mati68 01.09.2015 16:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Września 2015 Witam Jestem laikiem, który chce ułożyć płytki na tarasie. Mam dwa pytania. 1. Przy drzwiach jest próg styropianowy. Rozumiem, że płytek na nim nie położę. Co mam w takim razie z nim zrobić? http://www.fotosik.pl/zdjecie/6d9bf0916e271aef 2. Trochę głupie pytanie. Na tarasie stoją dwa słupki klinkierowe. Jak mam na ich styku zrobić hydroizolacje żeby nie było przecieku. No bo taśma uszczelniająca raczej odpada. http://www.fotosik.pl/zdjecie/233c240283aba385 Bardzo dziękuję za ewentualne odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mati68 01.09.2015 16:34 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Września 2015 Nie, dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mati68 02.09.2015 18:19 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Września 2015 Czy mogę na ten styropianowy próg dać płytę osb i na to płytki? Czy może wystarczy to wzmocnić siatką i klejem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gendar 05.09.2015 06:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Września 2015 Witam, możesz dać to na swoje płytki. Jednak moje pytanie do Ciebie będzie inne - czy w przypadku twoich płytek miałeś problem kiedy padał deszcz, że one Ci ciekły ? Ja parę lat temu miałem okropny problem iż u mnie przeciekały. 2 razy wołałem fachowca i chciałem coś z tym zrobić ale to jednak to nic nie dało - bo dalej po deszczu wszystko się zalewało. Po kilku latach się w końcu z żoną zdecydowaliśmy pozbyć naszego problemu i w ostateczności zrobiliśmy sobie zadaszenie do tarasu. Problem z cieknięciem dawno już zażegnaliśmy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania