Kejt_R 03.04.2015 11:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2015 lord_yabol, bardzo ciekawe posty. Moja białą picola i biały akropol, aż tak strasznie nie wyglądają. Mają ubytki, ale szare od betonu to nie są. Co za jakość PREMIUM he he he. Już mnie to wszystko śmieszy. Bo to jest PREMIUM na polski rynek! Ze specjalną dedykacją, jak przykładowo niemieckie proszki do prania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Marian_D 03.04.2015 20:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2015 (edytowane) Zareklamowałem i co mam z tego? Uznali reklamację, ale dali mi 10% upustu. Przyjąłeś? Jeżeli nie to odmów. Po prostu wyślij im pismo z odmową i przedstaw swoje roszczenia. Ja zrobiłbym tak: Zatrudniłbym jakiegoś studenciaka, który za 300pln postawiłby mi prostą stronę WWW pod domeną "www.moja-kostka-libet.pl" i opisałbym (rzeczowo i bez emocji) jakość kostki jaką dostarczyli. Wystarczy dużo zdjęć i rzetelny opis beznadziejnej jakości produktu, skonfrontowany z tym co przedstawia producent w reklamach. Były takie strony "www.bmwluksusowatandeda.pl" i parę innych. Wszystkie takie sprawy zostały szybko załatwione z korzyścią dla kupującego. Tu jest film gościa, który miał problem z reklamacją swojego Porsche: Z tego co słyszałem (co widać w "dymku" pod koniec filmu), błyskawicznie sprawę załatwili. Edytowane 3 Kwietnia 2015 przez Marian_D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sokratis 12.05.2015 12:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Maja 2015 Bo to jest PREMIUM na polski rynek! Ze specjalną dedykacją, jak przykładowo niemieckie proszki do prania. W Bruk Becie jest seria Prestige, ale ja akurat nie narzekam, bo przyznaję się do posiadania takowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
3bratki 18.07.2015 13:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Lipca 2015 Ja mam również złe doświadczenia z działem reklamacji Libet. Wykonawca schrzanił mi taras - nie zaimpregnował, przez co fuga wżarła się w betonowe płyty. Przyjechał technolog, zrobił wielkie oczy, że w ogóle ktoś odwalił takie dziadostwo, na fakturze i wu-zetce nie ma impregnatu, a w oświadczeniu Libet napisał, że nie wie, co się stało z płytami. Dzwonię do handlowca z Libetu, a ten na to, że nie chca wchodzić w spór z wykonawcą! Niestety na podstawie ich 'opinii' wykonawca oczywiście odrzucił moją reklamację i teraz sprawa poszła do sądu. ŻENADA. Libet to najgorsza firma, z jaką miałam okazję się spotkać. Co więcej odgrażają się swoim działem prawnym, przysyłając mi linki do moich postów.... Mam prawo wyrażać swoją opinię i będę wszystkich ostrzegać przed Libetem. Omijajcie tą firmę. A co do strony - niedługo się pojawi:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
PolTeam 15.08.2016 20:09 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2016 Witam. Libet nie uznał reklamacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.