Rom.Witk 03.07.2015 09:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Lipca 2015 Witam wszystkich najserdeczniej, Chciałbym na swojej działce przydomowej postawić jakiś mały drewniany domek ogrodowy do przechowywania roweru i kilku innych klamotów. Wystarczy mi mniej więcej 3x3m. Najlepiej, aby była to już dość solidna i wytrzymała konstrukcja, a nie zwykła szkieletówka czy jakiś domek z OSB. To ma być porządny domek. Fajnie byłoby też, gdyby ładnie prezentował się wizualnie i nie wyglądał jak rupieciarnia. Przeszukałem trochę internet i nie znam się na tym, ale zaciekawiło mnie rozwiązanie łączenia desek domku pióro wpustem. Czy uważacie, że to dobry wybór? Może polecicie jakąś firmę, która zajmuje się budowaniem domków o takiej konstrukcji? Dzięki za pomoc, Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
DziadekT 03.07.2015 09:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Lipca 2015 Ale te deski na pióro-wpust to raczej musżą być nabijane (albo w inny sposób mocowane) do szkieletu, więc czemu wykluczasz "zwykłą szkieletówkę"? Nie znalazłeś nic odpowiedniego z gotowych altanek oferowanych na rynku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Rom.Witk 06.07.2015 09:09 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Lipca 2015 No właśnie z tego, co ja rozumiem (a nie jestem znawcą), to nie ma w takich domkach jako takiego szkieletu. Poniżej zdjęcia, które znalazłem: http://www.domkiletniskowe.org/pliki/foto/01/18/6c1f4b2497.jpghttp://domki-alpima.pl/wp-content/uploads/2013/09/Adam-3x3-31.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania