mirekaudi 02.03.2018 13:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Marca 2018 A czego się miałby z tej instrukcji dowiedzieć? Zacytujesz? Bo z 257-stronnicowej instrukcji do F34, na temat DPF nie dowiesz się praktycznie nic. O to chodzi, żeby się nie spotkać z problemem DPF-u, to trzeba mieć podstawową wiedze o użytkowaniu danego pojazdu, a od tego jest instrukcja. Jeśli dalej nie rozumiesz, to kup zawczasu interfejs. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mirekaudi 02.03.2018 13:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Marca 2018 Nie ma sensu tego tłumaczyć, szkoda bić pianę. Gdy znajdę chwilę czasu powklejam linki i zdjęcie. Najwyższy czas by ten temat zamknąć. trzeba było od razu tak zrobić i miałbyś po problemie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 02.03.2018 13:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Marca 2018 (edytowane) Dla zainteresowanych https://www.youtube.com/watch?v=zmFA5zgbPwo Jak dostac sie do ukrytego menu w E60 i wskaznika temperatury, moja wersja auta jest poliftowa- LCI. Dla jasnosci dodam, ze po wyciagnieciu kluczyka ze stacyjki by ponownie uzyskac informacje na temat temp. operacje trzeba powtorzyc. Edytowane 2 Marca 2018 przez Tomaszs131 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 02.03.2018 13:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Marca 2018 O to chodzi, żeby się nie spotkać z problemem DPF-u, to trzeba mieć podstawową wiedze o użytkowaniu danego pojazdu, a od tego jest instrukcja. Jeśli dalej nie rozumiesz, to kup zawczasu interfejs. Problemu by nie bylo gdyby takie informacje byly wyszczegolnione w instrukcji obslugi. Tak niestety nie jest. Wszystko to o czym wczesniej pisalem wyczytalem na forum BMW, gdzie setki podobnych jak ja wlascicieli ich marki szukja pomocy. Uwazasz, ze oni rowniez nie czytali instrukcji obslugi? Taka jest polityka koncernu i nic nie poradzisz. Na tym wlasnie forum dowiedzialem sie, ze przyczyna zapychania sie filtra dpf jest niedogrzany silnik. Przyczyna? Padniete termostaty, brak ikonki bledu ktora powinna pojawic sie na wskaznika doprowadzila do tego problemu. Na forum BMW jestem od trzech lat, takie i inne problemy sa tam wszystki dobrze znane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
agb 02.03.2018 16:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Marca 2018 O to chodzi, żeby się nie spotkać z problemem DPF-u, to trzeba mieć podstawową wiedze o użytkowaniu danego pojazdu, a od tego jest instrukcja. Jeśli dalej nie rozumiesz, to kup zawczasu interfejs. Cytat z instrukcji? Czy dalej będziesz gadał dla samego gadania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mirekaudi 02.03.2018 19:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Marca 2018 Dla zainteresowanych https://www.youtube.com/watch?v=zmFA5zgbPwo Jak dostac sie do ukrytego menu w E60 i wskaznika temperatury, moja wersja auta jest poliftowa- LCI. Dla jasnosci dodam, ze po wyciagnieciu kluczyka ze stacyjki by ponownie uzyskac informacje na temat temp. operacje trzeba powtorzyc. czyli można, ale bardziej mi tu pasuje "Polak mądry po szkodzie" Nie ma sensu tego tłumaczyć, szkoda bić pianę. Gdy znajdę chwilę czasu powklejam linki i zdjęcie. Najwyższy czas by ten temat zamknąć. jakoś ciągniesz dalej, a wystarczy podać fakty, o które prosiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 02.03.2018 20:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Marca 2018 Po jakiej szkodzie? Na wypalenie dpf-u wydałem 150 zł, może dla ciebie to dużo ale w porównaniu do tego ile mógłby mnie kosztować nowy wkład to promil kosztów. Jedyną konsekwencją tego problemu, z mojej pozycji pozytywną było staranne czytanie forum. Teraz wiem na co zwracać uwagę i to chcę przekazać innym. Szukasz podtekstów, w twoim przypadku to typowe. Gwarantuje ci, że żadnych nie ma. Odsuwam się na bok bo od tygodni starałeś się mnie przedstawić w świetle, którego nie ma. Jak dla mnie temat jest zamknięty, dalszej dyskusji z tobą na temat mojego auta nie zamierzam kontynuować. Nie chce zaśmiecać wątku udowadniając komuś takiemu jak ty, że białe jest białe, a czarne trochę innego koloru. Jeśli ktoś inny ma pytania odnośnie e60 służę pomocą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość Arturo72 02.03.2018 20:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Marca 2018 Renault Megane coupe,wersja coach,czarna bestia,2.0 115KM,rok produkcji 1996 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 02.03.2018 20:49 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Marca 2018 Musisz z niej być zadowolony, ale czemu nie skoro służy jak należy. Nigdy nie miałem francuza, ale słyszałem z innych źródeł że nadają się do zagazowania i nie przysparzają większych problemów. Wyjątkiem chyba jest Laguna, ta w wieku twoje meganki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość Arturo72 02.03.2018 21:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Marca 2018 Musisz z niej być zadowolony, ale czemu nie skoro służy jak należy. Nigdy nie miałem francuza, ale słyszałem z innych źródeł że nadają się do zagazowania i nie przysparzają większych problemów. Wyjątkiem chyba jest Laguna, ta w wieku twoje meganki. Na Lagunę wiem,że narzekają ale tylko na nią. To jest moja druga meganka,pierwsza była z 98r ale 1,4 i jako półroczną ją kupiłem,zrobiłem nią 140tys.km bez jakichkolwiek problemów,teściu ma R19 z 94r i dalej jeździ z przebiegiem 310tys.km. Moja bestia ma 226tys.km,nie gazowana oczywiście,śmiga dalej i mam frajdę z jazdy bo naprawdę sporo potrafi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 02.03.2018 21:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Marca 2018 Mam nadzieję, że moja bmka dotrwa do 226 kkm;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mirekaudi 03.03.2018 08:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Marca 2018 Po jakiej szkodzie? Na wypalenie dpf-u wydałem 150 zł, może dla ciebie to dużo ale w porównaniu do tego ile mógłby mnie kosztować nowy wkład to promil kosztów. Jedyną konsekwencją tego problemu, z mojej pozycji pozytywną było staranne czytanie forum. Teraz wiem na co zwracać uwagę i to chcę przekazać innym. Szukasz podtekstów, w twoim przypadku to typowe. Gwarantuje ci, że żadnych nie ma. Odsuwam się na bok bo od tygodni starałeś się mnie przedstawić w świetle, którego nie ma. Jak dla mnie temat jest zamknięty, dalszej dyskusji z tobą na temat mojego auta nie zamierzam kontynuować. Nie chce zaśmiecać wątku udowadniając komuś takiemu jak ty, że białe jest białe, a czarne trochę innego koloru. Jeśli ktoś inny ma pytania odnośnie e60 służę pomocą. Ano po takiej, że nie trzeba by było wydawać tych 150 zł, wystarczyłoby o tym pomyśleć wcześniej, powtarzam jeszcze raz jak użytkujesz tak masz. Nie chowaj głowy w piasek, podaj w jakim salonie kupiłeś auto z przeznaczeniem na rynek amerykański, skąd wiesz jakie podzespoły są w takim modelu i do jakich warunków klimatycznych zostały skonfigurowane. Jestem przekonany, że nie czytałeś instrukcji. Prawda jest dla Ciebie niewygodna, jak dla mnie jesteś mało wiarygodny i tendencyjny, nie potrafisz wyjaśnić prostej sprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 03.03.2018 09:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Marca 2018 Widać, że nie czytasz wątku od początku, od pierwszego postu w przeciwnym razie nie pisałbyś takich głupot. Auto nie pochodzi z rynku amerykańskiego, chyba że twoja wiedza zawężona jest do tego rynku? Ci co śledzą wszystkie posty w tym wątku wiedzą o czym pisze. Chcesz bym wyłożył ci wszystko na tacy, tylko po co? Straszysz mnie kumplami od bmek, miałeś studiować instrukcje obsługi, i co ? Wiesz na forum BMW podobnym jak wiele innych są wątki, problemy ale trolli jakoś brak, dziwne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
coulignon 03.03.2018 19:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Marca 2018 Co do Megane. Pierwsza generacja była ok ale druga to jakieś nieporozumienie. Miałem dwie służbowe i do 200 tys km miały tyle problemów że skutecznie wyleczyly mnie z marki Renault. Nigdy więcej. Dla odmiany najgorszy pod względem wizualnym, komfortu i osiągów samochód dobiega emerytury u mojej Mamy. Ma 430 tys km i było z nim o połowę mniej problemów niz z Megane. Opel ASTRA 1, 3 cdti (silnik Fiata) 2008 rok. W kategorii długowieczność polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mirekaudi 03.03.2018 19:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Marca 2018 Widać, że nie czytasz wątku od początku, od pierwszego postu w przeciwnym razie nie pisałbyś takich głupot. Auto nie pochodzi z rynku amerykańskiego, chyba że twoja wiedza zawężona jest do tego rynku? Ci co śledzą wszystkie posty w tym wątku wiedzą o czym pisze. Chcesz bym wyłożył ci wszystko na tacy, tylko po co? Straszysz mnie kumplami od bmek, miałeś studiować instrukcje obsługi, i co ? Wiesz na forum BMW podobnym jak wiele innych są wątki, problemy ale trolli jakoś brak, dziwne. BMK-a na razie poszła w odstawkę. Od kilku dni testuję Hanię. Zdjęcie wykonałem w garażu. a to ciekawe, pierwszy raz widze licznik wyskalowany w milach z przeznaczeniem na EU na forum BMW moderatorzy nie pozwalają by lęgły się trolle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
perm 04.03.2018 08:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Marca 2018 a to ciekawe, pierwszy raz widze licznik wyskalowany w milach z przeznaczeniem na EU ..Człowiek uczy się całe życie. Ty najwyraźniej też. Wiesz, w UK są miles a nie kilometry, yards zamiast metrów, inches zamiast centymetrów a w ogóle jeżdżą lewą stroną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wg39070 04.03.2018 08:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Marca 2018 Człowiek uczy się całe życie. Ty najwyraźniej też. Wiesz, w UK są miles a nie kilometry, yards zamiast metrów, inches zamiast centymetrów a w ogóle jeżdżą lewą stroną. No i kolega z Audi pozamiatany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 04.03.2018 08:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Marca 2018 Człowiek uczy się całe życie. Ty najwyraźniej też. Wiesz, w UK są miles a nie kilometry, yards zamiast metrów, inches zamiast centymetrów a w ogóle jeżdżą lewą stroną. Można jeszcze dopisać pint zamiast jednostki litra, pound (lb) zamiast kg i jeszcze wiele innych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
perm 04.03.2018 09:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Marca 2018 Można jeszcze dopisać pint zamiast jednostki litra...Raczej quart, pint to trochę więcej jak pół litra. Na opakowaniach jednak spotyka się już litres albo fl oz czyli uncje w płynie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mirekaudi 04.03.2018 10:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Marca 2018 Człowiek uczy się całe życie. Ty najwyraźniej też. Wiesz, w UK są miles a nie kilometry, yards zamiast metrów, inches zamiast centymetrów a w ogóle jeżdżą lewą stroną. sugerujesz, że auto Tomka jest jest z UK ? No i kolega z Audi pozamiatany. nooooo Można jeszcze dopisać pint zamiast jednostki litra, pound (lb) zamiast kg i jeszcze wiele innych. Nie ma sensu tego tłumaczyć, szkoda bić pianę. Gdy znajdę chwilę czasu powklejam linki i zdjęcie. Najwyższy czas by ten temat zamknąć. coś tu obiecałeś Raczej quart, pint to trochę więcej jak pół litra. Na opakowaniach jednak spotyka się już litres albo fl oz czyli uncje w płynie . a toście się chłopaki dobrali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.