Liliputek 09.04.2015 19:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 Witam na wstepie pragnę zaznaczyć, że nie dość, że jestem kobietą, to jeszcze nie mam doświadczenia w budownictwie, więc proszę o wyrozumiałość Wraz z mężęm chcielibyśmy mieć zainstalowaną rekuperację w domu, jednak zastanawiam się, czy możliwe jest wpuszczenie tych rur od WM w ścianie, tak by wywiewy też wychodziły ze ściany..? Nie wiem, czy napisałam to logicznie.. chciałabym po prostu uniknąć robienia sufitów podwieszanych w całym domu, w których musiałabym ukryć rury. Ale nie wiem, czy ma to sens, czy jest to praktykowane i możliwe Z góry bardzo dziękuję za wskazówki. Przeszukałam już trochę forum, ale chyba nie było takiego pytania, albo umieszczałam nieprawidłowe słowa w opcji szukaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
drapek 09.04.2015 20:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2015 Jak najbardziej jest to możliwe. Trzeba by tylko robić zabudowę z karton-gipsu aby ukryć rury od wentylacji.Ja sam będę miał kilka kratek od wentylacji na ścianie a nie na suficie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Klitom 10.04.2015 10:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2015 Łatwiejszą opcją jest położenie kanałów w wylewce dla parteru, piony w zabudowie, a dla piętra na poddaszu (izolowanym). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomasz Brzęczkowski 10.04.2015 10:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2015 można tak a można i tak: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kangaxx 13.04.2015 21:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2015 6cm minimum styropianu na podłodze na pięterku i masz pochowane wszystko, jeśli możesz grubiej tego styro to wyjdziie taniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania