jareckim 23.07.2015 05:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Lipca 2015 Pytanie głównie do przedsiębiorców, w jakich okolicznościach stosuje się małą a kiedy dużą księgowość?Czy prowadząc dużą księgowość, musi być zatrudniona księgowa licencjonowana ? Czy każdy może się tym zajmować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sSiwy12 23.07.2015 07:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Lipca 2015 Obowiązek prowadzenia księgi rachunkowej, powstaje w przypadku przekroczenia "zapodanej" kwoty w roku poprzednim (oczywiście poza ustawowymi wymogami - np. spółkami z o.o) w tym roku jest to równowartość 1,2 miliona euro. Od 10 sierpnia br. księgi rachunkowe może prowadzić każdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
fraks 16.12.2015 14:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2015 (edytowane) Pytanie głównie do przedsiębiorców, w jakich okolicznościach stosuje się małą a kiedy dużą księgowość? Czy prowadząc dużą księgowość, musi być zatrudniona księgowa licencjonowana ? Czy każdy może się tym zajmować? Odgrzewam, bo nie chcę tworzyć nowego wątku. A jaki jest koszt prowadzenia takiej dużej księgowości. Pytam, bo znajomy mówił. że można mieć to za około 300 zł miesięcznie. To ja za kpir płacę 200 zł + VAT. Ktoś korzysta ile płacicie?? Edytowane 16 Grudnia 2015 przez fraks Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
utram 26.04.2016 21:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2016 (edytowane) Na Twoim miejscu zastanowiłbym się raczej nad prowadzeniem księgowości samemu. Można sporo zaoszczędzić a nawet jak zatrudnisz pracownika lub nawet kilku to lista płac umowa zlecenie czy o prace nie będzie problemem z tym programem onlinehttp://wfirma.pl/lista-plac-online. Polecam Edytowane 27 Kwietnia 2016 przez utram Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Aśkaś1719514231 10.07.2016 16:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Lipca 2016 Dokładnie, ja jestem świeżo po rozstaniu z księgową, a program przechodzi moje możliwości i męża też, niestety. Szukam kogoś kto zajmie się księgowością naszej firmy, bo ten miesiąc to była tragedia w kilku aktach. Skończyło się na wypełnianiu i liczeniu wszystkiego ręcznie. Teraz pozostaje tylko nadzieja, że niczego nie zrobiliśmy źle. Coolka mówisz, że jesteś zadowola z Tax Care? Załatwiałaś wszystko w oddziale, czy online? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Iscra 10.07.2016 18:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Lipca 2016 Miałam styczność z osobami, którym Tax Care narobiło błędów, gdyż rotacja księgowych w tej firmie jest przeogromna i nigdy nie było wiadomo kto się daną firmą tak naprawdę zajmuje. Ale kto wie, może to ja nie jestem obiektywna, skoro sama oferuję usługi księgowe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Iscra 13.07.2016 19:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Lipca 2016 @Iscra Może to zależy od oddziału, bo szczerze mówiąc ta sama księgowa obsługuje mnie już z rok czasu. Rotacje w dużych firmach były i są, ale przecież zawsze można poprosić o zmianę księgowego, jeżeli coś nam nie odpowiada albo porozmawiać o swoich oczekiwaniach. Przecież jesteśmy klientem i płacimy, więc mamy prawo pewnej jakości oczekiwać. Btw. w ostatnim roku miałam akurat kontrole urzędu i błędów nie znaleźli, więc tu też nie bardzo się zgodzę. Ale oczywiście nie upieram się, bo przecież błędy mogą się zdarzać, tylko na taką okoliczność to oni tam mają zdaje się ubezpieczenie. Wiadomo - jako ktoś z branży patrzysz innym okiem, to normalka. Odniosę się tylko do kwestii ubezpieczenia To, że masz dobre doświadczenia z TC jest dla mnie nowością i życzę, aby dalej wszystko było jak trzeba Nie chcę jednak, aby ktoś postronny pomyślał, że ubezpieczenie to jakiś ewenement i nie wiadomo jaka zaleta - co to to nie. Jest obowiązkowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Aśkaś1719514231 15.07.2016 17:49 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Lipca 2016 Dla mnie dziewczyny ubezpieczenie, obowiązkowe czy nie, jest tylko zaletą. Znalazłam na stronie Tax Care oddziały w sumie mieszkam w takiej lokalizacji, że mogę skoczyć i do Katowic i do Krakowa. Umówię się na spotkanie, żeby mieć pełny obraz sytuacji, bo rozglądałam się też trochę "na miejscu". Nie chcielibyśmy w sierpniu przechodzić przez to samo, więc musimy wygospodarować trochę czasu na małą wycieczkę w celach służbowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Iscra 15.07.2016 18:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Lipca 2016 Dla mnie dziewczyny ubezpieczenie, obowiązkowe czy nie, jest tylko zaletą. To porada branżowca: pytaj o wysokość tego ubezpieczenia. Minimalne wymagane to 10 tys euro na tzw. pełną księgowość i 5 tys euro na "niektóre czynności doradztwa podatkowego", wśród których jest uproszczona księgowość. Taki gigant jak TC powinien mieć zdecydowanie wyższe, bo nie jest to ubezpieczenie "na jedną szkodę", a ogólne. Sprawy ZUSowskie, kadrowe i płacowe nie muszą mieć żadnego ubezpieczenia, ale warto spytać, czy firma obsługująca kadry i płace takie posiada. A już super-ekstra bonusem jest ubezpieczenie od zniszczenia dokumentów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Aśkaś1719514231 04.08.2016 20:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2016 Dzięki @Iscra za podpowiedzi, dowiem się co i jak. Zorganizowałam dwa dni wolnego w tym tygodniu i jesteśmy umówieni jutro w Katowicach. Dopytam o kwoty ubezpieczenia i co konkretnie to ubezpieczenie Tax Care obejmuje. Dam znać jak nam poszło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.