Szymo 08.10.2015 19:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Października 2015 Witam. Planuję ocieplić ściany frontowe styropianem 5, na to siatka i płyty g/k. Co muszę zakupić do takiej zabawy i jakie będą ewentualne koszta za same produkty? Powierzchnia ok 20m2. jestem zielony w tym temacie, także proszę o wyrozumiałość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
darkdarkman 08.10.2015 19:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Października 2015 Nie robi się ociepleń ścian wewnątrz budynku.Będzie Ci się skraplać woda pod dociepleniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Szymo 08.10.2015 19:57 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Października 2015 To nie mój pomysł. Właściciel mieszkania tak sobie zażyczył, zewnętrzne nie wchodzi w grę.. Niestety Pytałem co kupić i jakie to będą koszta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
darkdarkman 08.10.2015 20:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Października 2015 Gdyby właściciel mieszkania życzył sobie wyburzenia ścian nośnych, to też byś się zastanawiał co kupić i jakie to będą koszta?Po zimie na płytach g-k zacznie rosnąć szare futerko.Pomijam już fakt, że nawet niepalny samogasnący styropian pali się znakomicie, jeśli dostarcza mu się ciepła i tlenu. Można ewentualnie próbować z folią taką jak przy dociepleniu dachu, ale i tak marnie to widzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zeusrulez 08.10.2015 20:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Października 2015 Chcesz to zrobić dobrze ?Poczytaj o tynkach perlitowych. Ze styropianem może wyjdzie, może nie . . . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania