sullifan 14.10.2015 08:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Października 2015 Witam Ostatnio miałem przyjemność po roku czasu reklamować płytę zakupioną wraz z całym zestawem mebli kuchennych w jednej z największych skandynawskich sieci z wyposażeniem do domów . Usterka: przestał działać prawy pion pól grzewczych. Po pojawieniu się serwisu u mnie w domu stwierdzono, że za usterkę prawdopodobnie odpowiadają moje garnki (które przecież są dedykowane pod indukcję). Chodzi o to, że mają one cętkowane dno zamiast pełnego (chodzi o powierzchnię styku garnków z indukcją czyli na zewnątrz garnków). Serwisant stwierdził, że takie dna powoduje takie usterki i jeśli ich nie wymienię to przy kolejnej reklamacji nie będzie ona uwzględniona. Zanotował nawet zalecenie wymiany garnków w karcie gwarancyjnej. Czy rzeczywiście takie garnki sa niebezpieczne, a ta opinia rzetelna i prawnie może ona wpłynąć na utratę gwarancji? Nie chce mi się wierzyć. Jeśli tak jest to czy rzeczywiście kupować lepiej garnki z pełnym dnem? Pozdrawiam sullifan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.