maryś51 16.06.2015 19:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2015 Witam forumowiczów.Zbliżam się do remontu dużego pokoju (pisałem w lutym na forum:)) i stwierdziłem, że okna, które wymieniali jeszcze rodzice w 1997 roku są do wymiany.Okna będę chciał wymienić w 2 pokojach i kuchni.Jestem totalnym laikiem w tym temacie. Jednak w internecie troszkę poszukałem na stronach producentów i jakaś mała wiedza jest.Wolę jednak zapytać Was co poradę. Czy warto brać najtańsze okna czy dopłacić do wyższej klasy?Wiadomo, że koszt gra rolę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 17.06.2015 09:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2015 Zawsze warto kupować lepsze. Jak kupisz coś z półki poniżej średniej, to raczej nie pożyje dłużej niż obecne okna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
nikt ważny 22.07.2015 12:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Lipca 2015 to po 20-tu zażądaj już wymiany choćby na Uf okien Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
MMichal 22.07.2015 15:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Lipca 2015 Witam Nieźle brzmi - 30 LAT GWARANCJI !!! Pytanie jest tylko na CO konkretnie ta gwarancja ? pewnie na to, że okno nadal będzie i samoczynnie nie wyparuje Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
finlandia 22.07.2015 18:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Lipca 2015 Dokładnie tak jak koledzy - uważam że to jedna wielka ściema. Może Marianko wrzucisz to tą swoją gwarancję to wypunktujemy swoje zastrzeżenia do Twojej reklamy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania