kapanyop 09.08.2015 11:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2015 Witam. Mam zdaje się dosyć nietypowy problem, bo nigdzie nie mogę znaleźć rozwiązania. Proszę mi wybaczyć ignorancję, ale jestem zupełnie zielony w temacie. Otóż firma remontująca mi mieszkanie wykonała wentylację w łazience z białych rur plastikowych 100mm. Całość jest zakończona w suficie łazienki elementem w rodzaju kolanka, które kończy się równo z płaszczyzną sufitu. Problem w tym, że nie mogę dopasować do tego żadnego wentylatora bo wszystkie mają taki sam przekrój jak element kończący i wentylator zwyczajnie nie wchodzi do środka. Wnioskuje z tego że powinno się kończyć rurą, a nie elementem. Czy jest jakieś wyjście z tej sytuacji? Prucie sufitu i przebudowa całości niestety nie wchodzi już w grę. Bardzo proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania