Tomaszs131 06.08.2018 16:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2018 Szczerze mówiąc sam mu kazałem wyczyścić EGR., był mocna zapchany. Gdzieś wyczytałem, że zabtudzony EGR potrafi dławić silnik. Wymiana świec była już wcześniej wcześniej. Od nowości jeszcze nie były wymieniane. Jeźdżę tym vanem od 10 lat chyba w najbliższej przyszłości trzeba będzie wymienić go na jakiś inny, nowy model. Tylko jaki, może tym razem z silnikiem benzynowym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
perm 06.08.2018 17:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2018 Zapycha ci się tłumik. Przepala się i taki efekt. Przejedź się w nocy i sprawdź, czy z rury nie lecą iskry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mirekaudi 06.08.2018 21:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2018 Pacjent to Fiat Scudo 2.0 JTD. Z Hondą wszystko w porządku. Dzisiaj ponownie odwiedziłem mechanika, po odczytaniu błędów wyszło że ciekną wtryskiwacze. Temperatura silnika delikatnie po wyżej 90oC, płynu chłodniczego nie ubywa. We czwartek mają testować, które są do wymiany. Jakie jest ciśnienie paliwa (w czasie dławienia) na dynamicznych logach? Jak wtryski, to wymieniłbym wszystkie, żeby nie wracać do tego tematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 09.08.2018 18:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2018 Zmuszony jestem jednak rozejżeć się za nowym vanem. Na tapecie mam pojazd z 115 konnym silnikiem 1.6 blue HDI. Dostępny jest w Peugeotach, Citroenach i Toyocie.Z tego co słyszałem to w Parterze i Dispatch-u występują jakieś problemy z elektroniką. Może ktoś z Was forumowiczów jeździ autem z podobnym silnikiem i mógłby się ze mną podzielić wrażeniami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mirekaudi 13.08.2018 04:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2018 Zmuszony jestem jednak rozejżeć się za nowym vanem. Na tapecie mam pojazd z 115 konnym silnikiem 1.6 blue HDI. Dostępny jest w Peugeotach, Citroenach i Toyocie. Z tego co słyszałem to w Parterze i Dispatch-u występują jakieś problemy z elektroniką. Może ktoś z Was forumowiczów jeździ autem z podobnym silnikiem i mógłby się ze mną podzielić wrażeniami? Zmuszony, dlaczego? Jak masz kase na nowy, to kupuj i eksploatuj w/g zaleceń producenta (instrukcja) i reaguj zanim się coś wys.a. To jakiego producenta wybierzesz niema znaczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kemot_p 13.08.2018 07:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2018 Pytanie z innej beczki. Chciałbym się dowiedzieć (i doradzić) czy ktoś z Was korzysta z programów leasingowych typu Smart Plan, gdzie klient spłaca tylko kwotę rzeczywistej utraty wartości pojazdu. W praktyce miesięczna rata to mniej więcej 1% wartości auta, przy zerowej wpłacie własnej, jeszcze mniej przy wkładzie własnym 10%. Korzystacie z takiego, czy podobnego rozwiązania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
d7d 13.08.2018 08:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2018 Smart Plan to chyba nazwa systemu finansowania Toyota / Lexus.Wygląda to tak, że klient wypożycza samochód np. na 3 lata i po tym okresie oddaje samochód w nienagannym stanie.Są dwa punkty istotne:- roczny limit kilometrów (przebieg)- stan oddawanego samochodu.Czy to jest 1% czy mniej (raczej nie mniej niż 1%) to zależy od danej firmy samochodowej.Czasami jest to 1% netto od wartości brutto samochodu.Czy wpłata wynosi 0% czy 10% to czasami zależy o modelu.Jak model ma wzięcie to warunki finansowania są gorsze.Oddawania samochodu - na forach samochodowych jest na ten temat trochę informacji.Jest check lista wg której oddawany samochód jest sprawdzany.Za każdą usterkę klient musi dopłacić przy zwrocie samochodu po okresie użytkowania.Np. samochód wymyty przez klienta a salon pobrał np. 500 PLN za "czyszczenie samochodu".Każda rysa lakieru, rysa na feldze która nie mieści się w standardzie powoduje dużą dopłatę . Generalny przebieg na trzy lata to często 30.000 km (10 tkm rocznie)i ten przebieg się deklaruje na wstępie.Są duże kary za przekroczenie limitu kilometrów. Może nawet do 1 PLN za każdy przekroczony kilometr ustalonego przebiegu.Im większy limit kilometrów tym większe miesięczna rata. 1% rocznie przy 0% wpłaty to znaczy że samochód po trzech latach straci mniej niż 36% ?Może w szczególnym przypadku tak być.Toyota na niskie miesięczne wpłaty..Przecież salon / firma samochodowa nie może dokładać do biznesu.Te samochody wracają do klientów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.