Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Malowanie drzwi wejściowych, pomocy !

Recommended Posts

Cześć Wszystkim,

Jestem na etapie wykańczania mojego mieszkania i stanąłem przed problemem, tj zmianą koloru drzwi wejściowych od strony wewnętrznej na czarny mat/antracyt bo obcny kolor kompletnie nie pasuje do kolorów mojego wnętrza. Jako że mieszkanie jest w bloku i od dewelopera to wymiana drzwi na czarne nie wchodzi w gre, bo od strony klatki schodowej wszystkie musza pozostać w oryginalnym kolorze, a zatem pozostaje mi ich malowanie we własnym zakresie.

Jestem w tym kompletnie zielony, nie wiem co z tym zrobić i kogo się zgłosić o wykonanie takiej usługi, dlatego może Wy mi pomożecie.

Nie jestem pewien czy jest to fornir czi okleina ale podsyłam zdjęcia

IMAG1173.jpgIMAG1174.jpg

Pogadaj z firmą która robi reklamy przyklejane na okno. Powinni mieć taką folię i nic prostszego jak zdjąć skrzydło, wykręcić okucia i nakleić taką folię (antracyt w macie). Pamiętaj, że wówczas tracisz gwarancję na drzwi, a raczej powinno się tu napisać, że zostaną one wyjęte spod rękojmi dewelopera, więc jakby cokolwiek się stało z takimi drzwiami to musisz naprawić je sobie we własnym zakresie.

• 1 month później...
Pogadaj z firmą która robi reklamy przyklejane na okno. Powinni mieć taką folię i nic prostszego jak zdjąć skrzydło, wykręcić okucia i nakleić taką folię (antracyt w macie). Pamiętaj, że wówczas tracisz gwarancję na drzwi, a raczej powinno się tu napisać, że zostaną one wyjęte spod rękojmi dewelopera, więc jakby cokolwiek się stało z takimi drzwiami to musisz naprawić je sobie we własnym zakresie.

A czy zna ktoś na to jakiś inny sposób ? Może się mylę, ale wydaje mi się że folia będzie kiczowato wyglądac...