aleksandra27 06.07.2015 07:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Lipca 2015 Zaczęłam w tym roku budować dom, z uwagi na to, że nie znam się na temacie, zatrudniłam przyjaciela rodziny na kierownika budowy (błąd nr jeden) oraz oddałam budowę wykonawcy. Teraz kładą dachówkę ceramiczną, a mój kiero akurat wrócił z wakacji i postanowił zobaczyć dach Powiedział że drzewo jest słabo zaimpregnowane i sobie poszedł. ja oczywiście spędziłam jak typowa baba nie znająca się na temacie 4 h w necie i poznałam wszystkie szkodniki jakie w mojej wyobraźni już tam widzę. Co ma teraz z tym dachem zrobić? da się to pomalować jeszcze raz? poddasze będzie użytkowe. dachówka prawie połozona - dziś może już położą w 100 %. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
turalyon 06.07.2015 08:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Lipca 2015 Nie przejmuj sie - na 99% dachach jest słabo zaipregnowane. To że belki mają zielony kolor to nie znaczy że są zaimpegnowane. Tartaki oszczędzają jak mogą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
hanias78 07.07.2015 10:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Lipca 2015 Też bym się nie przejmowała, chyba, że nie jest większym problemem zaimpregnować po raz kolejny to dla własnego spokoju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
aleksandra27 17.07.2015 07:20 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Lipca 2015 Mam tylko ten dach, okien brak - także wszystkie okoliczne owady wlatują jak do siebie. Jest to teren wiejski, zabudowany z uwagi na położenie często drewnianymi domami, na działce jest stodoła. Wczoraj złapałam dwa robale, siedziały sobie w łazience, takie pół żywe - spuszczel pospolity. I totalnie mnie to podłamało, z inf. z neta wygląda, że teraz mają czas, ze latają i zakładają "rodziny". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania