Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Lekko skaleczone płyty na suficie

TSparrow

Recommended Posts

Witam! :)

Jako że z kolegą pierwszy raz remontujemy generalnie łazienkę (niestety moją :p) to wyszło parę fopa. Przy kładzeniu sufitu podwieszanego, jeden z kawałków był mega duży... i nam spadł lekko ukruszając bok. Stwierdziliśmy że pewnie jest sposób żeby to potem naprawić i taki sufit przykręciliśmy.

Macie rady jak dziurę którą widzicie niżej naprawić? Myśląłem żeby najepier dać kleju do płyt GK, a na to szpachlę. Ale nie mam doświadczenia więc nie wiem...

r81975.jpg

Witam! :)

Jako że z kolegą pierwszy raz remontujemy generalnie łazienkę (niestety moją :p) to wyszło parę fopa. Przy kładzeniu sufitu podwieszanego, jeden z kawałków był mega duży... i nam spadł lekko ukruszając bok. Stwierdziliśmy że pewnie jest sposób żeby to potem naprawić i taki sufit przykręciliśmy.

Macie rady jak dziurę którą widzicie niżej naprawić? Myśląłem żeby najepier dać kleju do płyt GK, a na to szpachlę. Ale nie mam doświadczenia więc nie wiem...

[ATTACH=CONFIG]326824[/ATTACH]

Ale z ciebie cykor, strach przed zrobieniem zdjęć, tylko jakiś kadr z którego jasno wynika, że naprawa to strata czasu trzeba płytę wymienić.

Ehhh, proszę bardzo :)

Płyta w ogólności jest dobra, środek itp. bez żadnych zadarć. To też nie musi być idealnie, jeszcze przyjdą płytki które zmniejszą widoczną przestrzeń.

P1060312.jpgP1060313.jpgP1060314.jpg

To na środku "wklejone" to przez moje zamocne dobijanie płyty ściennej... gips sie rozkruszył, musiałem wyciąć i przykleić równo nowy :p Wiadomo ze to za płytkami, wiec nie powinno być z tym żadnego problemu.