xil 17.06.2015 12:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2015 Witam, Mam problem z gorącem w pomieszczeniach, które usytuowane są od strony południowej. Ostatnio był u mnie specjalista od regulacji okien i po dotknięciu szyby od wewnątrz stwierdził, że jest gorąca czyli najprawdopodobniej nie ma gazu pomiędzy szybami, ewentualnie to szyba która ma nagrzewać pomieszczenie. Nie znam się na tym zupełnie więc proszę o podpowiedz jak to powinno wyglądać... Szyby mają oznaczenie 4tf/12/4/12/4tf, montowane jakieś półtora roku temu. PozdrawiamXil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
T12345T 17.06.2015 12:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2015 Co to znaczy "jest gorąca"? Kto jest producentem szyb? Kto jest producentem okien? Z opisu szyby coś mi to wygląda na "upychanie" dwukomorowej szyby zespolonej do jakiegoś starego profilu o głębokości 70mm. Jak jest w rzeczywistości? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Brass 17.06.2015 12:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2015 witam, mam problem z gorącem w pomieszczeniach, które usytuowane są od strony południowej. Ostatnio był u mnie specjalista od regulacji okien i po dotknięciu szyby od wewnątrz stwierdził, że jest gorąca czyli najprawdopodobniej nie ma gazu pomiędzy szybami, ewentualnie to szyba która ma nagrzewać pomieszczenie. Pozdrawiam xil specjalista??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
T12345T 17.06.2015 13:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2015 specjalista??? A to Ty nie sprzedajesz okien z szybami co to nagrzewają pomieszczenia? Słabo! . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania