Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witaj trakt1,

Niestety na podstawie przesłanych zdjęć nie będę w stanie stwierdzić z jakiego powodu następuje nieszczelność. Proponuję skontaktować się z działem obsługi klienta indywidualnego. Jeżeli niemożliwe będzie rozwiązanie problemu telefonicznie, to zawsze można wprowadzić zgłoszenie dla naszego serwisanta który dokona oględzin bezpośrednio na miejscu. Okna są objęte 10 letnią gwarancją.

 

Pozdrawiam,

Paweł

Doradca VELUX

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...