Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Klimatyzacja do bloku jaka .


Recommended Posts

Niby dlaczego? Mało to jest bloków, gdzie są jednostki zewnętrzne na balkonie, albo wiszą na ścianie (o antenach sat. nie wspominam). Ja też jestem na etapie rozważań o klimie i z tego co się dowiadywałem u mnie w spółdzielni nie ma problemu ze zgodą.

P.S. A ile ten pokój ma metrów? Ja dobre opinie czytałem o LG serii Deluxe Sirius. W moim przypadku wystarczy 3,5 kW

Edytowane przez kemot_p
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś rozmawiałem z osobą montującą klimatyzacje obejrzała okno itp itd da rade zamontować . Lecz nie montuje LG ( wczoraj dzwoniłem po kilkunastu firmach instalacyjnych rozmawiając z instalatorami , taki tekst między innymi padał - na szczęście w tym roku nie musiałem LG instalować )

Nie znam się absolutnie jaka marka w klimatyzacji to Ford a jaka Mercedes wybrałem więc Fujitsu ASYG12LTCA / AOYG12LTC , mieszkanie 48 Mk pokój ma 4 m na 3,5 m bez drzwi 1,30 m przejście na przedpokój z którego wchodzi się do kuchni i 2 pokoi łazienki . Jak wcześniej pisałem mam obecnie Sharp CV-P09FR przenośny i szału nie ma wychodząc na przedpokój chłód znika wiem że to przez otwarte okno w kuchni dla zlikwidowania podciśnienia . Czy Fujitsu ASYG12LTCA / AOYG12LTC Moc chłodnicza: 3.5 (1.1-4.0) kW , ochłodzi mi całe mieszkanie + - przy zamkniętych oknach .

 

Bez wentylacji z odzyskiem ciepła, szału nigdy nie będzie. Chłodzenie / grzanie przy otwartym oknie to jak niedomknięta lodówka - chodzi na okrągło i niewiele daje.

Przy rekuperacji 2kW klima ogrzeje i ochłodzi 55m2 mieszkanie a 3.5kW 150m2 dom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy rekuperacji 2kW klima ogrzeje i ochłodzi 55m2 mieszkanie a 3.5kW 150m2 dom.

3,5 kW to za mało na dom.

5 kW to minimum.

 

Fujitsu to dobra marka.

O ile twój instalator nie montuje chińskich wymysłów z Castoramy, to lepiej zaufać jemu.