Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Pomyśl zanim napiszesz!


Recommended Posts

  • Odpowiedzi 79
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

bio

masz wporzo podejście do sprawy

proponuję żeby zgłosić do redakcji wniosek o usuwanie anonimowych donosów (przynajmniej w tematach).

chodzi o nieuczciwą konkurencję oraz prawo do obrony w tej sprawie firma potrafiła dojść do tego kto był klientem a co za tym idzie o co się spraw rozbija.

 

trafiłem kiedyś na reklamację jakiegoś wkładu kominkowego - polecieli równo że coś tam się psuje ale nie wiadomo kto zgłaszał reklamację i przynajmniej do kiedy śledziłem sprawę nie dowiedziałem się jakie było stanowisko firmy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem przeciwnikiem tworzenia jakichkolwiek prywatnych "Czarnych list "

Często jest to wynikiem czyjegoś subiektywnego odczucia.

Często jest to absolutna prawda ale fakt zaistniał tylko raz i nie ma on cech powtarzalności.

 

Człowiek ma to do siebie, że identyfikuje się ze środowiskiem w którym przebywa...

Jeśli Forumowicz napisał, że taki to a taki wykonawca to drań bo..... to na pewno ma rację i taki to a taki to rzeczywiście jest kawał drania. Ma rację bo to kolega z Forum.

 

Ja sam na Forum opisywałem swoje perypetie z reklamacją pewnych drzwi.... . Denerwowałem się na opieszałość działu reklamacji ale i w tych samych postach nie negowałem, że te same drzwi mnie się podobają i są dobre gatunkowo w stosunku do ceny.

 

Teraz mamy rzadką okazje na tym Forum by poznać argumenty dwóch stron.

Z zaciekawieniem będę śledził

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja jestem wzruszony troska firmy Mirolet o klienta Zwlaszcza klamka mnie wruszyła.... do łez. i mało z krzesla nie spadłem z wrazenie .

Mnie nikt w zyciu klamki nie dal :cry: . a jak dostawca schodów nawalił z towarem którego wady wyszły miesiac po dostawie to musiałem sam wyrwac mu rekompensate a latwo nie było a i do forum dostepu nie miałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nikt nie podważa siły argumentu jakim jest dyskusja na forum. świetna broń ale jak z każdym niebezpiecznym narzędziem trzeba się kontrolować

 

oskarżenia łatwo się rzuca szczególnie kiedy się jest woprz albo bio

 

pomyśl co by było gdyby ktoś obraził się na bio i napisał coś jako "oib" np. na temat jakości usług czy obsługi jego firmy.

bio napisał by wtedy sorry ale ja nie wiem o co chodzi

o oib na to proszę nawet nie wiedzą gdzie olewają klientów

bio na to że nie olewa i chętni poznam sprawę bliżej

oib na to że już mu się nie chce z bio gadać bo nie ale podtrzymuje że bio to kanalia i złodziej (sorry bio) i niech nie rżnie głupa bo doskonale wie o jaką sprawę chodzi

 

i masz tu dyskusję .. :evil:

bio zgłasza sprawę na policje i okazuje się że to jego sąsiad zrobił mu taki nr bo bio wstaje do pracy o 5:30 i jak wyjeżdża o 6 odpalanie auta budzi sąsiad

więc koro bio nie dał mu spać to oib też zafunduje mu bezsenność

jakie to prymitywne ... i jakie skuteczne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja jestem wzruszony troska firmy Mirolet o klienta Zwlaszcza klamka mnie wruszyła.... do łez. i mało z krzesla nie spadłem z wrazenie .

Mnie nikt w zyciu klamki nie dal :cry: . a jak dostawca schodów nawalił z towarem którego wady wyszły miesiac po dostawie to musiałem sam wyrwac mu rekompensate a latwo nie było a i do forum dostepu nie miałem.

 

jako żart ok

ale miedzy bogiem a prawdą warto było by zapytać wiela taka klameczka stoi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem krajanką Pyzi i też chętnie poznałabym jej kontra-post na wypowiedź Pani dyrektor. Swoją drogą , ale chryja się zrobiła... :-?

 

Ja do każdej tego typu sprawy podchodzę z dystansem, bo jest oczywiste, że każda ze stron jest w jakimś stopniu nieobiektywna. Natomiast zakładanie wątków typu: "uwaga na firmę x, y, z" budzi u mnie niesmak, bo zainteresowana firma nie ma najczęściej świadomości tego faktu i nie może uczciwie się bronić, a uważam że powinna mieć do tego prawo.

 

Z drugiej strony przyznaję, że jednak czytam i zapamiętuję te wątki, bo nie chciałabym trafić na niesolidne firmy...

I bądź tu człowieku mądry... :-? jak się nie obrucić to d... z tyłu. Pyzia napisz coś!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i ja jestem za tym.

 

Dzial "wymiana doswiadczen" jest najodpowiedniejszym miejscem na to.

 

Klient mial doswiadczenia (tu akurat zle) z firma, wiec sie nimi dzieli. I to jest OK, poniewaz daje to obraz tej firmy i jej sposobu traktowania klienta. O jakosci oferowanych towarow tez mozemy sie dowiedziec (okna bez wzmocnien)

 

Skoro wiem, ze dana firma robi fuszerki, czemu mam innych przed nia nie przestrzec.

 

Drugi koniec kija? Jesli jestem zadowolony - polecam firme innym

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swojądrogą Pani Dyrektor jest tu gospodarzem, ale jakoś dziwnie zamarła. Jakby jej ten wątek nie interesował.

Jeżeli prawdą jest, że odebrano jej dystrybucję Salamandry (jak jest pisane w wątku źrodłowym) to śmiem podejrzewać, że pyzia nie była jedyną. W końcu żaden z producentów profili nie chce tracić dobrego dystrybutora, zwłaszcza po jednej, nawet b. zjadliwej reklamacji i postach na forum.

 

Bardzo ciekawi mnie odpowiedź co do zadatku, zwłaszcza w aspekcie możliwej nieopodatkowanej podatkiem obecnego premiera lokaty kapitału na 4 miesiace ze stopą oprocentowania 100%. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wojtek tu nie chodzi o lewą lokatę tylko o formę tych 51%. Jeżeli to była zaliczka to pyzia dostała by tylko zwrot 51%, a jeżeli byłoby to wpłacone z zaznaczeniem jako zadatek, to zgodnie z naszym prawem pyzia miałaby prawo żądać od firmy 102%. I te dodatkowe 51% to forma odszkodowania, a więc zwolnione od podatków wszelakich. :lol:

 

Może takie firmy należałoby zadatkami traktować? CO? 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51% to kwestia interpretacji przepisów o VAT

do 50% nie ma obowiązku wystawiania FV pow.50 już jest

 

druga sprawa to fakt zę od FV na 51 % wartości usługi trzeba odprowadzić VAT od 100% zanim klient zapłaci i nawet jak nie zapłaci :lol:

halo czy nikt tu nie czuje biznesu klient chce FV żeby odpisać sobie kaskę czyli jest to jakaś korzyść - płacisz za klimę w aucie żeby było chłodniej w lecie -płacisz za jakąś korzyść. Na tym właśnei polega biznes ktoś ma potrzebę odniesienia korzyści z odpisu podatkowego i ktoś mu sprzedaje tą korzyść za przedpłatę zaliczkę (czy jak to sobie nazwiecie) i ma korzyść w postaci przychodów z obrotu tą kwotą do czasu wykonania usługi. Jak dla mnie fair . Ty,m bardziej że klient zapłacił na początku a nie że po 30 miechach okazało się że musisz tyle wyłożyć albo spadaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...