Balearic1985 16.05.2015 09:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Maja 2015 Cześć Wszystkim, Jestem na etapie wykańczania mojego mieszkania i stanąłem przed problemem, tj zmianą koloru drzwi wejściowych od strony wewnętrznej na czarny mat/antracyt bo obcny kolor kompletnie nie pasuje do kolorów mojego wnętrza. Jako że mieszkanie jest w bloku i od dewelopera to wymiana drzwi na czarne nie wchodzi w gre, bo od strony klatki schodowej wszystkie musza pozostać w oryginalnym kolorze, a zatem pozostaje mi ich malowanie we własnym zakresie. Jestem w tym kompletnie zielony, nie wiem co z tym zrobić i kogo się zgłosić o wykonanie takiej usługi, dlatego może Wy mi pomożecie. Nie jestem pewien czy jest to fornir czi okleina ale podsyłam zdjęcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
theme 20.05.2015 12:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Maja 2015 Pogadaj z firmą która robi reklamy przyklejane na okno. Powinni mieć taką folię i nic prostszego jak zdjąć skrzydło, wykręcić okucia i nakleić taką folię (antracyt w macie). Pamiętaj, że wówczas tracisz gwarancję na drzwi, a raczej powinno się tu napisać, że zostaną one wyjęte spod rękojmi dewelopera, więc jakby cokolwiek się stało z takimi drzwiami to musisz naprawić je sobie we własnym zakresie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania