Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Nowe mieszkanie - aranżacja


Mateusz89

Recommended Posts

Witam zakupiłem mieszkanie. Mam puste białe ściany kompletnie nie znam się na aranżacji wnętrz. Prosiłbym o kilka wskazówek jaki kolor scian mebli by pasował

 

Tak wygląda salon.

 

Jaki kolor ścian i mebli pasowałby do podłogi myślę wstawić meblościankę, komodę narożnik. Czekam na propozycję

35889768_8.jpg

35889768_12.jpg

35889768_18.jpg

Edytowane przez joliska
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 weeks później...

Pokój Pana jest wprawdzie widny ale jego powierzchnia nie jest duża, i jeszcze zmniejszy się, gdy zostaną wstawione meble. By nie tracić cennej przestrzeni lepiej jest wybierać paletę barw jasnych i jasne wyposażenie. Kolor drzwi może być tylko punktem wyjścia w kierunku określonej palety barw. Odcień drewna stolarki drzwiowej można powtórzyć w nielicznych detalach (noga lampy podłogowej, kolor ramek na ścianie, ozdobne krzesło) nie musi natomiast determinować mebli w całym domu. Sugerowałabym raczej meble jasne, białe lub w odcieniu podłogi (także połączenie jasnego drewna i bieli). Gdyby meble miały nowoczesny kształt i były uniesione na cienkich nóżkach, to pomieszczenie wydałoby się większe. Kanapa też lepiej by miała prostą, modernistyczną formę i jasną kolorystykę. To raczej wybór mebli determinuje wybór kolorystyki ścian. Łatwiej jest po prostu dobrać kolor ścian do mebli, niż odwrotnie, dlatego trudno jest mi na tym etapie coś więcej Panu podpowiedzieć. Mam nadzieję że mimo to, nieco ukierunkowałam Pana myślenie i tym samym trochę pomogłam.

Pozdrawiam serdecznie,

E-rzecznik FFiL Śnieżka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie