m91 06.07.2015 08:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Lipca 2015 Witam, wstępnie zaznacze, że jestem początkująca w tej dziedzinie, więc jeśli nie będę umiałam nazwać czegoś fachowo, to z góry przepraszam.Kupiliśmy dom w zabudowie szeregowej (z dwóch stron mamy sąsiadów)Jest to nowe budownictwo, ocieplone 15 cm styropianem, a na poddaszu jest wełna 30 cm.Parter i poddasze ma łącznie 100m2. Na dole w salonie, przedpokoju, kuchni i łazience robimy ogrzewanie podłogowe, wyjdzie to ok 45m2. W sypialni i na górze będą grzejniki. Trochę czytaliśmy, pytaliśmy w sklepach i zdecydowaliśmy się zakupić kocioł kondensacyjny dwufunkcyjny.W międzyczasie dowiedzieliśmy się, że w tej okolicy jest gaz słabej jakości. Jakaś 30 (przepraszam, ale nie wiem jak fachowo się to określa)Po czym znowu ktoś nam odradził kondensacyjny, ponieważ nie poradzi sobie z takim słabym gazem i lepszy byłby zwykły turbo.W sumie jeden z fachowców powiedział, że przy tak małej powierzchni mieszkania oszczędności z racji kotła kondensacyknego będą znikome.Tyle czasu minęło, a my nadal jesteśmy w punkcie wyjścia, jeśli ktoś tutaj jest w stanie coś sensownego mi podpowiedzieć to bardzo proszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
BrodowskiG 08.07.2015 20:49 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Lipca 2015 wystarczy zobaczyc do instrunkcji czy kocioł można przezbroic na konkretny gaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania