Rikimaru77 23.04.2015 08:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2015 Witam,mam pytanie odnośnie dziwnego dźwięku w rurach. Dzwięk pojawia się podczas włączenia zraszaczy. Jak leję wodę w domu jest ok. Rura idąca w dół jest na ogród, reszta na dom. Znacie się więc pewnie kojarzycie. Pytanie brzmi czy mogę coś zrobić sam? Nie jestem fachowcem z hydrauliki. Jedyne co ogarniam to tworzenie wewnętrznej instalacji ale zawory główne itp to już czarna magia!!! Poniżej link do filmiku (nagrałem zdarzenie) jak odkręcam odpowietrzenie to przestaje buczeć i tak samo jak zamknę zawór główny do ogrodu jak chodzą zraszacze.LINK DO KRÓTKIEGO FILMIKU Z SYTUACJĄ\https://youtu.be/xOtGy4IFAf0Dziękuję z góry za porady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Beja 23.04.2015 12:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2015 Witam, Znacie się więc pewnie kojarzycie.. Ewidentna kawitacja. Dla mnie podejrzany jest któryś z zaworów grzybkowych (tych tradycyjnie "zakręcanych"), ale może się ona też tworzyć na dowolnym kolanie czy trójniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
CityMatic 23.04.2015 12:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2015 Na pewno któryś z grzybków zaworów - nawet tych widocznych na zdjęciach - a powoduje to gwałtowny spadek ciśnienia. Jestem ciekaw czy masz reduktor ciśnienia na nawadnianie czy "tak sobie leci ile w sieci" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Rikimaru77 23.04.2015 17:53 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2015 Super, dzięki. Sprawdziłem w słowniku:):) Czy coś można zrobić nie wymieniając tychże części czy po prostu na chybił trafił wymiana? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania