pawelekm 27.05.2015 06:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Maja 2015 (edytowane) Witam, Chcieliśmy w domu mieć kominek pełniący funkcję typowo "wizualną", estetyczną. Nie znam się na tym kompletnie dlatego chciałem zapytać czy zaproponowane przez firmę ceny nie są zbyt duże. Cena wkładu - Spartherm, z szybą otwieraną "do góry" - 6.900 zł + robocizna (montaż, obudowa etc.) 6.000 zł Proszę o opinie. Ewentualnie czy zaproponowany wkład jest ok ? Czy można zastosować inny, jaki ? Pozdrawiam Paweł Edytowane 27 Maja 2015 przez pawelekm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
stefan_ems 27.05.2015 09:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Maja 2015 Witam, Chcieliśmy w domu mieć kominek pełniący funkcję typowo "wizualną", estetyczną. Nie znam się na tym kompletnie dlatego chciałem zapytać czy zaproponowane przez firmę ceny nie są zbyt duże. Cena wkładu - Spartherm, z szybą otwieraną "do góry" - 6.900 zł + robocizna (montaż, obudowa etc.) 6.000 zł Proszę o opinie. Ewentualnie czy zaproponowany wkład jest ok ? Czy można zastosować inny, jaki ? Pozdrawiam Paweł Z mojego krótkiego doświadczenia z kominkami, (bo własnie mi się buduje) uważam ze: - zdunowie nie lubią pojęcia "funkcja wizualno-estetyczna". Albo palimy i ma działać albo kleimy fototapetę z kominkiem. - Spartherm dla takiej funkcji? To tak jakby kupić mercedesa i wyjeżdżać nim dwa razu do roku (ale są i tacy, bo kto bogatemu zabroni). Notabene cena za sam wkład z szyba boczna podnoszona do góry nie wydaje mi się wygórowana. Ale pewnie to jakiś mniejszy model. - "robocizna (montaż, obudowa etc.)" - trzy ważne słowa, ważniejsze od samego wkładu bo różnica może być ogromna. Na tym się skup, obejrzyj realizacje, jaka technika, jaki materiał, spytaj jak będzie dystrybuowane ciepło, itd. Jeśli już wspomniałem o bogatych to rozważ zabudowę szamotowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania