Mateusz89 27.04.2015 13:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 (edytowane) Witam zakupiłem mieszkanie. Mam puste białe ściany kompletnie nie znam się na aranżacji wnętrz. Prosiłbym o kilka wskazówek jaki kolor scian mebli by pasował Tak wygląda salon. Jaki kolor ścian i mebli pasowałby do podłogi myślę wstawić meblościankę, komodę narożnik. Czekam na propozycję Edytowane 27 Kwietnia 2015 przez joliska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Mateusz89 27.04.2015 13:29 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 Witam na jaki kolor pomalować przedpokój? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
joliska 27.04.2015 14:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 (edytowane) Meble białe, szara sofa. Przedpokój szary. :D Edytowane 27 Kwietnia 2015 przez joliska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Mateusz89 27.04.2015 14:28 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 Ale panele jasne drzwi mam ciemne myślałem o ciemnych meblach brąz i kolor ścian jasny beż? Czekam na inne propozycje a jaką farbę do malowania ścian polecacie dulux dekoral śnieżka może inne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
joliska 27.04.2015 14:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2015 Ja polecam farbę Benjamin Moore A tak zupełnie serio: - poczytaj o farbach na forum - setki stron - pokaż, co Ci się podoba - Ty tam będziesz mieszkał, nie my. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania