Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Czym jeździmy?


parti

Recommended Posts

A czego się miałby z tej instrukcji dowiedzieć? Zacytujesz? Bo z 257-stronnicowej instrukcji do F34, na temat DPF nie dowiesz się praktycznie nic.

 

O to chodzi, żeby się nie spotkać z problemem DPF-u, to trzeba mieć podstawową wiedze o użytkowaniu danego pojazdu, a od tego jest instrukcja.

Jeśli dalej nie rozumiesz, to kup zawczasu interfejs.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 406
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Najaktywniejsi w wątku

Dodane zdjęcia

Dla zainteresowanych

 

https://www.youtube.com/watch?v=zmFA5zgbPwo

 

Jak dostac sie do ukrytego menu w E60 i wskaznika temperatury, moja wersja auta jest poliftowa- LCI. Dla jasnosci dodam, ze po wyciagnieciu kluczyka ze stacyjki by ponownie uzyskac informacje na temat temp. operacje trzeba powtorzyc.

Edytowane przez Tomaszs131
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O to chodzi, żeby się nie spotkać z problemem DPF-u, to trzeba mieć podstawową wiedze o użytkowaniu danego pojazdu, a od tego jest instrukcja.

Jeśli dalej nie rozumiesz, to kup zawczasu interfejs.

Problemu by nie bylo gdyby takie informacje byly wyszczegolnione w instrukcji obslugi. Tak niestety nie jest. Wszystko to o czym wczesniej pisalem wyczytalem na forum BMW, gdzie setki podobnych jak ja wlascicieli ich marki szukja pomocy.

Uwazasz, ze oni rowniez nie czytali instrukcji obslugi?

Taka jest polityka koncernu i nic nie poradzisz. Na tym wlasnie forum dowiedzialem sie, ze przyczyna zapychania sie filtra dpf jest niedogrzany silnik. Przyczyna? Padniete termostaty, brak ikonki bledu ktora powinna pojawic sie na wskaznika doprowadzila do tego problemu. Na forum BMW jestem od trzech lat, takie i inne problemy sa tam wszystki dobrze znane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O to chodzi, żeby się nie spotkać z problemem DPF-u, to trzeba mieć podstawową wiedze o użytkowaniu danego pojazdu, a od tego jest instrukcja.

Jeśli dalej nie rozumiesz, to kup zawczasu interfejs.

 

Cytat z instrukcji? Czy dalej będziesz gadał dla samego gadania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla zainteresowanych

 

https://www.youtube.com/watch?v=zmFA5zgbPwo

 

Jak dostac sie do ukrytego menu w E60 i wskaznika temperatury, moja wersja auta jest poliftowa- LCI. Dla jasnosci dodam, ze po wyciagnieciu kluczyka ze stacyjki by ponownie uzyskac informacje na temat temp. operacje trzeba powtorzyc.

 

czyli można, ale bardziej mi tu pasuje "Polak mądry po szkodzie"

 

 

Nie ma sensu tego tłumaczyć, szkoda bić pianę. Gdy znajdę chwilę czasu powklejam linki i zdjęcie. Najwyższy czas by ten temat zamknąć.

 

 

jakoś ciągniesz dalej, a wystarczy podać fakty, o które prosiłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po jakiej szkodzie? Na wypalenie dpf-u wydałem 150 zł, może dla ciebie to dużo ale w porównaniu do tego ile mógłby mnie kosztować nowy wkład to promil kosztów. Jedyną konsekwencją tego problemu, z mojej pozycji pozytywną było staranne czytanie forum. Teraz wiem na co zwracać uwagę i to chcę przekazać innym. Szukasz podtekstów, w twoim przypadku to typowe. Gwarantuje ci, że żadnych nie ma. Odsuwam się na bok bo od tygodni starałeś się mnie przedstawić w świetle, którego nie ma. Jak dla mnie temat jest zamknięty, dalszej dyskusji z tobą na temat mojego auta nie zamierzam kontynuować. Nie chce zaśmiecać wątku udowadniając komuś takiemu jak ty, że białe jest białe, a czarne trochę innego koloru. Jeśli ktoś inny ma pytania odnośnie e60 służę pomocą.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Arturo72
Musisz z niej być zadowolony, ale czemu nie skoro służy jak należy. Nigdy nie miałem francuza, ale słyszałem z innych źródeł że nadają się do zagazowania i nie przysparzają większych problemów. Wyjątkiem chyba jest Laguna, ta w wieku twoje meganki.

Na Lagunę wiem,że narzekają ale tylko na nią.

To jest moja druga meganka,pierwsza była z 98r ale 1,4 i jako półroczną ją kupiłem,zrobiłem nią 140tys.km bez jakichkolwiek problemów,teściu ma R19 z 94r i dalej jeździ z przebiegiem 310tys.km.

Moja bestia ma 226tys.km,nie gazowana oczywiście,śmiga dalej i mam frajdę z jazdy bo naprawdę sporo potrafi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po jakiej szkodzie? Na wypalenie dpf-u wydałem 150 zł, może dla ciebie to dużo ale w porównaniu do tego ile mógłby mnie kosztować nowy wkład to promil kosztów. Jedyną konsekwencją tego problemu, z mojej pozycji pozytywną było staranne czytanie forum. Teraz wiem na co zwracać uwagę i to chcę przekazać innym. Szukasz podtekstów, w twoim przypadku to typowe. Gwarantuje ci, że żadnych nie ma. Odsuwam się na bok bo od tygodni starałeś się mnie przedstawić w świetle, którego nie ma. Jak dla mnie temat jest zamknięty, dalszej dyskusji z tobą na temat mojego auta nie zamierzam kontynuować. Nie chce zaśmiecać wątku udowadniając komuś takiemu jak ty, że białe jest białe, a czarne trochę innego koloru. Jeśli ktoś inny ma pytania odnośnie e60 służę pomocą.

 

Ano po takiej, że nie trzeba by było wydawać tych 150 zł, wystarczyłoby o tym pomyśleć wcześniej, powtarzam jeszcze raz jak użytkujesz tak masz.

 

Nie chowaj głowy w piasek, podaj w jakim salonie kupiłeś auto z przeznaczeniem na rynek amerykański, skąd wiesz jakie podzespoły są w takim modelu i do jakich warunków klimatycznych zostały skonfigurowane. Jestem przekonany, że nie czytałeś instrukcji.

 

Prawda jest dla Ciebie niewygodna, jak dla mnie jesteś mało wiarygodny i tendencyjny, nie potrafisz wyjaśnić prostej sprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać, że nie czytasz wątku od początku, od pierwszego postu w przeciwnym razie nie pisałbyś takich głupot.

Auto nie pochodzi z rynku amerykańskiego, chyba że twoja wiedza zawężona jest do tego rynku? Ci co śledzą wszystkie posty w tym wątku wiedzą o czym pisze. Chcesz bym wyłożył ci wszystko na tacy, tylko po co? Straszysz mnie kumplami od bmek, miałeś studiować instrukcje obsługi, i co ?

Wiesz na forum BMW podobnym jak wiele innych są wątki, problemy ale trolli jakoś brak, dziwne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do Megane. Pierwsza generacja była ok ale druga to jakieś nieporozumienie. Miałem dwie służbowe i do 200 tys km miały tyle problemów że skutecznie wyleczyly mnie z marki Renault. Nigdy więcej. Dla odmiany najgorszy pod względem wizualnym, komfortu i osiągów samochód dobiega emerytury u mojej Mamy. Ma 430 tys km i było z nim o połowę mniej problemów niz z Megane. Opel ASTRA 1, 3 cdti (silnik Fiata) 2008 rok. W kategorii długowieczność polecam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać, że nie czytasz wątku od początku, od pierwszego postu w przeciwnym razie nie pisałbyś takich głupot.

Auto nie pochodzi z rynku amerykańskiego, chyba że twoja wiedza zawężona jest do tego rynku? Ci co śledzą wszystkie posty w tym wątku wiedzą o czym pisze. Chcesz bym wyłożył ci wszystko na tacy, tylko po co? Straszysz mnie kumplami od bmek, miałeś studiować instrukcje obsługi, i co ?

Wiesz na forum BMW podobnym jak wiele innych są wątki, problemy ale trolli jakoś brak, dziwne.

 

BMK-a na razie poszła w odstawkę. Od kilku dni testuję Hanię.

Zdjęcie wykonałem w garażu.

 

1c495254086f78d2.jpg

 

a to ciekawe, pierwszy raz widze licznik wyskalowany w milach z przeznaczeniem na EU

 

 

na forum BMW moderatorzy nie pozwalają by lęgły się trolle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Człowiek uczy się całe życie. Ty najwyraźniej też. Wiesz, w UK są miles a nie kilometry, yards zamiast metrów, inches zamiast centymetrów a w ogóle jeżdżą lewą stroną.

Można jeszcze dopisać pint zamiast jednostki litra, pound (lb) zamiast kg i jeszcze wiele innych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Człowiek uczy się całe życie. Ty najwyraźniej też. Wiesz, w UK są miles a nie kilometry, yards zamiast metrów, inches zamiast centymetrów a w ogóle jeżdżą lewą stroną.

 

sugerujesz, że auto Tomka jest jest z UK ?

 

No i kolega z Audi pozamiatany.

 

nooooo

 

Można jeszcze dopisać pint zamiast jednostki litra, pound (lb) zamiast kg i jeszcze wiele innych.

 

Nie ma sensu tego tłumaczyć, szkoda bić pianę. Gdy znajdę chwilę czasu powklejam linki i zdjęcie. Najwyższy czas by ten temat zamknąć.

 

coś tu obiecałeś

 

Raczej quart, pint to trochę więcej jak pół litra. Na opakowaniach jednak spotyka się już litres albo fl oz czyli uncje w płynie :).

 

 

a toście się chłopaki dobrali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...