anfort 13.03.2015 18:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Marca 2015 Proszę o poradę w sprawie mojej kuchni. Jestem zupełnym amatorem co pewnie widac po załączonym projekcie. Generalnie mam dwie opcje do wyboru. 1. Pierwsza to z lodówką obok okna (naprzeciwko lodówki jest wyjście na przedpokój i naprzeciwko zlewozmywaka jest wejście do pokoju) 2. Druga opcja to z lodówką obok wejścia z przedpokoju. Które rozwiązanie według Was jest lepsze? Dodam, że kuchenka i zlewozmywak muszą pozostać mniej więcej w tym samym miejscu a pod oknem jest grzejnik, który nie może zostać zabudowany szafkami Z góry serdecznie dziękuję za wszelkie sugestie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kinka 13.03.2015 19:09 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Marca 2015 Chyba trochę nie bardzo widok z pokoju na zlew pełen garów.Ja bym zrobiła standardowo w "L" z lodówką pod oknem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
anfort 13.03.2015 19:27 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Marca 2015 Chyba trochę nie bardzo widok z pokoju na zlew pełen garów.Ja bym zrobiła standardowo w "L" z lodówką pod oknem. naprzeciwko zlewu jest wejście do sypialni:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kozikowa83 14.03.2015 00:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Marca 2015 Jeśli pod oknem jest grzejnik, którego używasz to tam lodówka nie może stać. Nie chodzi tutaj o zagospodarowanie przestrzenne, a sprawy technizne, lodówka nie może stać bezpośrednio przy źródle ciepła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania