjęcie jak silnik osiągnie temperature roboczą. P.S. Do zdjęć włącz światła mijania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mirekaudi 01.03.2018 10:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Marca 2018 BMK-a jest już zazdrosna raczej, no a może nie masz czasu zrobić tych zdjęć? Jeśli tak to zadam pytanie chłopakom od beemek, choć myślałem, że mając od nowości ten egzemplarz podasz wiarygodne dane. Do swojej bawarki się tak przywiązałem (mam ją od nowości), że pewnie zajadę ją na śmierć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 01.03.2018 13:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Marca 2018 Tak dla ciekawości w którym miejscu wskazałem te nie wiarygodne dane. Sugerujesz rzeczy których nie ma. Nadepnąłem Ci na odcisk tak mi sie zdaje i teraz za wszelką cenę starasz się mnie ośmieszyć. Trochę to słabe, czyżbyś zmienił swój target? Chłopaki od beemki nic innego Ci nie powiedzą. Zamiast wypytywać się chłopaków zerknij na forum bmw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mirekaudi 02.03.2018 07:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Marca 2018 Tak dla ciekawości w którym miejscu wskazałem te nie wiarygodne dane. Sugerujesz rzeczy których nie ma. Nadepnąłem Ci na odcisk tak mi sie zdaje i teraz za wszelką cenę starasz się mnie ośmieszyć. Trochę to słabe, czyżbyś zmienił swój target? Chłopaki od beemki nic innego Ci nie powiedzą. Zamiast wypytywać się chłopaków zerknij na forum bmw. By dane były wiarygodne muszą być pełne, miały być dwa zdjęcia, zrobiłeś jedno jak stwierdziłeś zimnego silnika, nawiasem mówiąc gratuluje spalania!!! Nie staram się Cie ośmieszyć, chce tylko by nie wprowadzać innych w błąd, poradziłeś użytkownikom BMW E60 LCI by wyposażyli się w interfejs. W moim przypadku BMW przejechane 137 k km padły mi termostaty i filtr się zapchał. Konieczne było wypalanie mechaniczne. Teraz za pomocą interfejsu kontroluję jego stan. Wypalam go samodzielnie poprzez odpowiedni program. Odbywa się to co 200 - 300 km, wtedy ilość sadzy osiąga 35-40 gramów. Popiołu w nim dosyć szybko przybywa, niestety wypalić go nie można. Przy 100 gramach może zaistnieć konieczność czyszczenia chemicznego lub jego wymiana. Obecnie od dwóch lat (wcześniej z racji innego miejsca zamieszkania sporo jeździłem w trasę) codziennie dowożę dzieci do szkoły- dystans jakieś dwa, trzy km. Sadza w filtrze dosyć szybko się nagromadzą a to z powodu braku automatycznego wypalania. Wypalania, które uruchamia się w określonych warunkach- przy temperaturze silnika powyżej 75oC. I braku jakichkolwiek błędów w komputerze pokładowym. Zimą taka temperatura, przy takim kilometrażu jest nie do osiągnięcia. Zwiększa to ilość nagromadzenia się sadzy i popiołu filtrze. Bez interfejsu, kontroli stanu filtra można go dosyć szybko wykończyć. Wykończyć to można wszystko jak sie używa niezgodnie z instrukcją!!! 30-40 gram sadzy co 200-300 km no nieźle użytkujesz to auto Nie znam się na BMW i z ciekawości chciałem się dowiedzieć jak przy braku wskaźnika od temperatury płynu chłodzącego rozwiązali przekaz info dla kierowcy o rozgrzewaniu się silnika. Ponieważ twierdzisz, że przez brak wskaźnika nie wiedziałeś, że padły Ci termostaty i w związku z tym zapchał się DPF. Spytałem Ci się czy czytałeś instrukcje obsługi jak kupiłeś nową BMK-e, nawiasem zapytam w którym salonie kupiłeś tą sztuke? Akurat brak dpf-u to spora zaleta w sytuacji eksploatacji auta na krótkich dystansach. P.S. Taka ciekawostka, Vw wprowadza w tym roku do wszystkich swoich aut benzynowych filtr dpf. Jeszcze trochę i inne marki pójdą ich śladem. W czasach gdy każdy nowszy diesel ma założony kaganiec typu dpf, należy postawić na benzynkę. Zwłaszcza, że tak jak pisze kemot auto będzie jeździć na krótkich trasach. Lepiej będzie jak pozostaniesz przy japończykach. Yaris wydaje się być rozsądną propozycją. Chociaż Civic też jest spoko. jaki kaganiec-bzdura kupiłeś auto spalające ok 10 litrów benzyny na 100 km koszt przejechania tych km ok. 50 zł dizel z DPF spala ok 7 litrów to koszt jest ok 30 to ja się pytam ile więcej wydasz na benzyne przez trzy lata użytkowania? Podnieś te wszystkie tematy uczciwie i zobaczymy czyje jest słabe. Nie daj się ośmieszyć i przedstaw wiarygodne dane, a zakończymy temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
agb 02.03.2018 09:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Marca 2018 Spytałem Ci się czy czytałeś instrukcje obsługi jak kupiłeś nową BMK-e, nawiasem zapytam w którym salonie kupiłeś tą sztuke? A czego się miałby z tej instrukcji dowiedzieć? Zacytujesz? Bo z 257-stronnicowej instrukcji do F34, na temat DPF nie dowiesz się praktycznie nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 02.03.2018 09:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Marca 2018 Nie ma sensu tego tłumaczyć, szkoda bić pianę. Gdy znajdę chwilę czasu powklejam linki i zdjęcie. Najwyższy czas by ten temat zamknąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wg39070 02.03.2018 10:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Marca 2018 Nie ma sensu tego tłumaczyć, szkoda bić pianę. Gdy znajdę chwilę czasu powklejam linki i zdjęcie. Najwyższy czas by ten temat zamknąć. Ja tam jeżdżę leciwym Fiatem i kula się wiernie, mały silnik a dość żwawy, na zegarze dobija 200 tyś km. Co do zamknięcia tematu - popieram. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 02.03.2018 10:49 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Marca 2018 Też mam Fiata 2.0 JTD, z tym że to van Scudo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wg39070 02.03.2018 10:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Marca 2018 Też mam Fiata 2.0 JTD, z tym że to van Scudo. Miałem okazję pojeździć Scudo ale z silnikiem 1.6 MultiJet. Trochę słaby ale Fiat bardzo wygodny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 02.03.2018 12:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Marca 2018 Swoim od nowości przejechałem w ciągu prawie 10 lat 150 kkm. Jak narazie silnik mnie nigdy nie zawiódł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.