Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Rekuperator-jaki wybrać oraz pare pytań nowobudujacego

Recommended Posts

Na wstępie zaznacze że nie znam się na sprawach związanych z wentylacją. Mam dom ok 250 m użytkowej +strych nieużytkowy, wszystko stan surowy zamkniety. Chce rozporowadzić wentylacje mechaniczną. Chciałbym kupić dobrej klasy cichy rekuperator , co możecie mi polecić? Na co zwracać uwage przy zakupie rekuperatora i montażu wentylacji?

Koszt są sprawą drugorzędną. Moja wentylacja stety niestety będzie w wylewce, czy są jakieś sposoby na konserwacje i czyszczenie takich rur? Czy martwic się tym? Czy rozłożenie samych rurek przed zimą a potem zostawienie ich w nieocieplonym ale zamkniętym budynku może w jakiś sposób przyczynić się do ich póżniejszej wadliwości, uszkodzeń?

Na wstępie zaznacze że nie znam się na sprawach związanych z wentylacją. Mam dom ok 250 m użytkowej +strych nieużytkowy, wszystko stan surowy zamkniety. Chce rozporowadzić wentylacje mechaniczną. Chciałbym kupić dobrej klasy cichy rekuperator , co możecie mi polecić? Na co zwracać uwage przy zakupie rekuperatora i montażu wentylacji?

Koszt są sprawą drugorzędną. Moja wentylacja stety niestety będzie w wylewce, czy są jakieś sposoby na konserwacje i czyszczenie takich rur? Czy martwic się tym? Czy rozłożenie samych rurek przed zimą a potem zostawienie ich w nieocieplonym ale zamkniętym budynku może w jakiś sposób przyczynić się do ich póżniejszej wadliwości, uszkodzeń?

Jak ma być cichy to tylko rekuperator pana Wojtka, działa bez prądu, nie ma szumu wentylatorów, na jego stronie jest telefon, zadzwoń poda Ci wszystkie szczegóły.

http://www.rekuperatorgrawitacyjny.pl/

Jak ma być cichy to tylko rekuperator pana Wojtka, działa bez prądu, nie ma szumu wentylatorów, na jego stronie jest telefon, zadzwoń poda Ci wszystkie szczegóły.

http://www.rekuperatorgrawitacyjny.pl/

Niestety ten rekuperator nie będzie działał zgodnie z reklamą. Pan Wojtek popełnił błąd w założeniach.