BudującaDom1719513663 25.09.2015 21:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Września 2015 Niecały rok temu dekarz kładł dachówkę i montował 9 okien połaciowych. Niestety wszystkie okna są przekoszone i nie można ich normalnie otworzyć bez szarpania i uszkadzania okleiny. Czy dekarz powinnien to poprawić na gwarancji? Nie wiem, może to wina siadania budynku, pracy więżby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Jan P. 26.09.2015 05:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Września 2015 Często robię poprawki źle zamontowanych okien i widzę, że "dekarze" nie zwracają uwagi na kąty , poziomy . Nie mówiąc o dodatkowych kołnierzach uszczelniających i docieplających. Za twarz (że nie powiem mordę) i niech poprawiają. Okno ma chodzić lekko. Jan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Ekspert FAKRO 28.09.2015 11:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Września 2015 Witam, Okno dachowe powinno być na etapie montażu odpowiednio osadzone w połaci dachowej- zgodnie z instrukcją montażu, która dokładnie prezentuje w jaki sposób wykonać te czynności. Na podstawie pozycji skrzydła do ościeżnicy okna możemy sprawdzić czy okno jest prawidłowo osadzone. Pozdrawiam Konsultnat FAKRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Andrzej Wilhelmi 01.10.2015 23:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Października 2015 Na podstawie takie opisu zjawiska nie można przesądzić o winie dekarza. Czy przy odbiorze robót okna otwierały się bez problemów? A może mokra więźba trochę usiadła? Czy dach został zabudowany od spodu? A może wystarczy tylko regulacja dokonana przez serwisanta producenta? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Doradca VELUX 05.10.2015 14:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Października 2015 A może wystarczy tylko regulacja dokonana przez serwisanta producenta? Witam, Sugeruję dokładnie to co pisze Andrzej Wilhelmi, a mianowicie kontakt z działem obsługi producenta okien, które są objęte gwarancją i zamówienie wizyty serwisowej. Jeżeli to okna VELUX to takie zgłoszenie można wypełnić na naszej stronie www.velux.pl lub telefonicznie 22 33 77 000 Pozdrawiam Paweł Doradca VELUX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
BudującaDom1719513663 08.10.2015 21:29 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Października 2015 Dziękuję za odpowiedzi. No to mam problem. Są to okna Skylight Dobroplastu. Odpisali mi z Dobroplastu, że na ich okna gwarancja nie obejmuje żadnej regulacji. nawet nie chą ich zobaczyć. Mam tego żądać od dekarza, który montował okna. Okna były zamontowane pod koniec listopada i wtedy dobrze się otwierały. Trochę ciasno chodziły, ale może tak miało być, by były szczelne. Na wiosnę jednego nie dało się otworzyć w normalny sposób, a teraz już wszystkich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Andrzej Wilhelmi 08.10.2015 21:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Października 2015 Przepraszam, że będę brutalny ale tak to jest jak się kupuje tandetę. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Dobr 09.10.2015 11:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Października 2015 Witam Niestety nie kojarzymy takiej reklamacji, która została odrzucona jako niezasadna z powodu regulacji okna. Bardzo proszę o przesłanie szczegółów reklamacji na adres e-mailowy: [email protected] lub kontakt telefoniczny pod nr telefonu 795-527-710. Być może serwis miał na myśli to, że okno nie wymaga regulacji. Wszystkie sprzedawane przez nas okna dachowe mają 10 letni okres gwarancji - zapraszam do kontaktu i wyjaśnienia tematu. Pozdrawiamy Zespół Dobroplast Doradca HandlowyDobroplast Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
DACxxxAZ 10.10.2015 19:09 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Października 2015 Może jakieś fotki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
emiot 23.04.2016 05:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2016 u nas dekarze z martpol.net.pl w rodzinnym domu w Luboniu koło Poznania, w ramach usługi wstawiali też okna, nie było problemu z poprawką, więc mam odczucia, że to należec powinno do usługi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jacek.zoo 23.04.2016 11:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2016 u nas dekarze z martpol.net.pl w rodzinnym domu w Luboniu koło Poznania, w ramach usługi wstawiali też okna, nie było problemu z poprawką, więc mam odczucia, że to należec powinno do usługi. Ale zenujaca reklama Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.