Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Kolizja wentylacyjna


Recommended Posts

Witam, mam problem w domu, który wybudował mi deweloper, a mianowicie występuje kolizja wentylacyjna, gdyż kratka wentylacyjna znajduje się za instalacją do DGP - nie wiem czy dobrze opisałam, szczegóły widać na zdjęciu. Deweloper stwierdził, że skoro chciałam przesunięcie DGP do narożnika ściany to se mam i to moja wina, że jest tak jak jest. Ja jako klient mam prawo nie znać się na tym, więc to oni odpowiadają za zatwierdzenie wprowadzanych przeze mnie zmian - kilka zmian odrzucili jako niemożliwych do wykonania ze względu na normy i inne przepisy - ok, nie znam się, więc zmiany, a właściwie ich brak zaakceptowałam bez mrugnięcia okiem. Kominek ma być obudowany w prostą trumnę od dołu po sam sufit i pytanie brzmi: jak i którędy wyprowadzić kratkę wentylacyjną aby spełniała swoją funkcję w pomieszczeniu. Słyszałam również, że w pomieszczeniu z kominkiem do którego jest doprowadzenie świeżego powietrza z zewnątrz (do kominka) kratka wentylacyjna nie jest potrzebna, ale coś nie chce mi się wierzyć. Wentylacja w domu jest grawitacyjna. Czy ktoś kto ma wiedzę mógłby się tu fachowo wypowiedzieć? Z góry dzięki za wszelkie porady i sugestie.

 

 

kolizja wentylacjyjna.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach