tomwil32 25.03.2015 16:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Marca 2015 Witam mam dom jednorodzinny który zaniedlugo bo aż w czerwcu tego roku będę chciał się wprowadzić a żeby wprowadzić potrzebny jest odbiór i tu nasowa mi się kilka pytań. 1. Jakie dokumenty trzeba złożyć i gdzie ? 2. Jeżeli mam studnie głębinowa wywiercona na ok 14 metrów potrzeba zezwolenia czy inne papiery? 3. Jak się miewa odbiór jeżeli jest podłączona przydomowa oczyszczalnia ścieków? 4. Czy jest wymóg stawiana barierek na balkonach bo słyszałem ze jak niema to jest odbiór utrudniony. 5. Słyszałem o zmianie prawa budowlanego w tym roku czy coś odnosi się do odbiorów budynku i kiedy ? Proszę z góry o wybaczenie na.zadawanie aż tylu pytań jestem totalny laik jeżeli chodzi o takie urzędowe sprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wiesiek6308 25.03.2015 20:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Marca 2015 U kolegi GOOGLE jest wszystko. A co do studni to na tą głębokość nie trzeba żadnego pozwolenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
JarekKRK45 26.03.2015 12:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Marca 2015 Witam , całą papierologię do złożenia w urzędzie powinien przygotować kierownik budowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tomwil32 29.03.2015 17:04 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Marca 2015 A czy jakiekolwiek zgody czy naniesienie na planie obowiązuje wobec tej studni głębinowej? Studnia jest przyłączona do domu i jest zamiast wodociągów? I ile od tej studni może być szambo betonowe wkopane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania