Fylypek 23.04.2015 20:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2015 (edytowane) Witam! Szukam pomocy w sprawie instalacji hydraulicznej którą posiadam na wynajmowanym przeze mnie mieszkaniu. Otóż od kilku tygodniu z kranu i spod kurka do zmiany kierunku wody cieknie. Z dnia na dzień jest to coraz bardziej intensywne. Kiedyś w swoim własnym mieszkaniu miałem tą wątpliwą przyjemność rozkręcać coś takiego, ale w tym przypadku nie mam zielonego pojęcia jak się za to zabrać. Do postu dodaje zdjęcie na którym zgodnie z opisem widać w czym jest problem. Myślałem o rozkręceniu tego (za co nie wiem jak się zabrać) i zaizolowaniu wszystkiego taśmą teflonową bądź czymś takim ( nie znam się an tym prawie wcale, więc to pierwsze co przyszło mi do głowy w celu naprawienia usterki). Z góry dziękuje za wszystkie pomocne posty i serdecznie proszę o pomoc w tej sprawie bo woda leje się już tak mocno, że w momencie kiedy nie używam wody w mieszkaniu zakręcam jej głowny dopływ żeby przypadkiem nie zalać sąsiada z dołu. Prosiłbym takżę o napomknięcie o narzędziach których będę do tego potrzebował, ponieważ musiałbym przed naprawą je sobie jakoś załatwić Pozdrawiam! Edytowane 23 Kwietnia 2015 przez Fylypek błędne słowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
qbek17 24.04.2015 20:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2015 Wymień całą baterię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Fylypek 25.04.2015 14:51 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2015 Wymień całą baterię. Jak wspomniałem mieszkanie nie jest moje i chciałbym tylko chwilowo (dosłownie na 2-3 miesiące) ograniczyć wyciekanie tej wody w miarę jak najtańszym sposobem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania