Lapeno 04.05.2015 20:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Maja 2015 Witam, Mam problem z bramą przesuwną Wiśniowski. Brama ma 5 metrów długości, 1,6m wysokości. Zamyka się i otwiera, ale problemem jest dźwięk który temu towarzyszy. Napisać, że skrzypi to za mało. Są momenty w jej ruchu, że wręcz skrzypi-piszczy na całą okolicę. Dzwoniłem do monterów - popsikali czymś (CX9? jak mnie pamięć nie myli), dzwoniłem do Wiśniowskiego - nie trzeba psikać. Co by nie zalecali i czego nie robili to brama piszczy. Nasila się to zwłaszcza w okresach gdy na dworze jest ciepło, słonecznie. Po deszczu jest w miarę prawidłowo. Kie licho? Wydaje mi się, że problemem może być:- spieprzony montaż - tandeta bramy (prowadnica ząbkowana wykonana jest w plastiku, koło zębate napędowe z metalu). Jak u Was zachowuje się ta brama? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
piotrek0m 05.05.2015 05:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Maja 2015 Reklamować, niech zobaczy to serwis Wiśniowskiego, nie serwis jakiejś tam firmy montującej podwykonawczej. Miałem problem z bramą do garażu. Na serwis Wiśniowskiego czekałem 5 tygodni (!!!) okazało się, że monterzy firmy sprzedającej bramy pominęli jakieś drobne rolki w prowadnicy. Serwisanci Wiśniowskiego powiedzieli, że to typowy błąd. Być może w przypadku bramy przesuwnej jest podobnie. Mankamentem jest tylko to, że serwisanci Wiśniowskiego jadą z Nowego Sącza... robią tourne po Polsce i po drodze załatwiają reklamacje ... no i czeka się na nich dosyć długo ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
budowlany_laik 05.05.2015 06:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Maja 2015 Też mam bramę przesuwną Wiśniowski. Kupiona w Tom San Tomasz Szpil Słupsk z siedzibą Koszalin. Ciesz się, że tylko skrzypi. Mi wysiadł napęd. Już dwukrotnie. Za drugim razem, po wysłaniu zgłoszenia reklamacyjnego do firmy Tom San Tomasz Szpil, nie doczekałem się naprawy do dziś... Serwis Wiśniowskiego? Chyba żartujecie!!! Na moje pisma, zrzucili całą winę na firmę monterską i stwierdzili, że tylko jej mogę zgłaszać naprawy gwarancyjne - oni nie przyjadą do mnie. I nigdy nie przyjechali, zaznaczając bym zaprzestał korespondencji z nimi. Reasumując - chyba mogę stwierdzić na podstawie powyższego, że moja brama Wiśniowski nie ma w ogóle gwarancji producenta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Lapeno 05.05.2015 06:28 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Maja 2015 Też mam bramę przesuwną Wiśniowski. Kupiona w Tom San Tomasz Szpil Słupsk z siedzibą Koszalin. Ciesz się, że tylko skrzypi. Mi wysiadł napęd. Już dwukrotnie. Za drugim razem, po wysłaniu zgłoszenia reklamacyjnego do firmy Tom San Tomasz Szpil, nie doczekałem się naprawy do dziś... Serwis Wiśniowskiego? Chyba żartujecie!!! Na moje pisma, zrzucili całą winę na firmę monterską i stwierdzili, że tylko jej mogę zgłaszać naprawy gwarancyjne - oni nie przyjadą do mnie. I nigdy nie przyjechali, zaznaczając bym zaprzestał korespondencji z nimi. Reasumując - chyba mogę stwierdzić na podstawie powyższego, że moja brama Wiśniowski nie ma w ogóle gwarancji producenta. To katastrofa. Żałuję tylko, że w necie nie da się poczytać takich informacji przed zakupem, dopiero jak się głęboko poszpera to wychodzą kwiatki. Tak jakby ludzie bali się pisać jak naprawdę coś działa. Gdybym znał Twój przypadek wcześniej, to nie kupowałbym Wiśniowskiego - a kosztowała prawie 10 kawałków. Z Wiśniowskim rozmawiałem wczoraj - zahaczyłem przy okazji o kwestię ich reakcji na nieskuteczną naprawę. Powiedzieli dokładnie to samo. Mam rozmawiać z firmą która mi sprzedała i zamontowała bramę - ona jest dla mnie stroną. W przypadku gdy oni sobie nie poradzą, dopiero wtedy Firma Wiśniowski zareaguje na pismo od firmy sprzedającej. Chyba założę stronę o nierzetelnych wykonawcach, bo ciśnienie mnie rozpiera coraz mocniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
budowlany_laik 05.05.2015 07:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Maja 2015 Może dzięki takiemu wątkowi inni przemyślą gdzie kupić systemy ogrodzeń? I teraz pomyśl - analogiczna sytuacja. Masz problem z nowym autem. Jedziesz do serwisu, a oni zaczynają ściemniać. Informujesz producenta. I zabierają im się za tyłki. Bo klient powinien być na 1. miejscu. Jednak nie działa to w przypadku Wiśniowskiego. Zupełnie inne doświadczenia miałem z Oknoplastem. Serwis producenta działał u mnie z powodzeniem, gdy lokalna firma nie poradziła sobie z problemem innego koloru szyb w pakiecie balkonowym. Do tego dobry kontakt mailowy z serwisem. Można? Można! Zrobione, zapomniane, a dobrą opinią mogę się podzielić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 05.05.2015 13:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Maja 2015 Trochę za późno dowiedziałem się o tym problemie. Zamówienie jest już w realizacji i nie mogę zrezygnować z napędu w słupku Firma zapewniła mnie iż Wiśniowski ma problem ale z napędem bram garażowych, z tymi w słupku jest wszystko ok. Mam cicha nadzieje iż u mnie wyżej opisany defekt nie będzie miał miejsca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Lapeno 05.05.2015 20:45 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Maja 2015 (edytowane) Trochę za późno dowiedziałem się o tym problemie. Zamówienie jest już w realizacji i nie mogę zrezygnować z napędu w słupku Firma zapewniła mnie iż Wiśniowski ma problem ale z napędem bram garażowych, z tymi w słupku jest wszystko ok. Mam cicha nadzieje iż u mnie wyżej opisany defekt nie będzie miał miejsca. Czy firma powiedziała na czym polega problem z napędem bram garażowych? Chodzą u mnie dwie sztuki z napędem king..cośtam. Póki co (a pracują od września) wszystko z nimi ok. Edytowane 5 Maja 2015 przez Lapeno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 05.05.2015 21:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Maja 2015 Czy firma powiedziała na czym polega problem z napędem bram garażowych? Chodzą u mnie dwie sztuki z napędem king..cośtam. Póki co (a pracują od września) wszystko z nimi ok. Sprzedawca zdecydowanie odradza swoim klientom napedu tej firmy. Ja mam Maranteca dlatego nie wchodziłem w szczegóły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Lapeno 05.05.2015 21:27 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Maja 2015 Nagrałem krótki filmik z pełnego cyklu otwarcie-zamknięcie. Wg mnie piszczy bardzo, a potrafi jeszcze bardziej. Ładuję właśnie na youtuba. Za jakieś 20 minut powinie być. Z ciekawostek dodam, że lokalna firma która zamontowała bramę przestała odbierać telefony. Ot, dzwonili jak jeszcze nie poszła kasa za bramę. Jak towar zapłacony to człowieku na drzewo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
budowlany_laik 06.05.2015 06:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Maja 2015 Lapeno, dobrze, że kot zdążył Mój też zawsze lubi wkraczać w bramę gdy prawie jest zamknięta Jeśli robiłeś niedawno polbruki, to może masz w piasku listwę plastikową i napęd listwy. Schyl się i oczyść to wszystko. U mnie po pracach brukarskich i deszczu miałem też spore hałasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Lapeno 06.05.2015 08:19 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Maja 2015 Lapeno, dobrze, że kot zdążył Mój też zawsze lubi wkraczać w bramę gdy prawie jest zamknięta Jeśli robiłeś niedawno polbruki, to może masz w piasku listwę plastikową i napęd listwy. Schyl się i oczyść to wszystko. U mnie po pracach brukarskich i deszczu miałem też spore hałasy. Bałem się, żeby kitą czujki nie przeciął Na poważnie - to polbruk jest o kilka miesięcy starszy od bramy. Nie mówię nie, zaraz pójdę i spróbuję poczyścić co się da. Chociaż piachu ani gruzu nie widzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
piotrek0m 06.05.2015 08:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Maja 2015 Z Wiśniowskim rozmawiałem wczoraj - zahaczyłem przy okazji o kwestię ich reakcji na nieskuteczną naprawę. Powiedzieli dokładnie to samo. Mam rozmawiać z firmą która mi sprzedała i zamontowała bramę - ona jest dla mnie stroną. W przypadku gdy oni sobie nie poradzą, dopiero wtedy Firma Wiśniowski zareaguje na pismo od firmy sprzedającej. . Dokładnie tak to działa. Firma montująca bramę garażową najpierw wysłała swojego montera i elektryka, ale oni tylko stwierdzili fakt wywalania bezpiecznika i przekazali sprawę do serwisu Wiśniowskiego. Na serwis czekałem 5 tygodni, dlaczego - już pisałem. Serwis przyjechał i poradził sobie z usterką. I teraz najciekawsze - po kilku dniach zadzwonił serwisant firmy montującej wypytując mnie o szczegóły czy to na pewno tylko rolki dołożyli... tak jakby nie wierzyli, czy może Wiśniowski coś ukradkiem jeszcze naprawił ? Natomiast sprawa bram przesuwnych Wisniowskiego wydaje się ciekawa. Myślałem o zamontowaniu ogrodzenia Wiśniowskiego, ale po takich opisach problemów zdecyduje się chyba na lokalną firmę z serwisem na miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jacek.zoo 06.05.2015 15:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Maja 2015 Nagrałem krótki filmik z pełnego cyklu otwarcie-zamknięcie. Wg mnie piszczy bardzo, a potrafi jeszcze bardziej. Ładuję właśnie na youtuba. Za jakieś 20 minut powinie być. Z ciekawostek dodam, że lokalna firma która zamontowała bramę przestała odbierać telefony. Ot, dzwonili jak jeszcze nie poszła kasa za bramę. Jak towar zapłacony to człowieku na drzewo. piszczenie brzmi jak rozmowa kosmitow w przyspieszonym tempie jak niektórzy wyżej tęż myślałem o wisniowskim, zwłaszcza ze sprzedawca który mi sprzedał brame garazowa (normsthala) bardzo zachwala ogrodzenia wisniowskiego. swoja droga z tego normshtala jest bardzo niezadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kubencki 06.05.2015 18:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Maja 2015 Wystarczy zamówić bramę w opcji bez napędu i montaż napędu zlecić osobnej firmie z serwisem na miejscu. Wychodzi taniej i solidniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
budowlany_laik 06.05.2015 19:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Maja 2015 Ew. wybrać innego producenta niż Wiśniowski, który klientów ma w poważaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kubencki 06.05.2015 20:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Maja 2015 W w/w przypadku zainteresowałbym sie górną rolką prowadzącą jako źródło pisków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
rafal194 06.05.2015 20:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Maja 2015 Za cenę ich bramy niejeden fachowiec garażowiec zrobi tej samej jakości i możliwie że taniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Lapeno 09.05.2015 12:00 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Maja 2015 Wszystko co piszecie to prawda. W moim przypadku wychodzi, że mądry Polak po szkodzie. Bardzo żałuję, że wybrałem Wiśniowskiego, żałuję też że nie udało się nic wcześniej doczytać - może bym się uchronił. Do kolegi "Kubencki" - oglądałem bramę z każdej strony, próbując zlokalizować źródło pisków. Górna rolka nie piszczy, ręczne przesuwanie też nie bardzo hałasuje. Obstawiam styk zębatek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Lapeno 14.05.2015 08:25 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Maja 2015 Z kronikarskiego obowiązku. Przyjechał w końcu serwis od firmy monotującej (szantaż ze strony kolegi dom obok, który ma mieć również zamontowaną ich bramę - powiedział, że się wycofa z umowy jeżeli u mnie nie poprawią). Stwierdzili, że to pisaek się dostaje do bramy.Zdjęli skrzydło, wypłukali wodą wózek, kółka. Trochę piachu było. Podkregulowali wysokość kółka z napędem względem listwy zębatej. Efekt - po 3 godzinach brama jak piszczała tak piszczy. Nikt nigdzie nie wskazał, że brama firmy Wiśniowski za 10 tys. zamontowana przy drodze utwardzonej będzie piszczała, skrzypiała itp. Smarować tego nie można (tłuste + piach dach chyba gorszy efekt), co 2 godziny zlewać bramę wodą też nie sposób. Błąd konstrukcyjny, nieprzewidzenie czegoś, ale felerny egzemplarz.... Jak dla mnie to duża porażka. Poszła oficjalna reklamacja. Ostatecznie będę żądał zwrotu kasy - po bandzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 14.05.2015 08:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Maja 2015 (edytowane) Współczuje. Z tego co piszesz sąsiad prawdopodobnie zrezygnuje z bramy Wiśniowskiego.Aż się boję pomyśleć co będzie się działo z moją po zamontowaniu. Edytowane 14 Maja 2015 przez Tomaszs131 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.